Новий Firefox з пошуком Яндекса за замовчуванням


Новий Firefox з пошуком Яндекса за замовчуванням

Новий Firefox з пошуком Яндекса за замовчуванням

Яндекс стане пошуком за замовчуванням в російській локалізації браузера Firefox починаючи з версії 3.1, повідомив в своєму блозі Харві Андерсон, радник Mozilla Corp. Запуск третьої бета-версії Firefox був оголошений на 13 січня, але завантажити її можна вже зараз. Яндекс, також як і Google раніше, буде ділитися з Mozilla доходами від контекстної реклами в результатах пошуку, коментує Максим Кисельов, директор з розвитку бізнесу Яндекса, газеті «Ведомости» .Раніше пошуком за замовчуванням у браузері Firefox був Google. Крім того, Google активно спонсорував розробки Firefox. Однак з виходом браузера Google Chrome відносини Mozilla і Google ускладнилися, так як фактично пошуковик №1 створив прямого конкурента Firefox. Сам Андерсон в блозі пише, що протягом декількох місяців команда Mozilla прислухалася до коментарів своїх локализаторов, вивчалися тренди розвитку спеціалізованої збірки Firefox Yandex і призначений для користувача досвід команди Яндекс. На основі всього цього були зроблені висновки, що російські користувачі дійсно хочуть отримати прямий доступ до пошукових служб Яндекса в браузерах Firefox російської локалізаціі.По даними LiveInternet, Яндекс в цілому по Рунету обробляє близько 54,8% пошукових запитів, в той час як Google – 24,5%. Цілком імовірно, що партнерство з Mozilla може бути дуже сприятливим для російського пошукача. За словами Олександра Сафонова, фахівця в сфері електронного бізнесу та інтернет-проектів, директора з маркетингу та реклами компанії ТОВ «Двері ЄУ», Яндекс давно почав «полювання» за браузером. Коли виходив третій Firefox, Яндекс дуже широко рекламував його: був створений сервіс для скачування нової версії, а на головній сторінці висів анонс події. «В Україні чимало користувачів Firefox. Однак, як показує моя практика, починаючі користувачі (а пошук за замовчуванням розрахований на них) сидять більше на Internet Explorer. Я б це назвав невеликою перемогою менеджерів Яндекса, але ніяк не пошуку в боротьбі з Google за російський ринок », – коментує Олександр. Варто нагадати, що з травня 2007 року пошук Яндекса за замовчуванням встановлений в браузері Opera, а з травня 2008 року – в мобільному браузері Opera Mini. Січень 2009 ознаменований переходом Firefox на пошук Яндекса за замовчуванням. При всьому цьому браузери Firefox і Opera ділять між собою 2-е і 3-е місця найпопулярніших браузерів Рунета. UPD: На думку Анни Артомоновой, віце-президента, директора з маркетингу та PR Mail.Ru, в короткостроковій перспективі ця угода не зробить серйозного впливу на розстановку сил на російському пошуковому ринку. «Людей, які використовують пошукову панель в браузері, не так багато. Разом з тим, не можна не відзначити, що «Яндекс» в даному випадку витіснив Google з «рідної» ніші, яку він займав міцно і давно – це, звичайно, показово », – коментує Анна.

Ссылка на основную публикацию