Netflix виграє міжнародну корону з оригінальними шоу …….

Через двадцять років після того, як Рід Хастінгс став співзасновником Netflix Inc, а через десять років після того, як компанія представила потокове відео, вона досягла ще однієї важливої ​​віхи – найважливішою для її здатності підтримувати свої пекучі темпи зростання.

Число міжнародних абонентів збільшилася на 8,6 відсотка до 52,03 мільйона в кінці червневого кварталу, затьмаривши внутрішні номери клієнтів в 51,92 мільйона доларів, повідомило Netflix в понеділок.

Акції компанії підскочили на 9,7% до рекордного максимуму в $ 177,44 у вівторок, щоб додати близько $ 7 млрд до ринкової вартості Netflix на 70 млрд доларів.

Аналітики кажуть, що ставка на оригінальні шоу ставить Netflix в поул-позиції, щоб виграти більше тисячоліть, які уникають традиційного телебачення.

У Netflix є і новий союзник: платні ТВ-платформи.

Кілька компаній, таких як Comcast Corp, Virgin Media в Великобританії і Altice у Франції, пов’язують Netflix з пропозиціями платного телебачення, які можуть швидко збільшити число глядачів на більш молодих ринках, пише аналітик Morgan Stanley.

Щонайменше 17 брокерських компаній підвищили свої цільові ціни на Netflix. Morgan Stanley і JP Morgan були найоптимістичнішими, кожен з яких підвищував свою мету до 210 доларів.

Середнє значення ціни становить $ 192.50.

«Ми вважаємо, що стрімко зростаюча пропозиція контенту на чолі з оригіналами, яке в сукупності зібрало 91 номінацію на« Еммі »минулого тижня, призвело до більш сильним новим реєстрацій», – пише аналітик Morgan Stanley в дослідницькій записці.

Цього року оригінальні телевізійні шоу, в тому числі «Stranger Things», «The Crown» і останній сезон Kevin Spacey-starrer «House of Cards» залучили більше клієнтів, ніж Netflix передбачили в другому кварталі.

Netflix має довгий шлях, щоб отримати більше контенту, щоб сподобатися більше членів, сказав Хестінгс в конференц-зв’язку в понеділок, додавши, що позитивні результати зробили його зручним, що компанія повинна продовжувати інвестувати в оригінальні шоу.

Компанія часто піддавалася критиці за надто багато уваги на контент. Раніше повідомлялося, що в цьому році заплановано витратити близько 6 мільярдів доларів на оригінальні шоу і очікується, що негативний вільний грошовий потік складе від 2 до 2,5 мільярдів доларів.

У той час як більшість аналітиків підтримало стратегію компанії, яка сприяла збільшенню прибутку, дещо не погодилися.

«Ми вважаємо, що Netflix судилося стати компанією з високими темпами зростання, поки вона не змінить свою стратегію і не прийме свою долю в якості високорентабельної компанії з повільним зростанням», – сказав аналітик Wedbush Майкл Пахтер, давній критик компанії.

У нього «низький рейтинг» і рейтинг цін в 82 долара.

Ссылка на основную публикацию