Огляд IKV – 103 – Шведська ПТ САУ 5 рівня World of Tanks

Багато хто знає, що вийшло оновлення 9.17 усіма улюблених World of Tanks. Головне нововведення цього оновлення, це, мабуть, представлення нової шведської гілки. Адже раніше гравці могли обмежитися тільки супертест, та й кількома бойовими машинами, які «обкатувалися» протягом декількох місяців. Одна з таких машин, яка повинна буде полюбиться багатьма гравцями – це ПТ-САУ середнього рівня IKV 103. Її можна отримати досягнувши п’ятого рівня. Наступний представник IKV – 103. На цей раз 5 рівень ПТ-САУ WoT а саме IKV – 130, з особливостей даного танка можна відзначити досить високий показник маскування для ПТ САУ, такий же як у, виведеного з гри і на який проходив вересневий марафон 2015 року.

Історичні факти IKV – 103

У післявоєнний період (1953 рік) в Швеції була розроблена нова бойова машина загальною масою в 8,3 тонни, базою для якої стало легке гусеничне шасі від моделі Ikv-102. У новій моделі могли поміститися 4 людини екіпажу, також така машина мала гаубицею, розташованої в лобовій частині, у відкритому відділенні. Дана гаубиця мала ствол в 105 мм, до того ж тут був вбудований і дуловий гальмо. Корпус бойової машини був оснащений бронюванням зі сталі, яке здатне було захистити та екіпаж, і все основне устаткування. Броня основного корпусу мала товщину в 7 мм, а броньове покриття бойового відділення досягала 22 мм в товщину. Через три роки, в 1956 році розробники модернізували цю модель, після чого вона отримала нову назву – Ikv-103 (розшифровується як Infanterikanonvagn 103).

Дана модель танка була створена в першу чергу для того, щоб підтримувати війська вогнем. Крім того, що бойова машина отримала гаубицю в 105 мм, тут також була встановлена ​​дах, що захищає бойове відділення танка. Виробництво не торкнулося ходову частину даної моделі, однак самі гусениці були збільшені по ширині. І одна, і інша варіація танка були оснащені радіоустаткуванням. Модернізована варіація машини стала більш важкою, так як її маса зросла до 8,8 тонн. Новий Бензомоторний двигун (його марка FA B42) мав 107-ю кіловатами, завдяки чому бойова машина могла розганятися до 57 км / год. Сам же двигун мав обсягами в 5,14 літрів. Тут цілком резонним можна вважати питання про те, навіщо Ганною бойовій машині потрібен такий мотор? Вся справа в тому, що виробник мотора, компанія Ford, просто-напросто згорнула виробництво колишніх двигунів марки EN V8, а на його заміну поставила на потік нову марку, яка, втім, ніяк не могла замінити свого попередника по характеристикам. Однак, виходячи з військової практики, така модернізація швидше припала до смаку, ніж викликала обурення.
Незважаючи на те, що новий мотор мав досить велику масу, сам по собі він виявився цілком простим агрегатом, з яким було легко працювати, до того ж він швидко охолоджувався і взагалі не мав проблем з перегрівом. Крім нового мотора, бойова машина була модернізована своєрідними зябрами з боків корпусу, та й в цілому, різні експлуатаційні якості помітно покращилися.

Однак, при всіх поліпшення і вдосконалення, шведські самохідні гаубиці так і не змогли позбутися від свого головного недоліку – це нестерпного тісного приміщення всередині бойового відділення. Такий істотний недолік негативно позначався на боекомплекте машини, плюс до всього незручне розташування екіпажу всередині машини – не менший недолік, який міг призводити до помилок у веденні бою. Крім того, дуже погано була опрацьована компоновка рубки, через що механік-водій не завжди міг успішно маневрувати. Через що це відбувалося? Хоч бойова машина і мала ствол не найбільшою довжини, при здійсненні маневрів його все одно раз у раз заносило в сторони. Всі ці негативні якості моделі Ikv-103, яких в шведській армії налічувалося близько 81 машини, привели до того, що подібна схема проектування самохідних гаубиць стала останньою в історії шведського військового виробництва.

