Новий режим «Лінія фронту» на тестовому сервері & quot; Пісочниця & quot; в World of Tanks

Сьогодні (10.04.2017 року) вийшло оновлення на тестовому сервері «Пісочниця», а сама нова ітерація буде запущена близько 15:00 за московським часом. Повний клієнт тестового сервера Пісочниці можете завантажити за цим посиланням: (грати в пісочниці можна буде тільки тим, кому заявку на участь в «Пісочниці» одобрелі).

У кратце щодо білоруського режиму «Лінія Фронту»:

Бій в режимі «Лінія фронту» буде проходити в форматі 30 на 30 гравців з можливістю грати взводами, що складаються з 5 учасників. У режимі доступні середні і важкі танки, ПТ-САУ і САУ Х рівня, а також легкі танки VIII рівня. Останнє обмеження – тимчасове і викликане технічними тонкощами тестування. За підсумком планується зробити режим доступним для X рівнів всіх типів техніки. Вмістити таку кількість техніки на карті площею 1 км2 просто неможливо, з цієї причини ми вводимо карти площею 9 км2, розділені на 9 секторів, де одна команда захищається, а інша атакує. Кожен етап відбувається на певній території: атакуючі намагаються її захопити, а захисники намагаються утримати її під своїм контролем.

І звичайно, як же без наших вододіл, які сьогодні ввечері вже готові тестувати новий режим «Лінія фронту» в створених взводах по п’ять чоловік:


Список змін на сервері «Пісочниця». Режим «Лінія фронту»

Дана ітерація пісочниці повністю присвячена новому ігровому режиму «Лінія фронту», реалізація якого переслідує наступну мету:

Тестування нових технологій, що дозволяють в значній мірі збільшити розмір карти, а також збільшити кількість користувачів на одній арені, без втрати продуктивності на будь-які зміни.
1. Масове тестування продуктивності на різних призначених для користувача конфігураціях;
2. Масове тестування серверної функціональності.

Основні правила:

1. Цей режим доступний тільки для техніки 10-го рівня.
2. Виняток становлять Легкі танки, для яких даний режим доступний на 8-му рівні.
3. У бою бере участь 60 гравців.
4. Всі гравці розділені на 2 команди, по 30 осіб у кожній:
a. Атакуючі – завданням атакуючої команди є знищення як мінімум 3х з 5 великокаліберних знарядь до закінчення таймера;
b. Оборонці – обороняється команда повинна не допустити знищення великокаліберних знарядь до закінчення таймера.

Поле бою:

1. Загальна площа поля бою дорівнює 9-ти квадратних кілометрів (сторони карти 3 на 3 кілометри).
2. Поле бою умовно розділене на 8 функціональних зон:
a. Пляж – зона початку бою для атакуючої команди;
b. Перша лінія – зона початку бою для команди, що обороняється, в цій локації розташовані бази A, B, C;
c. Друга лінія – в цій локації розташовані бази D, E, F;
d. Третя лінія – зона розташування великокаліберних знарядь.
3. Крім функціонального поділу, карта умовно розділяється на 3 стратегічних напрямки:
a. Східний фронт;
b. Центральний фронт;
c. Західний фронт.

Прогрес і розвиток бою:

1. На момент старту бою гравці кожної з команд рівномірно розподіляються по 10 чоловік на кожному з трьох фронтів – Східному, Центральному і Західному.
2. Гравці команди, що атакує починають бій на лінії пляжу.
3. Гравці команди, що обороняється стартують на першій лінії.
4. На початковому етапі бою для гравців атакуючої команди друга лінія є недоступною. У разі, якщо атакуючий гравець заїде на територію другої лінії – він буде знищений авіацією команди, що обороняється.
5. На початковому етапі бою для гравців команди, що обороняється линяючи пляжу є недоступною. У разі, якщо гравець з команди, що обороняється заїде на територію узбережжя – його знищить флот атакуючої команди.
6. Після початку бою у атакуючої команди є 12 хвилин на те, щоб знищити великокаліберні знаряддя команди, що обороняється, що розташовуються на третій лінії.

Захоплення баз:

1. На першій і другій лініях розташоване по 3 бази відповідно, на момент старту бою ці бази належать обороняється команді.
2. Для просування на другу лінію команді атакуючих необхідно захопити бази, які розташовані на першій лінії.
3. Захоплення бази відбувається за стандартною логікою WoT з урахуванням особливостей режиму:
a. Для захоплення бази гравцеві необхідно заїхати в коло захоплення бази.
b. В даному режимі кількість одночасно захоплюючих базу гравців збільшено з 3-х до 5.
c. Для захоплення бази гравцям необхідно сумарно набрати 150 очок захоплення.
d. У разі, якщо захоплюючого базу гравцеві наноситься шкоди, прогрес захоплення не скидається, а лише призупиняється на 5 секунд.
e. Для того, щоб збити прогрес захоплення бази, необхідно знищити захоплюючого гравця.
4. Захоплення кожної з перших 3-х баз (A, B, C) додає до залишився до кінця бою часу 120 секунд.
5. Захоплення кожної з баз на другій лінії (D, E, F) додає до залишився до кінця бою часу 150 секунд.

