Оболонка і вміст


Оболонка і вміст

Навіщо потрібен грамотний логотипу для компанії. Чи можна вижити на ринку, володіючи відмінним логотипом і жахливим якістю товарів і послуг.

Давайте подумаємо разом – що ж таке логотипи для компаній? Просто красиві картинки або шрифтові написання назви? Тобто непотрібний атрибут? Майже розкіш? Або, може бути, все ж інструмент? Чому так важливо створити, грамотний ретельно продуманий символ фірми? Так, все просто. Найчастіше в рекламі, на вивісках, на вашому сайті – та де завгодно, погляд чіпляється саме за цей значок. Він скоро стає як би маркером вашої компанії. Логотипи для компаній – як маячки, дозволяють виділятися із загальної маси. Якщо вас буде представляти нудне, сіре зображення, нічим не примітне, то навряд чи хтось зверне на вас увагу, навіть якщо якість ваших товарів або послуг досить високо. Якщо емблема складена некоректно, то відразу закрадаються думки про ваш непрофесіоналізм. Хіба можна всерйоз говорити про партнерство з фірмою, яка не може дозволити собі замовити найголовніше зображення дл неї у професійного дизайнера? 

За логотипу зустрічають, а за якістю проводжають

Природно, що навіть з самим чудовим, грамотний і у всіх відносинах хорошим символом компанії не можна вижити на ринку, не надаючи при цьому якісних послуг споживачеві. Пам’ятайте, що якщо ви замовили в дизайн-студії розробку фірмового стилю, з усім його складовими, віддали за це багато грошей, але при цьому не спромоглися налагодити роботу вашого бізнесу, на належному рівні, то результат не змусить себе чекати. Залучити клієнтів ви, скоріш за все, зможете, а ось утримати – навряд чи. Тому звертати на себе увагу замовників варто тільки тоді. Коли ви впевнені, що впораєтеся з потоком споживачів, який хочете залучити.

Так, наприклад маленької закусочної на чотири столи зовсім ні до чого потік клієнтів – сто осіб на годину. Таке стовпотворіння тільки відлякає, викличе невдоволення, і, як наслідок втрату клієнтів. У цьому випадку варто або розширити заклад або переорієнтувати його, зменшивши потік клієнтів. Наприклад, підняти ціни і на порядок збільшити якість страв та обслуговування.

Розробіть для себе такий стиль, який би відповідав вашому реальному рівню.

Ссылка на основную публикацию