Налаштування Outlook Windows 10: інструкція

Microsoft Outlook (не плутати з Outlook Express) – поштова програма від розробника Windows 10 і її попередниць. Крім, власне, функцій поштового клієнта, додаток володіє і додатковим інструментарієм:

  • може використовуватися як повнофункціональний органайзер;
  • надає функції календаря;
  • вміє працювати в якості планувальника завдань;
  • справляється з основними завданнями записної книжки;
  • замінює адресну книгу.

Крім цього, Outlook для Windows 10 надає можливість відстежувати обробку офісних документів з метою автоматичного створення щоденника, викликаного підвищити ефективність роботи.

Сьогодні дізнаємося, як здійснюється настройка поштової частини Outlook для роботи з вхідною та вихідною поштою в Windows 10 більш ефективно, ніж через браузер, особливо, коли мова заходить про декілька електронних ящиках.

Приступаємо до конфігурації

Налаштування Outlook в Віндовс 10 починається з перевірки активне мережеве з’єднання. Переміщаємо курсор до трею і натискаємо на піктограму мережі.

Перевіряємо, щоб статус з’єднання з інтернетом в Windows 10 був «Підключено».

Насамперед після завантаження поштовий клієнт запропонує створити новий обліковий запис. Даний крок варто пропустити і переходити до третьої ітерації.

Далі вибираємо пункт експлуатації Outlook без підключення до аккаунту Microsoft і натискаємо «Готово».

Викликаємо перший пункт головного меню і вибираємо команду «Додавання облікового запису».

Після цього з’явиться форма, яку слід правильно заповнити.

У відповідні поля вводимо необхідні від нас дані: власне ім’я, під яким вас побачать інші користувачі, вказаний під час реєстрації поштової скриньки адресу типу naprimer@ya.ru і двічі вводимо пароль, що захищає поштову скриньку від несанкціонованого доступу.

Кількома «Далі» і чекаємо встановлення з’єднання з поштовим сервером.

Якщо з якої-небудь причини з’єднання не встановлюється після перевірки введених даних і здійснення декількох спроб його установки, виконується ручна настройка Outlook.

Використовуємо протокол POP3

  • Незалежно від протоколу, настройка починається з вказівки програмі для Windows 10, того, що всі параметри будуть вводитися користувачем вручну за допомогою вибору останнього параметра у вікні додавання нового користувача.

  • Переміщаємо чекбокс в друге положення, вибравши протоколи POP / IMAP.

  • У вікні «Параметри пошти інтернету» заповнюємо наступні поля:
    • Ім’я користувача;
    • Поштова адреса;
    • тип аккаунта вибираємо як POP3;
    • пароль від облікового запису;
    • сервером вхідної пошти вказуємо отриманий з довідки, розташованої на сайті, де реєстрували ящик (для Рамблера це – pop.rambler.ru, а для яндекса – pop.yandex.ru);
    • сервер вхідної пошти також дізнаємося на сайті поштового сервера (наприклад, для Рамблера етоrambler.ru).
  • Потім задаємо «Інші параметри, клікнувши по однойменній клавіші.

  • У вкладці «Сервер вихідної пошти» відзначаємо прапорцем опцію, що активує потреба перевірки автентичності SMPT-сервером.
  • В останній вкладці «Додатково» вказуємо наступні значення:
    • для використання захищеного з’єднання відзначаємо «Потрібно шифрування підключення …»;
    • в випадаючому списку «Використовувати наступний вигляд шифрованого з’єднання» зупиняємося на SSL;
    • активуємо опцію «Зберігати копії повідомлень на сервері», якщо хочете зберігати дублікати листів на віддаленому сервері.

  • Закриваємо всі вікна за допомогою кнопок «ОК», «Далі» і «Готово».

Використовуємо протокол IMAP

Налаштування Аутлук в середовищі Windows 10 для роботи з поштою, що функціонує по протоколу IMAP практично ідентична конфігурації програми для POP3.

  • Вказуємо ручний спосіб настройки.

  • Всі також задаємо ім’я, поштову адресу та дані для авторизації.

У випадаючому списку вибираємо варіант «IMAP», а сервера вхідної / вихідної пошти дізнаємося з довідки, розташованої на сторінці випробуваного поштового сервера.

  • Переходимо в «Інші настройки».
  • Кількома по вкладці, де налаштовується сервер вихідної пошти, і активуємо опцію «SMTP-серверу потрібна …».
  • Йдемо в «Додатково».
  • При необхідності шифрування листування вибираємо SSL в списку алгоритмів шифрування.

    Ссылка на основную публикацию