Основні тенденції seo-оптимізації 2020 року


Основні тенденції seo-оптимізації 2016 року

Сьогодні конкуренція між інтернет-магазинами, інформаційними порталами і різними сервісами настільки велика, що потрапити в топ-10 пошукової видачі без певних вкладень, зусиль і знань просто неможливо, але ж саме лідируючі позиції по ключових запитах дозволяють отримати хороший заробіток в мережі. І тільки відмінний професіонал по сео просування сайтів допоможе досягти поставлених цілей і зробити так, щоб пошукові системи його полюбили. А для того щоб всі вжиті заходи по просуванню були дійсно ефективними, потрібно знати про основні тенденції нового 2016 року.

Посилення ролі соціальних медіа. Безумовно, всесвітньо відомі Facebook, Twitter і Linkedln і раніше грали найважливішу роль в інтернет-просторі, але зараз їх значення стало ще більшим, а все тому, що Google включив їх контент в пошук. Тому тепер в пошуковій видачі можна буде знайти навіть пост з хештегом на Twitter, якщо, звичайно, він буде відповідати певним вимогам. А все тому, що тепер алгоритми пошуку спрямовані на те, щоб оцінити важливі сигнали, і власникам сайтів слід підготуватися до цього.

Стрімке зростання мобільного трафіку. В останні роки все більше людей використовують свої смартфони та планшети для доступу до інтернет-ресурсів. Саме тому мобільна оптимізація є сьогодні необхідністю, інакше можна просто втратити свою цільову аудиторію. Щоб не завдати шкоди конверсії, потрібно створити чуйний веб-дизайн.

Підвищення якості контенту. Якщо раніше контент створювався під ключові слова, то тепер завдяки зміні алгоритмів роботи пошукових систем ситуація кардинально змінилася. Тому можна сміливо зробити висновок про те, що в 2016 році якість контенту стане важливіша за кількість ключових слів. І щоб підкріпити цю інформацію конкретними цифрами, варто звернути увагу на те, що останніми роками стала збільшуватися довжина контенту. Наприклад, якщо в 2014 році нормою SEO було 550 слів в одній статті, то в 2016 році середня кількість досягне 1400 слів. Крім того, вітається графіка і якісне відео.

Гостьовий блогінг. Одним з найбільш ефективних seo-інструментів в цьому році вважається написання гостьових постів. Однак тут потрібно бути гранично обережним і розуміти, що написане вами може вплинути на рейтинг вашого сайту. Щоб мінімізувати ризики рекомендується використовувати тільки перевірену інформацію і писати тільки на ті ресурси, які пройшли суворий відбір. Використовуючи гостьовий блогінг, можна просунути себе як фахівця з певної теми.

З огляду на перелічені вище тенденції, можна зробити висновок про те, що розробляючи seo-Стартегия, дуже важливо вміло пов’язати соціальні мережі, блогінг та контент свого ресурсу. Це дозволить отримати синергетичний ефект від використовуваних інструментів і завоювати хороші позиції в пошуковій видачі.

Ссылка на основную публикацию