Сервіс email розсилки – Пєчкін
Грамотної розсилкою кореспонденції по мережі замовники зацікавилися порівняно недавно. У відповідь на їх запити був створений сервіс поштових інтернет розсилок Пєчкін, завданням якого стало надання допомоги в підготовці листів, а також підготовка звітності по розісланому матеріалу. Сьогодні цим ресурсом користуються багато компаній. Сервіс поки ще перебуває в стадії розвитку, але вже може запропонувати своєму клієнтові багато цікавих інструментів.
Чим займається Пєчкін
Сервіс поштових інтернет розсилок має кілька функцій, корисних для кожного власника поштової скриньки. це:
· Шаблони листів;
· Інформація про правильну підготовку кореспонденції;
· Перевірка на спам;
· Синхронізація контактів;
· Розсилка «під ключ»;
· Звіт про доставку кореспонденції.
До сильних сторін даного ресурсу потрібно віднести:
· Простий інтерфейс;
· Швидку обробку замовлень;
· Доступність широкої аудиторії;
· Непогану технічну підтримку;
· Високу ефективність співпраці;
· Можливість отримати додаткові навички правильного ведення рекламної компанії в мережі.
Запропонована email розсилка працює з найбільш популярними вітчизняними ящиками, але поки охоплює не всі ресурси. Це, мабуть, єдиний мінус сервісу.
Кому сервіс буде корисний
Цільова аудиторія ресурсу – все приватні підприємці, посадові особи, блогери, провідні проекти, викладачі, маркетологи, представники політичних партій або громадських організацій. Словом, ті, хто згідно специфіки своєї діяльності змушений спілкуватися з іншими людьми посередництвом інтернет-розсилок. Ресурс не має будь-яких обмежень по аудиторії і здатний обслуговувати велику кількість клієнтів в стислі терміни. Досить зареєструватися на ньому, і можна починати роботу.
На відвідувачів чекає приємний сюрприз – через деякий час після початку співпраці можна буде перейти на автоматичну модерацію. Сайт закінчить перевірку контакт-листа, упевниться в тому, що фірма веде сумлінну співпрацю та збільшить пропускну здатність редактора.
На сервіс розсилки email варто звернути увагу всім, хто має проблеми в спілкуванні з потенційними клієнтами, а також партнерами, але поки не може привести свої справи в норму класичним методом. Пєчкін стане свого роду помічником менеджера, допомагаючи адаптуватися до вимог поштових машин.