Оголошення РСЯ: з чого складається, як скласти і створити

Сьогодні продовжимо розмову про рекламної мережі Яндекса. Розглянемо приклади, можливі види оголошень в РСЯ і основні принципи їх створення.

формати

Перед тим як почати самостійне налаштування, подивимося на прикладах, з чого складається оголошення в РСЯ.

Зображення (квадратне в цьому випадку), на якому є url, заголовок і текст.

Зображення на каламутному тлі, заголовок і текст нижче.

Тема, адреса сторінки, зображення, а основний текст прихований, він стає видно при наведенні на рекламний блок.

Маленьке зображення збоку, заголовок, який відображається адреса, текст, швидкі посилання.

Анимированное. Сфотографовано в момент завантаження, передати скріншотом складно. Сенс в тому, що кадри змінюються, текст спливає, все з ефектами а-ля презентація в PowerPoint.

Текстове – просто заголовок і повідомлення, єдине «прикраса» – фавіконки.

Нещодавно Яндекс викотив нову фішку – відеодополненія.

Принципи успішної реклами

Щоб зрозуміти, як скласти оголошення для РСЯ, потрібно враховувати специфіку мережі. Якщо на пошуку запорука успіху – максимально точно відповісти на запит і надати більшу вигоду, то найважливіше в РСЯ – привернути увагу.

Хтось читає новини на улюбленому ресурсі, підбирає рецепт на вечерю або цікавиться останніми чутками, а оголошення має подолати інформаційний шум і бар’єр ігнорування реклами, зацікавити і викликати бажання клікнути.

Як цього можна досягти?

  • Картинка. Це, безумовно, перше, що привертає увагу. А ось що буде зображено – питання окреме. Неймовірно барвисто показаний продукт, що викликає заздрість результат надання послуги, що бере за душу візуалізація «болю», що задає певний настрій фон – варіантів ну дуже багато.
  • Заголовок. Другий за важливістю елемент. Концентрація вигідності пропозиції, звернення до людини, вказівка ​​на «біль» і інші прийоми.
  • Текст. Він може бути прихований або практично відсутні, але якщо він є, то його завдання – «дотиснути» до кліка, виключити можливе нерозуміння об’єкта реклами.
  • Додаткові елементи. Візитка, що відображається адреса сторінки, швидкі посилання – все для того, щоб сказати більше про свою пропозицію.

Розповім про деякі елементи трохи докладніше.

зображення

Варто заздалегідь подивитися, як оголошення в РСЯ використовують зображення. Деякі можливі варіанти за змістом я описав вище, тепер про оформлення.

  • Використання шаблонних картинок з Фотошопа – поганий варіант:
    • вони занадто замилені, важко звернути на них увагу,
    • можна потрапити в незручну ситуацію, коли конкуренти використовують таку ж,
    • не сприймаються як реклама серйозної організації.
  • Само собою, потрібно високу якість. Розтягнута малюсінька картинка, яка перетворилася на пікселі, порушення балансу кольорів і яскравості, погана композиція не кращим чином позначаються на сприйнятті.
  • Потрібно пам’ятати, що зображення в блоках іншого розміру можуть виглядати зовсім не так, як хотілося б, а десь і зовсім ховатися. Ось ілюстрація того, як по-різному може виглядати одне оголошення.
  • Схема кольорів. Тут є два популярних рішення: робити картинку максимально виділяється і в рамочці або, навпаки, з розрахунком на те, що вона зіллється з фоном (на білому, без рамки). Обидва варіанти можуть бути виправдані. Перший здатний залучити більше уваги, але і дратує сильніше, не завжди красиво виглядає. Другий частіше вирішує проблему вписування в дизайн, виглядає менш агресивно, трохи маскує рекламний характер, але може через це губитися.
  • Зрозумілість. У цьому пункті йдеться про двох значеннях: візуальному і смисловому. Для першого потрібно використовувати зображення з великими елементами: погляд людини повинен зачепитися під час скролінгу. Для другого важлива асоціативний зв’язок з рекламованим об’єктом. Подивимося приклад.

