План самостійного водіння автомобіля Apple дає ключ

Apple Inc виклала план з навчання операторів самохідних автомобілів в документах, представлених в Каліфорнійські регулятори на початку цього місяця, що є останнім підтвердженням прагнення компанії до автономних технологій.

14 квітня Apple видало дозвіл на самовільну перевірку автомобілів каліфорнійським департаментом автотранспортних засобів, але компанія ніколи не говорила нічого про свій план.

Держава оприлюднило 41 сторінку документів додатків Apple для Reuters, які дають деякі відомості про цілком таємних зусиллях компанії по самостійній їзді, які вона ніколи відкрито не визнавала.

Творець iPhone приєднується до довгого списку автовиробників, стартапів і технологічних суперників, включаючи Waymo Alphabet, які тестують автомобілі на державних дорогах. Apple шукає нові хітові продукти, і очікується, що технологія автономних автомобілів зробить революцію в традиційній автопромисловості.

В рамках програми Apple включила план навчання на 10 сторінок, який, мабуть, був пов’язаний з операторами, які повертають ручне керування автомобілем під час автоматичних водіння системи, які вона називає платформою розробки.

Apple відмовилася від коментарів після подачі заявки.

План включає в себе документ під назвою «Автоматизована система: огляд спеціальної навчальної платформи для платформи», метою якого є «навчання водіїв безпеки в різних автоматизованих умовах водіння».

«Платформа розробки управлятиметься електронним способом (наприклад, джойстиком), а водії безпеки повинні бути готові втрутитися і взяти під контроль», – йдеться в документі.

У документі висвітлюються різні сценарії, які необхідно протестувати, від високошвидкісного водіння і щільних розворотів до зміни смуги руху.

В одному з листів, відправлених Apple в Державний департамент автомобільного транспорту, відзначається, що платформа розробки Apple «зможе захоплювати і зберігати відповідні дані до зіткнення».

Документ не містить подробиць про те, як працює власна платформа Apple або інші технічні деталі. У ньому також не повідомляється, які датчики виявлені на трьох дозволених автомобілях Apple, всіх 2015 моделі Lexus RX450h.

Дозвіл не обов’язково означає, що Apple сама створює повноцінний автомобіль. Apple могла б замість цього розробляти самохідну платформу, яка може бути інтегрована в автомобілі іншого виробника.

Ссылка на основную публикацию