Налаштувати доступ віддаленого робочого столу Windows 10

Багато людей знають, що в новітній операційній системі від Майкрасофт залишився функціонал, що дозволяє виконати підключення до віддаленого робочого столу Windows 10. На жаль, але не кожен юзер точно знає, як нею користуватися. Вся справа в тому, що це одна з найбільш недооцінених функцій, яка стала доступна абсолютно будь-якому користувачеві з часів запуску XP.

Тому, перш ніж приступити до розгляду поставленої в цій статті завдання, важливо спочатку зрозуміти, що ж це таке – віддалений робочий стіл Windows 10?

Для чого реалізований був подібний функціонал?

Досить часто можна зустріти ситуацію, коли відразу кілька варіантів техніки, що працює за рахунок операційної системи від Microsoft, об’єднані в єдину мережу. Наприклад, це може бути офіс якоїсь компанії, комп’ютерний клуб, навіть звичайна квартира, де у кожного з членів сім’ї є власне обладнання. Природно, що іноді виникає потреба зробити щось на іншому компі.

Але навіщо вставати, пересідати на інше робоче місце, якщо існує можливість підключитися до віддаленого робочого столу Windows 10, щоб виконати все задумане з ПК адміністратора?

Єдине, що для цього необхідно – розуміти, як отримати віддалений доступ до комп’ютера Windows 10.

Налаштування необхідного для функціонування цього інструменту

Перший крок для того, щоб запрацював повноцінно віддалений робочий стіл Віндовс 10, полягає в тому, щоб отримати відомості про використаний IP адресу того PC, до якого потрібно отримати доступ.

Робиться це в такий спосіб:

  1. Відкрити Центр управління доступними мережами. Це можна зробити, завдяки мережевій іконці, розташованій в правому нижньому кутку екрану або за допомогою переходу: «Пуск» – «Панель управління» – «Мережевий центр».
  2. У вікні, необхідно перейти в «підключення по локалке».
  3. Вибрати пункт «Відомості».
  4. Відкриється нове віконечко, з якого потрібно переписати дані, прописані на проти рядків «шлюз», «DNS сервер», «IPv4-адрес».
  5. Закрити вікно і натиснути на ще одну доступну кнопку «Властивості».
  6. У запропонованому списку вибрати «Протокол Інтернету версії 4», натиснути на точно таку ж кнопочку і ввести отримані раніше відомості до відповідних їм місця.

Що дасть така попередня настройка віддаленого робочого столу Windows 10? Фіксується АйПи адреса, який є необхідністю для функціонування розглянутого інструмента.

Другий етап більш простий і полягає в безпосередньому включенні потрібного функціоналу:

  1. Одночасно затиснути дві клавіші: «Win» і «Break».
  2. При відкритті потрібного вікна – просто набрати слово «Система», використовуючи клавіатуру.
  3. Натиснути на надане пропозицію.
  4. Відкриється нове віконечко, де від користувача буде потрібно здійснити перехід в налаштування удаленку.
  5. У ще одному вікні з’явиться два варіанти на вибір. Необхідно поставити галочку, яка дає дозвіл цього ПК виконувати задуману завдання. Після цього, підтвердити зроблений вибір.

Залишилося тільки перевірити, як це працює:

  1. Затиснути одночасно «Win» і «R».
  2. Ввести в поле «mstsc».
  3. У рядку «Комп’ютер» прописати використовується фіксується значення «АйПи», яке було налаштоване на першому етапі.
  4. У наступній сходинці – ім’я користувача, який володіє безпосередніми правами на використання обладнання.
    Все готово.
Ссылка на основную публикацию