Особисто у мене ця картинка не викликає асоціації з Директом. Якщо довго розглядати її, можна зрозуміти, що в руках телефон, і припустити два варіанти:

  • дівчина зацікавилася оголошенням в Директі і дзвонить, щоб щось купити,
  • картинка пов’язана з текстом, де йдеться про консультації. Можливо, це консультант. Ну або той, хто йому дзвонить.

Складно. Але проблема в тому, що я довго розглядав, а інший би не став, подумавши, що це калькулятор, і мова про бухгалтерію. Або продають телефон, а може, навіть послуги манікюру, адже акцент на руці.

Або ось схожий приклад. Що це: курси копірайтингу? Електронна бібліотека? Блог про кактуси? 🙂

Заголовок

Є дві типові схеми заголовків: мета і тизер.

Перша передбачає прямий продаж продукту – звертається до нього, можливо, обіцяє якийсь бонус. За оформлення та змісту може нагадувати рекламу на пошуку.

Друга – будує інтригу, являє собою питання або натискання на «біль».

Чи не дивимося на картинки, оцінюємо заголовки: ось одночасне використання двох ефективних прийомів: «біль» плюс питання.

Рішення про те, як налаштувати рекламу для РСЯ в своєму випадку, краще приймати на підставі реальних експериментів, а не здогадок.

тексти

З усіх розглянутих прикладів видно: завдання тексту – розвіяти сумніви про об’єкт реклами, запропонувати вирішення проблеми клієнта, надати купу бонусів в обмін за турботу 🙂

Бути таким агресивним, як на пошуку, в РСЯ недоречно. Потрібно пам’ятати, що людина зараз не шукає послуги, тому його потрібно зацікавити і підігріти, а не відразу щось впарювати.

Як створити оголошення для РСЯ

Приклади подивилися, тепер переходимо до практики.

Текстово-графічну рекламу

Щоб створити оголошення для РСЯ, натискаємо в кампанії на «Додати групу оголошень», вписуємо ключові фрази. Тепер пишемо перший заголовок за обраною схемою. Другий немає сенсу заповнювати – він для пошуку. Додаємо текст, який відображається урл, швидкі посилання.

Тепер вибираємо зображення.

Змінюємо вид відображення з базового на «В путах» і милуємося. Попередній в інших варіаціях можна оцінити, клікнувши по з’явився значку «Формати».

графічні оголошення

Створюємо нове оголошення і міняємо тип на «Графічне».

У слова «Креатив» натискаємо на «Додати», вибираємо «Завантажити свій» або «Створити майстра введення в дію шаблонів».

Припустимо, вантажимо свою картинку з комп’ютера.

Завантажуємо банально.

Все готово. Використовувати можна підготовлені заздалегідь статичні і анімовані зображення. Головна проблема – відповідність вимогам, необхідність підготувати всі розміри, коректність відображення.

Якщо немає дизайнера і з Фотошопом на «ви», можна піти простіше і зробити гарний банер самому буквально за пару хвилин, скориставшись конструктором самого Яндекс.Директу.

У «Креативе» вибираємо «Створити нові за шаблоном».

У вікні вибираємо вподобану тему і натискаємо для редагування.

Відкриється купа інструментів, де можна поміняти зображення, тексти, колірні схеми і т. Д.

Ось, наприклад, вбудована бібліотека зображень з великим вибором тематик.

Ось так одним кліком можна зробити 12 банерів, де все красиво обрізано.

Також просто редагуються всі тексти. У підсумку отримуємо банери, готові для запуску.

Ось, загалом, все про створення оголошень в РСЯ. Наступне завдання – їх тестування і оптимізація, але про це наступного разу.

Ссылка на основную публикацию