Nike-Amazon може пошкодити роздрібної торгівлі спортивними

Експериментальна програма Nike з продажу певних продуктів на Amazon і Instagram є передвісником її створення більш глибоких відносин з інтернет-магазинами і може вплинути на продажу в роздрібних магазинах спортивних товарів, таких як Foot Locker Inc.

Угода, яка, як очікується, допоможе Nike Inc витіснити контрафактну продукцію, продану через неліцензованих дилерів онлайн, і дати їй більше контролю над її розподілом – підняв акції компанії до більш ніж тримісячного максимуму в п’ятницю.

Рух Nike підтвердило звіт від Goldman Sachs від 21 червня, в якому говориться, що компанія почне продавати свою продукцію в найбільшому в світі інтернет-магазині.

З тих пір акції роздрібного торговця спортивними товарами впали – Foot Locker Inc майже на 2 відсотки, Hibbett Sports Inc – на 6,8 відсотка і Big 5 Sporting Goods Inc – на 5,3 відсотка.

«Вони всі скремблируется прямо зараз», – сказав Рейтер суддя Грем, головний маркетинговий директор дослідницької фірми Ansira.

«Рішення Nike, що розглядає можливість продажу безпосередньо споживачеві, і це теж з Amazon, вони все нервують».

Роздрібні магазини спортивних товарів, які покладаються на Nike на значну частину своїх оптових доходів, постраждали б далі, якщо партнерство Nike з Amazon буде розширюватися за межі нинішньої пілотної програми.

За словами аналітиків, ринок спортивних товарів вже знаходиться в глибокій біді: кілька продавців, таких як Sports Authority, вже подають заявку на банкрутство, а угода Nike може змусити існуючі роздрібні торговці закрити більше магазинів, вважають аналітики.

Nike, чиї продукти вже продані на Amazon через сторонніх і неліцензованих доларів, може зібрати додаткові доходи в розмірі від 300 до 500 мільйонів доларів США або 1 відсоток від її глобальних продажів за рахунок розширення як дилер на Amazon Goldman Sachs Говориться в записці клієнта.

Але Nike і раніше залежить від оптового каналу для двох третин своїх доходів і буде обережна в тому, щоб зробити будь-якої рішучий перехід на продаж безпосередньо на Amazon, сказав Джон Золідіс, аналітик Quo Vadis Capital Inc.

Щоб домогтися балансу, Nike може вивантажити більше своих не преміум-продуктів на Amazon, в той час як він як і раніше буде запускати ексклюзивні угоди зі своїми партнерами з цегли і міномета, вважають аналітики.

«Ринок з обмеженим тиражем управляється магазинами, – каже Майя Михайлов, співзасновник розробника мобільних додатків GPShopper.

«Те, що робить обмежений випуск настільки захоплюючим, – це дізнатися про угоди, які магазини мають через свої програми … в магазині, а споживач – частина всього цього в магазині».

джерело новини

Ссылка на основную публикацию