Захоплення зон:

1. Коли атакуюча команда захоплює базу, то зона, на якій розташовувалася ця база, переходить під контроль атакуючих.
Приклад, якщо гравці захоплюють базу А, то зона розташована на східному фронті першої лінії переходить під контроль атакуючих.
2. Після того, як зона переходить під контроль атакуючої команди, гравцям обороняється дається 60 секунд на те, щоб покинути захоплену зону. Вся техніка команди, що обороняється, що залишилася через 60 секунд в захопленій атакуючої стороною зоні, буде знищена авіацією загарбників.
3. Після того, як атакуюча команда захоплює зону, все зв’язані зони стають доступними для захоплення атакуючої стороною.
Приклад: якщо гравці захоплюють базу А, то їм стає доступною для захоплення зона, контрольована базою D;
4. Після захоплення будь-якої бази на другій лінії, атакуюча команда отримує доступ до третьої лінії і може приступити до знищення великокаліберні знаряддя її захисників.
5. Якщо атакуюча команда захоплює все 6 баз, то для всіх гравців відключається функціональність «Підкріплення».

Далекобійні знаряддя:

1. Чи є інтерактивними об’єктами і основною метою для атакуючої команди.
2. Кількість HP кожного далекобійної гармати – 4000.
3. Чи можуть бути знищені снарядами гравців.
4. Мають надзвичайних фронтальним бронюванням (2000 мм).
5. Значним бічним бронюванням (250 мм).
6. Найбільш вразливим місцем є тильна частина знаряддя (160 мм);
7. Фугасні снаряди наносять знаряддям 50% від базового шкоди.

Система респауна:

1. Після знищення техніки гравця, при наявності у гравця респаунів, гравець потрапляє на екран респауна:
2. На даному екрані гравець може вибрати:
a. На якій техніці повернутися в бій. Гравцеві доступна вся куплена ним техніка 10-го рівня (і ЛТ 8-го рівня), техніка повинна бути відремонтована і укомплектована екіпажем;
b. Вибрати найкраще спорядження танка. Звичайні витратні матеріали та снаряди будуть автоматично докуповуватися, преміум витратні матеріали будуть поповнюватися тільки в разі наявності їх у гравця на складі;
c. Вибрати фланг на якому гравець вважає за краще повернутися в бій;
* Фланг, на якому в даний момент знаходиться більше 15 сокомандніка, буде недоступним для повернення в бій.
* Також присутній обмеження на кількість САУ на одному фланзі в розмірі 3-х одиниць.
3. Повернення не відбувається миттєво:
a. Танк, на якому гравець був знищений, стає недоступним для відродження протягом 3-х хвилин з моменту його знищення.
b. Після переходу в екран відродження гравець не може повернутися в бій протягом 30 секунд.
4. Кількість респаунів індивідуально для кожного конкретного гравця.
a. На момент почав бою всі гравці атакуючої команди мають по 2 респауна;
b. На момент початку гри всі гравці команди, що обороняється мають 1 респаун;
c. Кожні 5 хвилин після початку матчу командам приходить підкріплення і кожен гравець отримує 1 додатковий респаун;
d. Гравець не може накопичити більше 3-х респаунів;
5. Якщо атакуюча команда захоплює все 6 баз, то функціональність підкріплення відключається.

Ремонтні точки:

1. Гравці можуть скористатися розташованими на поле бою ремонтними точками.
a. Радіус ремонтної зони становить 25 метрів.
2. У момент, коли гравець знаходиться в колі ремонту, відбувається відновлення ресурсів техніки:
a. 100 очок міцності в секунду;
b. 10% снарядів в секунду;
c. 100 очок міцності екіпажу;
d. 100 очок міцності модулів.
3. Всі прості ресурси техніки відновлюються за кредити за стандартною вартістю. У розрахунок йдуть кредити, зароблені за цей бій.
** 4. Всі преміум снаряди і преміум спорядження відновлюються тільки за умови наявності їх на складі.
5. Після відновлення всіх ресурсів танка на 100% конкретна ремонтна точка стає недоступною для гравця на 2 хвилини.
6. Якщо під час ремонту гравець отримує шкоди, то процес ремонту зупиняється і конкретна ремонтна точка стає недоступною протягом 25 секунд.

Супервзводи:

1. Цей режим передбачає можливість формування розширених взводів, що складаються з 5 чоловік.
2. Гравці можуть сформувати супервзвод як в ангарі, так і за допомогою функціональності динамічних взводів.
3. У складі супервзвода може перебувати не більше 1-ї одиниці САУ.

Ссылка на основную публикацию