Поради по легальній прокачування аккаунта Dropbox

Поради по легальній прокачування аккаунта Dropbox

Ви вже давно не уявляєте собі життя без Dropbox і практично повністю витратили наданий обсяг для зберігання даних? Тоді ознайомтеся з порадами щодо збільшення доступного місця. Можливо, деякими з них ви вже скористалися, а про інші навіть не здогадуєтеся.Щоб уникнути згадки нашими читачами в коментарях билинного давньоруського співака або, в залежності від написання, язичкового пневматичного музичного інструменту, відразу обмовимося, що описані нижче методики давно відомі на просторах Мережі. Ми ж постаралися зібрати їх воєдино, уникнувши при цьому деяких сумнівних або відверто чітерскіх прийомів. Але перш ніж застосовувати їх на практиці, подумайте: чи так уже важливо використовувати саме Dropbox? Ми неодноразово писали про різноманітні альтернативи цьому сервісу – SugarSync, Bitcasa, Ubuntu One і інших. З іншого боку, Dropbox вже встиг обрости усілякими доповненнями, в тому числі для підвищення безпеки збережених в ньому файлов.Самий простий спосіб збільшити доступне місце – це щорічна оплата додаткового дискового простору. Задоволення це не найдешевше, особливо якщо переглянути цінники інших хмарних сервісів зберігання даних, нехай навіть менш зручних. Зате вам не доведеться по крихтах збирати додаткові мегабайти. Основний, але не єдиний спосіб – це реферальная система. Тобто за кожного запрошеного вами користувача, який зареєструвався і встановив у себе клієнт Dropbox, ви отримуєте ще трохи місця (250 Мбайт). При цьому користувач в якості бонусу в перший раз теж отримає 250 Мбайт.Ваша особиста реферальная посилання (http://db.tt/xxxxxx) знаходиться тут (www.dropbox.com/referrals) в самому низу. Її можна відправити поштою вашим знайомим або розшарити в соціальних мережах. Зверніть увагу, що місце додається тільки після того, як запрошений встановив собі Dropbox. Перевірка цієї умови здійснюється, зокрема, по MAC-адресу. На цьому заснований поширений спосіб обману сервісу, коли вручну або автоматично, з використанням віртуальних машин, створюються «несправжні» реферальні акаунти. У Мережі гуляють страшилки про те, що Dropbox обчислює таких чітера. За рахунок запрошень можна отримати ще 8 Гбайт места.Впрочем, почати варто з елементарних дій. По-перше, пройти невеликий ознайомлювальний курс по роботі з Dropbox. За це дадуть ще 250 Мбайт. По-друге, можна трохи порекламіровать сервіс в соціальних мережах і заробити до 640 Мбайт пространства.Для учнів у Dropbox є приємний бонус. Якщо у вас є працюючий e-mail в домені вашого навчального закладу, то його можна підтвердити на цій сторінці (www.dropbox.com/edu). Тоді за кожного запрошеного користувача буде даватися 500 Мбайт замість 250 Мбайт. Таким чином можна заробити вже 16 Гбайт. Зазвичай адреси навчальних закладів знаходяться в домені .edu, але для України і СНД це швидше виняток, ніж правило. Проте ви можете написати розробникам сервісу і попросити додати домен альма-матер з будь-якої іншої зони, в тому числі і .ru. Не виключено, що хтось вже зробив це до вас. Даний спосіб відкриває ще одну сумнівну як мінімум з точки зору моралі лазівку. Справа в тому, що отримати поштову скриньку в зоні .edu можна шляхом вільної реєстрації на сайті якогось закордонного університету. А деякі обмеження, на кшталт вимоги обов’язково вказати SSN або інші дані, яких у жителів інших країн не може бути в принципі, обходяться за допомогою відповідних сервісов.Раз на півроку-рік розробники Dropbox дають користувачам можливість заробити ще трохи місця. Наприклад, в минулому році проходив Dropquest – отаке змагання, де за рішення задачок збільшували ваш аккаунт. А на момент написання статті доступна ще одна фішка. За участь в тестуванні нової версії можна отримати 5 Гбайт. Потрібно виконати кілька простих дій. Завантажити та встановити бета-версію програми, попередньо видаливши вже наявну. В панелі управління Windows, в настройках автозапуску для зображень і відео вибрати опцію Import pictures and video using Dropbox або ж змусити ОС кожен раз запитувати вас, що робити при підключенні знімного накопітеля.Подробнее про цей спосіб ми вже раніше розповідали тут.Тепер треба вставити флешку, SD / CF-картку, підключити смартфон або щось ще до комп’ютера. Загалом, вставити знімний накопичувач з фото та / або відео і імпортувати його вміст. У кореневому каталозі Dropbox буде створена папка Camera Uploads, куди і потраплять всі ваші файли з накопичувача. Хитрість в тому, що за кожні 500 Мбайт імпорту ви отримуєте ще стільки ж до вашого аккаунту. Після «прокачування» все, що було ім
