Основні чинники якісного хостингу


Основні чинники якісного хостингу

Незважаючи на величезну кількість хостингів, не кожна компанія може надати дійсно якісні послуги своїм клієнтам, вимоги яких з кожним роком зростають разом з продуктивністю їхніх сайтів. Саме тому кожен веб-розробник приділяє чимало часу на пошуки гідної хостингової компанії, здатної забезпечити всім інтернет-проектам надійну майданчик для розміщення. Її якість визначається за кількома основними факторами, які обов’язково потрібно врахувати, як і те, що у претендента повинна бути куплена ліцензія на хостинг тут.

стабільність роботи

Стабільна робота хостингу – це стабільна робота всіх сайтів, тому якісна площадка повинна мати Аптайм вище 99,9%. Тільки з таким показником можна домогтися безперебійної роботи всіх ресурсів, що необхідно не тільки для відвідувачів, але і для пошукових роботів, постійно скануючих мережу на появу нової інформації.

дисковий простір

Чим більше вільного місця – тим краще. Це правило особливо актуально для великих проектів, де відбуваються часті оновлення і додавання різних мультимедійних файлів. Дисковий простір потрібно також для зберігання баз даних, тому великим плюсом кожного хостингу є можливість додатково купити необхідну кількість мегабайт, які можуть знадобитися з розширенням функціоналу сайтів.

Служба технічної підтримки

Всі проблеми з сайтами повинні вирішуватися дуже оперативно, за що відповідальність несе служба технічної підтримки. Якісний хостер повинен надавати цілодобову підтримку своїм користувачам, моментально реагуючи на їхні зауваження.

Додаткові послуги

Сьогодні багато розробників віддають перевагу компаніям, що надають ряд додаткових послуг своїм клієнтам:

  • автоматичне створення резервних копій;
  • регулювання ліміту процессорной навантаження;
  • підтримка PHP;
  • робота з базами даних MySQL;
  • наявність поштового сервера;
  • автоматична установка CMS.

Ціна

Конкурентоспроможні ціни – це перше, на що звертають увагу розробники. Сьогодні відповідність якості ціною залишається актуальним і для цього ринку послуг. Занадто низькі розцінки – це спроба привернути до себе нових клієнтів, але ніяк не показник якості, оскільки всі компанії за стабільність беруть пристойні гроші, які готові платити клієнти, отримуючи натомість якісне обслуговування своїх ресурсів.

Ссылка на основную публикацию