Підбірка найкращих сервісів для складання списків


Підбірка найкращих сервісів для складання списків

Однією з головних характеристик, які відрізняють успішних людей, – це вміння управляти своїм часом і справами. Неоціненну допомогу в цьому можуть надати спеціальні додатки для управління завданнями, так звані «списки справ». І навіть якщо ви абсолютно скептично ставитеся до ідеї організації своєї роботи за допомогою менеджерів завдань, все одно вам можуть стати в нагоді подібні сервіси. Списки покупок, відкладених книг, фільмів, майбутніх подорожей і речей, які треба взяти з собою, рецепти страв та коктейлів – списки оточують нас просто всюди.Дана стаття не ставить перед собою мети докладного огляду і порівняння кожного сервісу. Швидше це просто покажчик найдостойніших вашої уваги інструментів, керуючись яким кожен зможе собі підібрати додаток під свої потреби.WunderlistWunderlist є простим, але функціональним додатком для ведення списків, яке працює на декількох платформах і дозволяє синхронізувати дані між ними. Він ідеально підходить для людей, які складають списки завдань, списки покупок, необхідних речей і так далі. Ви можете створювати нотатки для кожного завдання, додавати більш докладний опис, пріоритети, ділитися списками з іншими людьми, встановлювати терміни виконання. Це один з небагатьох інструментів, який має версії практично для всіх платформ.

AsanaAsana ідеально підходить для складних проектів та спільного використання в складі невеликої команди. Ви можете створювати різні проекти і для кожного скласти свій список завдань. Для всіх завдань може бути вказаний конкретний виконавець, який побачить її в своїй панелі керування. Для кожного завдання може бути складено опис, вказані теги і термін виконання. Крім цього, Asana дозволяє до завдань прикріплювати файли, що може бути дуже корисною функцією. По суті, це дуже ефективний сервіс не тільки для організації індивідуальної роботи, але і для управління цілою фірмою.

Remember the MilkRemember the Milk є одним з найстаріших сервісів цієї категорії. Він надає можливість рознесення списків за різними категоріями (приватне, робоче, покупки і т.д.), з можливістю сортування невирішених завдань щодо терміну. Ви можете додавати замітки до кожного завдання. Завдання можуть бути пріоритетними, повторюваними, є можливість перенесення дати виконання на більш пізній термін. Завдяки великому стажу роботи цього сервісу він має інтеграцію з безліччю інших додатків і сервісів. Рідні клієнти доступні для платформ Android, iPhone і iPad.

Any.doAny.do створений, щоб допомогти вам організувати виконання ваших завдань. Попередньо списки мають такі заголовки, як Сьогодні, Завтра, На цьому тижні і так далі. Ви також можете організовувати свої списки за категоріями і папок, додавати підзадачі і опису. За замовчуванням будь-яка нова задача потрапляє в список Сьогодні, але ви можете переключитися на тимчасову шкалу для зміни дати. Ця програма показує, що для менеджера завдань важливі не тільки практичні функції, але і естетика. Клієнти доступні на Android, iPhone і у вигляді розширення Chrome. Скоро обіцяють запустити веб-версію

TodoistTodoist фокусується на проектах замість списків. Завдання тут створюються в рамках різних проектів, ви можете створювати нагадування, ярлики, описи та примітки, розклад повторення і так далі. Завдання легко фільтруються за пріоритетами з допомогою колірного кодування. Для зручної роботи існує декілька видів відображення, в яких завдання можуть згруповані за термінами виконання, пріоритетам, проектам. Todoist доступний на більшості платформ.

EvernoteEvernote – це універсальне додаток для практично будь-якого роду записів. З ним ви можете складати найрізноманітніші списки, які тільки прийдуть вам в голову. Ви можете розглядати цей сервіс в якості особистого блокнота, кожна сторінка якого містить потрібні вам замітки, списки покупок або розклад справ. Evernote – це набагато більше, ніж простий список справ, тому якщо вам потрібна тільки така функціональність, то можливо варто пошукати щось простіше. Evernote має додатки практично для всіх існуючих платформ.

Перш за все, Evernote – це швидке і ефективне засіб для зберігання заміток, документів і зображень та доступу до них звідусіль, де б ви не знаходилися. Що ж в ній особливого? По-перше, Evernote працює на Mac, iPhone, онлайн і оффлайн на персональному комп’ютері. Ця програма підтримує різні операційні сістеми.В-друге, вона надає доступ до даних, де б ви не були. Навіть якщо у Вас тисяча комп’ютерів, Evernote впорається з усіма. Він зберігає Ваші закладки, серійні номери і паролі доступу, рецепти, електронні листи, логи з чатів, меню доставки, цитати, замітки і багато другое.В-третє, Evernote працює з різними видами даних. Вона може читати текст на зображеннях, тому їх легко шукати. В Evernote можна зберігати архів всіх Ваших фотографій, фотокопії візиток, випадкову вибірку картинок. Якщо Вам простіше вести паперові записи, сканувати їх і розміщуйте в Evernote – і вони завжди будуть під рукой.В-четверте, існує безліч способів завантаження даних: надіслати електронною поштою, завантажити фото або знімок екрана, просто скопіювати важливу інформацію. При наявності планшета можна зберігати в Evernote і рукописний текст. Він працює з великою кількістю доповнень, наприклад, Reqall (з його допомогою можна конвертувати аудіозаметкі) .Ізначально Evernote була просто додатком для робочого столу. 24 червня 2009 року за виходом бета-версії програма «відкрила» свої віртуальні двері в світ. Зараз це постійно розвивається продукт, кількість користувачів якого растет.Evernote змінила мій підхід до зберігання інформації, змінить і Ваш.

WorkflowyWorkflowy побудований на принципах мінімалізму: він розрахований на людей, які люблять вільний простір, чисті аркуші паперу і тільки найнеобхідніше перед очима. При старті сервісу вам покажуть порожнє біле поле, де ви зможете створювати свої списки. При наведенні на кожен елемент з’являються кнопки управління, що дозволяють відзначити завдання як виконану, розшарити, додасть примітка і виконати інші дії. Такий підхід може бути дещо незвичний, проте сервіс має детальну довідку, що дозволяє швидко розібратися з особливостями його роботи. В даний час є тільки веб-додаток.Google TaskGoogle Tasks є веб-додатком, яке вбудовано в Gmail і Календар. Щоб побачити її потрібно клацніть на список, що розкривається Gmail в лівому верхньому кутку екрану пошти і виберіть пункт Завдання. Це простий інструмент управління завданнями, за допомогою якого ви зможете складати різні списки, відзначати їх виконання, призначати терміни і так далі. Не дивлячись на свою простоту, Google Tasks є один з найбільш зручних сервісів в цій збірці, багато в чому завдяки інтеграції з іншими сервісами Google.Разумеется, на цьому перелік подібних додатків не закінчується і існує безліч інших сервісів для організації та управління списками справ, покупок , речей. Ми постаралися познайомити вас тільки з найцікавішими з них і сподіваємося, що ви зможете підібрати з цього списку щось для себе.

Ссылка на основную публикацию