Помилка Перевірте підключення до інтернету в Microsoft Store

При спробі увійти в Microsoft Store може з’являтися помилка Перевірте підключення. Для роботи Microsoft Store необхідно підключення до мережі, якого, схоже, немає. При цьому магазин може видавати один з наступних кодів помилок: 0x80072ее7, 0x80072efd, 0x80072f30, 0x803F8001.

Здавалося б, причина зрозуміла, ось тільки ніяких проблем з інтернетом на момент появи помилки зазвичай немає: браузер працює, інші програми доступ в мережу мають.

Часто допомагає вирішити проблему:

Мережевий адаптер і засіб усунення неполадок

Якщо дата і час на пристрої виставлені відповідно до часового поясу, а відключення проксі / VPN не допомогло або його немає, варто запустити засіб усунення неполадок Windows.

Запуск засобу для додатків з магазину Windows:

  1. Натиснути кнопку Windows на клавіатурі або головному екрані, перейти в параметри.
  2. Зайти в розділ Оновлення та безпеку.
  3. Перейти в Усунення несправностей.
  4. Перейти в розділ За допомогою програми магазину Windows і запустити засіб усунення неполадок звідси.

Засіб усунення неполадок можна запустити з іншого розділу, щоб перевірити працездатність мережевого адаптера:

  1. відкрити Пуск, перейти в параметри.
  2. Перейти в розділ Оновлення та безпеку -> Усунення несправностей.
  3. відкрити розділ Мережа та інтернет -> Мережевий адаптер.
  4. Запустити процес усунення неполадок звідси і дочекатися результату.

Перевірка за допомогою засобу усунення неполадок часто допомагає вирішити проблему. Але це не панацея, особливо якщо системні файли пошкоджені або відсутні. З іншого боку, в Windows 10 засіб дозволяє діагностувати проблемний розділ швидко і точково.

Очищення кешу магазину і перевірка системи

Найрізноманітніші коди помилок в Microsoft Store можуть пропасти після очищення кешу магазину і сканування системи за допомогою sfc.exe. Сканування системи дозволяє знайти пошкоджені файли Windows і відновити їх.

Очищення системних файлів:

  1. Відкрити Провідник, зайти в папку C: \ Windows \.
  2. Знайти папку з назвою SoftwareDistribution.
  3. Видалити всі файли і папки всередині.

Скидання кеша магазину додатків:

  1. Натиснути Пуск -> виконати.
  2. У рядку ввести cmd.exe (Від імені адміністратора) і натиснути Enter.
  3. ввести командних wsreset і натиснути Enter.
  4. Дочекатися очищення кеша.

Запуск засобу перевірки і відновлення системних файлів SFC.exe (для Windows 7, 8 / 8.1, Vista і 10):

  1. Запустити командний рядок від імені адміністратора (Пуск -> Виконати -> CMD.exe).
  2. У Windows 8 і 10 (для Windows 7 і раніше пропустити цей крок) ввести команду DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth для сканування системи і відновлення пошкоджених файлів з серверів Microsoft. Необхідне підключення до інтернету і робочий служби Windows Update.
  3. Далі (для всіх версій Windows) ввести команду sfc / scannow.
  4. Дочекатися закінчення процесу. Windows знайде пошкоджені системні бібліотеки і замінить їх на цілі кешированниє версії, що знаходяться в стислому вигляді в папці \ System32 \ dllcache.

Важливо дочекатися окочнанія перевірки на 100%. Після цього Windows видасть результат у вигляді одного з таких повідомлень:

Якщо виникли питання, повна інструкція по скануванню системи доступна на сайті Microsoft. Після виконання всіх дій потрібно перезавантажити комп’ютер. Магазин додатків повинен почати працювати коректно, помилка Перевірте підключення в Microsoft Store виникати не буде.

,

Відключення або видалення непотрібних розширень з Google Chrome проводиться в налаштуваннях. Для управління розширеннями досить ввести в адресному рядку chrome: // extensions /. Розширення не обов’язково видаляти з браузера остаточно.

Ссылка на основную публикацию