Перші клієнти інноваційного стартапу «Купікла»

У Рунеті стартував унікальний сервіс готовий стати незамінним помічником для інтернет-магазинів.

У Рунеті стартував унікальний сервіс готовий стати незамінним помічником для інтернет-магазинів.

Принцип роботи сервісу «Купікла» (Kupiqla.ru) в тому, що інтернет-магазин, зацікавлений в збільшенні лояльності і кількості замовлень, має на своєму сайті спеціальну віджет-кнопку «Купити дешевше» після натискання на яку клієнти можуть отримати «індивідуальну знижку» на певний товар за рекомендацію магазину в соціальній мережі.

Секретом спеціальної кнопки «Купити дешевше» є спеціальний механізм розрахунку знижки. Завдяки яким розмір знижки безпосередньо залежить від корисності клієнта для інтернет-магазину. Чим більше цікавий клієнт, тим більша знижка.

У нас вже з’явилися перші клієнти, і ви можете подивитися як працює віджет-кнопка «Купікла» на прикладі одного з наших клієнтів.

Одним з перших магазинів, які встановили розумну кнопку «Купікла» став магазин ByMart.by. Магазин займається продажем фірмових аксесуарів Angry Birds, кейсів для iPhone і годин.

Для того, щоб подивитися кнопку «Купікла» в дії, перейдіть на сайт наших клієнтів ByMart.by і натисніть на будь-який товар. Коли ви перейдете на «особисту сторінку» окремого товару, праворуч від ціни ви побачите кнопку «Купити дешевше». Це і є розумна кнопка здатна підняти продажі і лояльність ваших клієнтів!

Приєднуйтесь до нашого сервісу до 31 липня і отримаєте бонусні 525 гривень на свій рахунок для експериментів з розумною кнопкою «Купікла».

Переваги Покупця від використання сервісу Купікла:

покупка товару за меншу вартість, використовуючи свою мережу соціальних знайомств;

задоволення від отримання товару за меншу ціну.

Переваги Продавця від використання сервісу Купікла:

рекомендація в соціальній мережі, яку побачили потенційні покупці (підвищення впізнаваності магазину і потенційні нові покупці);

додаткові продажу;

персоналізоване звернення з покупцем;

додаткове взаємодія з клієнтом.

Працюючи з сервісом «Купікла» власник інтернет-магазину отримує не тільки збільшення результативних показників свого магазину, але контроль за поширенням згадок про магазин в соціальних мережах.

Ссылка на основную публикацию