Тактико-технічні характеристики IKV – 103

Зовні шведський IKV – 103 вельми схожий на об’єкт 704 розмір міні. Бронювання як такого немає, а ось знаряддя з низькою швидкістю польоту снаряда має хороші показники dpm і швидше за все підійде для любителів гри від маскування в кущах на низьких рівнях техніки.

Броня у даної машини середня. По класу міцності вона досягає п’ятого рівня, а дальність огляду становить 340 метрів. Звичайно з технікою важкого класу вона не зрівняється, так як параметри огляду і броні тут досить скромні. Поговоримо про клас бронестойкости машини, що ж, вона тут, як і показник життя досить скромні. Зовні можна визначити, що в танку багато вразливих місць, та й ще картонна броня, тому в бій з жорстоким місивом на карті нам краще не потикатися, з якою сторони не потрап снарядом, він з легкістю його проб’є.

Але в конструкції танка є і позитивні сторони. По-перше, він за габаритами досить компактний і з низьким профілем, кути у нього неширокі, що дає йому перевагу бути непомітним в укритті місцях і ворогу буде досить складно потрапити. Швидкість і маневреність також порадували, а ось з динамікою біда, самохідний механізм неповороткий, через що при прямому влученні машину легко закрутити. Хоч показники швидкості досить хороші (60 км \ год), розгін у нього досить слабкий, так що якщо потрапите в ув’язнення ворога, сховатися буде досить таки складно.

Крім параметрів швидкості і броні в кожному танку не менш важливим параметром є його знаряддя, тут не все так однозначно, є досить хороші моменти на які гравцям варто звернути увагу. З хорошого – це досить високі показники шкоди, що завдається одним пострілом (альфастрайк). За показниками ДМП він становить близько 1700 одиниць, що досить непогано для машини п’ятого рівня. А ось короткоствольну зброю м’яко скажемо підкачало, через погану скорострільності бронепробітіе тут дуже слабке. Навіть золоті кумулятивні снаряди не рятують, та й возити з собою доводиться значний боєкомплект. Параметри точності у знаряддя теж не дуже, позначається великий кут розкиду і стабілізація. Але ось кути відомості тут досить непогані і при гарній вправності можна розраховувати на непоганий потрапляння. У IKV 103хорошіе кути наведення, ствол, як і УГН мають радіуси по 12 і по 10 °, що досить непогано.

Устаткування, вміння екіпажу і спорядження для IKV 103

Що стосується обладнання для нашого новобранця IKV 103, то машина має гарні можливості для апгрейда і установки модулів. Тим більше спочатку слабкі характеристики ТТХ можна без проблем поліпшити, прокачувати три основних елементи в танку:

1) Без проблем можна збільшити показники ДПМ в знарядді, потрібно частіше бити по ворогах з потужного пострілу, щоб можна було потрапити. Відповідно, чим більше таких пострілів, тим краще, так як показники шкоди в хвилину у цієї машини досить слабкі.
2) Наступний параметр стосовно зброї – це його точність. Згодом можна без проблем її прискорити, а ось за зведення переживати не варто, воно тут досить непогане.
3) У машини досить скромний кут огляду, на союзників теж особливо розраховувати не варто, краще самостійно прокачати його. Збільшувати огляд можна, покращуючи поступово все ТТХ це спеціально для тих, хто хоче вичавити з невеликої ПТшкі максимум.

Що стосується екіпажу, то при своїх невеликих розмірах машина здатна помістити аж 4 людини: командир-радист, навідник, механік водій і заряджаючий. Головне правильно розподіляти і прокачувати вміння, не варто забувати також про маскування. В цілому порядок перків для IKV 103 повинен бути такий:


– для командира в першу чергу необхідно розвивати шосте відчуття, тобто відчувати наближення ворога. В укритті місцях бажано використовувати маскування і бойове братство. Якщо ж ви збираєтеся розвідати базу ворога, слід користуватися радіоперехоплення.
– для навідника також не менш важлива маскування, уміння управляти плавним поворотом башти, також варто покладатися на бойове братство, також важливо часто проводити ремонт найбільш вразливих місць танка.
– механік використовуючи маскування повинен зробити все можливе для плавного ходу це врятує вас від великого розкиду снарядів. Цей навик поліпшується паралельно зі стабілізатором вертикального наведення. Слід також використовувати бойове братерство і паралельно бути віртуозом, тобто використовувати швидкість і маневреність на хорошому рівні.
– заряджаючий, щоб зміцнити гармату можна використовувати безконтактну боеукладку, вона допоможе на деякий час уберегтися від снарядів ворога. Час від часу можна прокачувати бойове братство і проводити вчасно ремонт знарядь.

