Огляд Panhard EBR 90 легкого танка 9 рівня Франція

Продовжуємо огляд колісної техніки, якої найближчим часом прірастёт прокачується гілка французьких легких танків. Нагадуємо, що відгалуження піде від «ялинки»: AMX ELC biz, харизматичного і популярного світлячка 5-го рівня.

Колісна техніка – це машини активної розвідки, які, до речі, досить широко використовувалися французької регулярною армією і «Іноземним легіоном». Однак плутати бронеавтомобілі, які розробники «запиливают» в гру.

На це вказує ряд характеристик, не властивих світлячків. Крім того, фізику і геймплей для «візочників» писали з чистого аркуша, адже машин такого типу в грі ще не було. Перейдемо до справи.

Колісні бронеавтомобілі вже заявлені на супертестірованіе, проходять випробування і обкатку технічних характеристик. Наш сьогоднішній гість – Panhard EBR 90, який з’явиться на 9-му рівні нової гілки розвитку.

Panhard EBR 90: тактико-технічні характеристики

Почнемо гайд по Panhard EBR 90 з того, що концепція колісної техніки вибудовується таким чином, щоб бронеавтомобілі не відстоює в кущах на 3-й лінії оборони, а працювали саме активним світлом. «Візочників» замислювалися як швидкісних і маневрених автомобілів, але ефективно використовувати наявні переваги гравцям ще належить вчитися.

Розберемо основні характеристики Panhard EBR 90, заявлені розробниками на супертест. Отже, в запасі міцності цього «француза» становить 1 150 одиниць. Це помітно нижче, ніж у легких танків 9-го рівня.

Цей нюанс актуальний для всіх машин вводиться гілки, і розробники чесно заявили про це в одному з інтерв’ю. Радіус огляду у бронеавтомобіля теж досить скромний для свого рівня, і становить 330 м. Зрозуміло, «короткозорість» можна частково виправити установкою допоборудования і прокачуванням екіпажа, проте, істотного приросту цієї характеристики не варто. Справа в тому, що слабкий огляд є другою відмінною фішкою «візочників», тому сподіватися виправити його установкою просвітленої оптики просто смішно.

Техніка оснащується 650-сильним двигуном, який дозволяє машині розганятися до 70 км / год. Цікаво, що заднім ходом техніка може пересуватися з аналогічною швидкістю, тому розбиратися, де зад, а де перёд у броньовика зовсім не обов’язково. Відзначимо, що відмінною рисою колісної техніки буде двошвидкісний режим пересування.

Зокрема, в стандартному варіанті машина буде пересуватися із заявленою швидкістю, проте, при необхідності зможе розігнатися до 90 км / год. У швидкісному режимі пересування, керованість бронеавтомобіля помітно знижується, тому дріфтовать в Рандома зможуть тільки досвідчені танкісти. Додамо, що 4-вісна колісна база не дасть техніці розвернутися на місці, і до цієї техніки теж доведеться звикнути. В цілому, швидкість повороту шасі становить 34 градуси, що є далеко не ідеальним показником.

Переходимо до озброєння. На Panhard EBR 90 WoT встановлюються 90-міліметрові гармати з циклової схемою заряджання. Значення пробиття бронебойного снаряда становить 191 мм, завдаючи 240 одиниць утрати.

Якщо захопити в бій Gold, можна буде дірявитимуть 230-міліметрові бронелисти. До речі, в 2019 році розробники збираються переглянути механіку використання преміумних снарядів, на третину скоротивши альфу. Бронепробітіе фугасним снарядом складе 90 мм, а шкоди 320 одиниць. Стабілізація знаряддя виглядає дуже непогано, точність також знаходиться на комфортному рівні: розкид 0.38 метрів.

Окремо можна виділити магнітні приціли, які з’являться у колісної техніки. По суті, це модернізований автопріцел, але ефективність його використання безпосередньо залежатиме від дистанції захоплення цілі. До речі, щоб захопити танк, який знаходиться за укриттям можна лише в тому випадку, якщо в прицілі виявляється якась деталь корпусу.

Якщо розглядати Panhard EBR 90 в плані бронювання, то захисту тут очікувано немає. Французькі інженери-конструктори взагалі не сильно переймалися цим питанням, роблячи ставку на мобільність техніки.

Отже, товщина лобової проекції корпусу і вежі становить всього 40 мм. Товщина бортів: корпус 16 мм, вежа 25. Звідси випливає, що машина буде дуже добре вбирати фугасні снаряди, що входять з повним втратою.

Panhard EBR 90: обладнання та перкі екіпажу

З огляду на, що техніка поки тестується, говорити про конкретні види обладнання, які найкраще встановлювати на Panhard EBR 90 поки рано. Якщо керуватися відомими характеристиками, можна зробити висновок, що покращувати потрібно радіус огляду і точність озброєння. Про модулях, що підвищують коефіцієнт маскування і прохідність можна не замислюватися: в цьому плані у машини повний порядок.

Аналогічні справи з навчанням екіпажу. В обов’язковому порядку танкістам потрібно вкачати навички «Бойового братерства», «Ремонту» і «Пожаротушения». Ці перкі помітно підвищать виживаність машини в бою.

Як грати на Panhard EBR 90

Зрозуміло, активно. Характеристики машини дозволяють швидко займати ключові точки на карті і підсвічувати ворогів, які тільки починають роз’їжджатися від бази за напрямками атаки.

Однак тут потрібно розуміти, що для ефективного засвіти. Panhard EBR 90 доведеться зближуватися з супротивником на максимально короткі дистанції, і буквально ухилятися від пострілів, використовуючи швидкісний режим пересування. Намагатися світити з кущів на цій техніці безглуздо, особливо з радіусом огляду в 330 м.

Крім цього, на бронеавтомобілі не варто вступати в позиційні перестрілки, тим більше, сходитися з супротивників в клінчі. З огляду на відсутність броні і невелика кількість ХР – це прямий шлях в ангар.

Короткі підсумки по Panhard EBR 90

переваги:

  • швидкість;
  • динаміка;
  • Точність і стабілізація знаряддя;
  • Разовий шкоди (відносно).

недоліки:

  • бронювання;
  • Запас міцності;
  • Радіус огляду;
  • Швидкість повороту шасі.

Нагадаємо, що мова йде про характеристики, які були заявлені на супертест, тому деякі значення ТТХ можуть змінитися до моменту релізу. Однак сильно розраховувати на цю особливість не варто: в дусі розробників запустити «сиру» техніку в рандом, і в польових умовах шукати недоліки.

Ссылка на основную публикацию