Переходимо від Google Reader до Feedly


Переходимо від Google Reader до Feedly

Півтора тижні – і Google Reader стане історією. Якщо ви користуєтеся цим сервісом, пора вже витягти свої дані і перейти в інший сервіс. Найбільш очевидні претенденти – Feedly, The Old Reader, MultiPLX, Feedspot, Netvibes. І найсильніший серед них, мабуть, Feedly.

Ймовірно, Feedly виграв більше всіх від кінця Google Reader. Число його користувачів за три місяці збільшилася з 4 млн до 12 млн – це вражає. Цей сервіс був всього лише клієнтом Google Reader – альтернативним інтерфейсом, які здобули точку опори в мобільних користувачів.

Нещодавно Feedly почав переклад користувачів із хмари Google в власне, зберігаючи при цьому більшу частину даних. Хмара сервісу (Feedly Cloud) було створено в рекордний час і зараз являє собою масштабовану інфраструктуру, до якої можна через неофіційний Google Reader API підключати і інші клієнти. Таких клієнтів зараз дев’ять – наприклад, gReader, Newsify, Sprout Social. Ті, кому не подобаються мобільні додатки і браузерні розширення, можуть вдатися до недавно запущеному веб-варіанту, який оптимізований під десктопний доступ і може обходитися без розширень. Так, непросто перетворитися з клієнта в платформу за пару-трійку місяців.

Просунуті користувачі будуть нудьгувати по Google Reader. На жаль, Google – невідповідна компанія для сервісів з вузькою аудиторією (niche services). Google прагне створювати продукти, якими користуються сотні мільйонів користувачів, а Google Reader не з таких. Feedly і подібні до нього сервісів доведеться знайти працюючу бізнес-модель для надання послуги, яка більше не належить до крутих, не підтримуються багатьма браузерами, що не підтримується Твіттером (за яким напевно підуть інші сайти). Більшості зручніше в соціальних мережах, ніж з потоками, і навіть Google не зміг цього змінити.

«Наша цивілізація прийшла до того, що споживання новин стало практично безперервним процесом. Користувачі смартфонів і планшетів споживають новини невеликими порціями протягом усього дня – і це змінило колишні шаблони поведінки, які припускали читання новин за сніданком і читання для задоволення в кінці дня. <…> Google дивиться на актуальні кошти поширення новин та хоче, щоб інтерес кожного користувача був задоволений підходящої інформацією, поданою у відповідний час за допомогою відповідних засобів », заявив Річард Гінграс (Richard Gingras), старший директор підрозділу« Новини і соціальні продукти (News & Social Products) »корпорації Google.

Спонсором поста виступає блог «webtrafff». Автор блогу ділиться зі своїми читачами способами заробіток в Інтернеті на кліках, так само розповідає як заробити в інтернеті.

Ссылка на основную публикацию