Microsoft Outlook (не плутати з Outlook Express) – поштова програма від розробника Windows 10 і її попередниць. Крім, власне, функцій поштового клієнта, додаток володіє і додатковим інструментарієм:
- може використовуватися як повнофункціональний органайзер;
- надає функції календаря;
- вміє працювати в якості планувальника завдань;
- справляється з основними завданнями записної книжки;
- замінює адресну книгу.
Крім цього, Outlook для Windows 10 надає можливість відстежувати обробку офісних документів з метою автоматичного створення щоденника, викликаного підвищити ефективність роботи.
Сьогодні дізнаємося, як здійснюється настройка поштової частини Outlook для роботи з вхідною та вихідною поштою в Windows 10 більш ефективно, ніж через браузер, особливо, коли мова заходить про декілька електронних ящиках.
Приступаємо до конфігурації
Налаштування Outlook в Віндовс 10 починається з перевірки активне мережеве з’єднання. Переміщаємо курсор до трею і натискаємо на піктограму мережі.
Перевіряємо, щоб статус з’єднання з інтернетом в Windows 10 був «Підключено».
Насамперед після завантаження поштовий клієнт запропонує створити новий обліковий запис. Даний крок варто пропустити і переходити до третьої ітерації.
Далі вибираємо пункт експлуатації Outlook без підключення до аккаунту Microsoft і натискаємо «Готово».
Викликаємо перший пункт головного меню і вибираємо команду «Додавання облікового запису».
Після цього з’явиться форма, яку слід правильно заповнити.
У відповідні поля вводимо необхідні від нас дані: власне ім’я, під яким вас побачать інші користувачі, вказаний під час реєстрації поштової скриньки адресу типу naprimer@ya.ru і двічі вводимо пароль, що захищає поштову скриньку від несанкціонованого доступу.
Кількома «Далі» і чекаємо встановлення з’єднання з поштовим сервером.
Якщо з якої-небудь причини з’єднання не встановлюється після перевірки введених даних і здійснення декількох спроб його установки, виконується ручна настройка Outlook.
Використовуємо протокол POP3
- Незалежно від протоколу, настройка починається з вказівки програмі для Windows 10, того, що всі параметри будуть вводитися користувачем вручну за допомогою вибору останнього параметра у вікні додавання нового користувача.
- Переміщаємо чекбокс в друге положення, вибравши протоколи POP / IMAP.
- У вікні «Параметри пошти інтернету» заповнюємо наступні поля:
- Ім’я користувача;
- Поштова адреса;
- тип аккаунта вибираємо як POP3;
- пароль від облікового запису;
- сервером вхідної пошти вказуємо отриманий з довідки, розташованої на сайті, де реєстрували ящик (для Рамблера це – pop.rambler.ru, а для яндекса – pop.yandex.ru);
- сервер вхідної пошти також дізнаємося на сайті поштового сервера (наприклад, для Рамблера етоrambler.ru).
- Потім задаємо «Інші параметри, клікнувши по однойменній клавіші.
- У вкладці «Сервер вихідної пошти» відзначаємо прапорцем опцію, що активує потреба перевірки автентичності SMPT-сервером.
- В останній вкладці «Додатково» вказуємо наступні значення:
- для використання захищеного з’єднання відзначаємо «Потрібно шифрування підключення …»;
- в випадаючому списку «Використовувати наступний вигляд шифрованого з’єднання» зупиняємося на SSL;
- активуємо опцію «Зберігати копії повідомлень на сервері», якщо хочете зберігати дублікати листів на віддаленому сервері.
- Закриваємо всі вікна за допомогою кнопок «ОК», «Далі» і «Готово».
Використовуємо протокол IMAP
Налаштування Аутлук в середовищі Windows 10 для роботи з поштою, що функціонує по протоколу IMAP практично ідентична конфігурації програми для POP3.
- Вказуємо ручний спосіб настройки.
- Всі також задаємо ім’я, поштову адресу та дані для авторизації.
У випадаючому списку вибираємо варіант «IMAP», а сервера вхідної / вихідної пошти дізнаємося з довідки, розташованої на сторінці випробуваного поштового сервера.
- Переходимо в «Інші настройки».
- Кількома по вкладці, де налаштовується сервер вихідної пошти, і активуємо опцію «SMTP-серверу потрібна …».
- Йдемо в «Додатково».
- При необхідності шифрування листування вибираємо SSL в списку алгоритмів шифрування.