Через малі габарити машини, місця для екіпажу розташовані дуже тісно і біля вразливих місць, так що з спорядження є тільки найнеобхідніше.

– це само собою аптечка, яка врятує від поранень членів екіпажу і контузії.
– ремонтний комплект, який дозволить у разі потреби відновити пошкоджені модулі.
– вогнегасник врятує вас від повного загоряння в разі пожежі, активується один раз за бій.

Але якщо у вас є достатня кількість срібла ви зможете купити для екіпажу кави з випічкою, це допоможе збільшити навички і відновити сили.
Якщо срібла у вас обмаль або ви бажаєте заощадити можна обійтися маленькою аптечкою, маленьким ремонтним комплектом, який зможе відновити лише один модуль і ручний вогнегасник.

Тактика гри на IKV 103

Тепер настав час перейти до тактики на IKV 103 в принципі вона нічим не відрізняється від будь-яких інших машин середнього класу. У ній є як сильні, так і слабкі сторони. Ось тільки як ними правильно розпорядиться? Зараз про це і поговоримо.
Почнемо, мабуть, із слабких сторін. У нашому танку практично відсутня броня і нормальна маскування, і без прокачування лізти в запеклий бій краще не варто. Ідеальна тактика для нього – це сховатися де-небудь в кущах і засвічувати противника і лупити по ньому, при цьому завдаючи 300 одиниць утрати за раз. Битися з іншими супротивниками на IKV має сенс якщо вони однакового рівня або рівнем молодшого віку. Головний його козир – це шикарний альфастрайк. Машину не в якому разі не варто використовувати в засідках через погану зони пробиття, як уже було сказано вище навіть голдовие кумулятивні снаряди тут не до місця. Незважаючи на свої хороші показники відомості гармати і швидкості грати на IKV 103следует все-таки обережно, не в якому разі не підпускати до себе «важких» супротивників, а найкраще триматися від них якнайдалі. Якщо хочете стріляти – стріляйте з далеких місць, наприклад, з-за кущів. Вміння екіпажу слід прокачати по максимуму. Для виявлення цілей найкраще користуватися міні-картою, так ви зможете точно орієнтуватися, коли до вас добереться ворожий ЛТ або СТ і почне вас атакувати. Для IKV 103 у виграші завжди будуть кути вертикального наведення. Завдяки своїм компактним розмірам цей шведський танк здатний займати досить цікаві позиції, його знаряддя, наприклад, можна використовувати на височинах, така тактика дозволить не тільки бити по ворогів, але і зберегти собі життя. Головне добре вивчити місцевість карти і покладатися на власну вправність і сили.

Переваги та недоліки IKV 103

Переваги та недоліки IKV 103.
переваги:
• Маленькі розміри, за рахунок чого у нього хороші здібності до маскування у височин і дерев, хороша прокачування по модулях.
• Потужні показники альфастрайка.
• Пушки мають відмінне зведення, а також зручні кути вертикального і горизонтального наведення.
недоліки:
Хисткий корпус, це означає, що броня практично відсутня, слабкий запас міцності, поганий градус огляду, слабка динаміка, точність попадання залишає бажати кращого. Слабкі показники ДМП як для танка середнього рівня і погані параметри бронепробітія.

В цілому можна сказати що IKV 103 досить своєрідна машина. Вона стане непоганим дебютом в шведській гілці танків. Адже живу реалізацію, як і більшість машин в цій гілці вона не отримала. Гравці зможуть оцінити її віртуальний прототип. Вона непогано підійде для новачків, які збираються почати знайомство з протитанковими машинами. На ній хороші показники модульности, з часом можна прокачати ДПМ і точність. Якщо хочете вичавити максимум шкоди поліпшите навички екіпажу.

Ссылка на основную публикацию