портовано, можна сміливо видаляти. Спритні умільці і тут знайшли спосіб викрутитися – досить створити на флешці папку DCIM, а в неї скопіювати кілька гігантських TIFF-файлів, що розрізняються хоча б на один піксель. Причому закачування на сервер чекати не потрібно – як тільки Dropbox розпізнає їх і додасть жадані гігабайти до аккаунту, їх можна удалять.Еслі функція автозапуску ніяк не хоче включатися (по-хорошому, її і не треба включати), то треба трохи покопатися в реєстрі. А саме: видалити всі ключі з SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ Explorer в коренях HKEY_CURRENT_USER і HKEY_LOCAL_MACHINE, попередньо експортувавши (!) Їх. Після маніпуляцій з Dropbox обов’язково відразу ж відновіть вилучені ключі. І так, врахуйте, що бета-версія на те і бета, щоб вести себе не завжди стабільно. Загалом, стежити за різними акціями від розробників досить корисно. Тим більше що протягом кількох днів про них дізнається весь Інтернет, а народні умільці тут же придумують, як отримати прибуток від мінімальними затратамі.Но основний метод – це все ж використання реферального системи. Можна залишати свою посилання на форумах і в коментарях, розсилати поштою і розміщувати її в соцмережах, використовувати сервіси типу boomp3 (ох, як це сумнівно з точки зору правовласників) і так далі, і тому подібне. Так і до спаму докотитися недовго. Ми ж скористаємося став вже класичним способом – контекстної пошукової рекламою від Google AdWords. Суть методу полягає в розміщенні вашої реферального посилання у вигляді рекламних оголошень, які показуються, коли будь-хто вводить пошуковий запит за заданими ключовими словами. Частина таких людей клацне по ній, а деякі навіть зареєструються в Dropbox і поставлять собі клієнт, додавши тим самим додатковий обсяг вам.Много грошей і часу на створення рекламної кампанії не буде потрібно. Взагалі Google щедро роздає сертифікати для поповнення рахунку в AdWords. Знайти їх в Мережі або форуме не так уже й важко. Зараз, наприклад, всім новим користувачам при реєстрації дарується додаткова тисяча гривень на рахунок AdWords за умови поповнення оного мінімум на чотири сотні гривень. (А тут можна отримати вже $ 75.) Поповнити його можна через WebMoney, «Яндекс.Деньги» і карти Visa / MasterCard (в тому числі віртуальні). Налаштування шукайте в розділі «Оплата» → «Налаштування платіжних даних» .Потім потрібно створити нову кампанію і налаштувати її. Назвіть її як-небудь, виберіть текстовий тип для Медійній мережі, налаштуйте показ у всіх країнах і на найбільш популярних мовах (англійська, іспанська, німецька, французька, японська). Обов’язково вкажіть щоденний бюджет. Тут є одна тонкість. Точно передбачити ефективність кампанії досить важко. За кожен клік будуть списуватися гроші, але це зовсім не означає, що перейшов по посиланню користувач доведе реєстрацію в Dropbox до кінця. Зазвичай подарункового сертифіката вистачає на поліпшення одного-двох акаунтів, але це не строге правіло.Теперь треба перейти до створення групи оголошень. Для початку обов’язково ознайомтеся з правилами розміщення реклами! Назва та опис вибирайте відповідно до цих правил, інакше вас просто заблокують в системі. У цільовому URL треба вказати вашу реферальне посилання виду http://db.tt/xxxxxx, яка знаходиться внизу цієї сторінки. Потім треба вибрати ключові слова, за якими буде показуватися наше оголошення. Система сама запропонує приклади з різних категорій. Можна вибрати по одному-два пункти з декількох розділів і на цьому заспокоїтися. Непогано б згадати слова free, online, backup, storage, sync, dropbox, space в різних поєднаннях. Взагалі підбір ключових слів – це окрема наука.Цену за клік система розрахує сама, але якщо ви використовуєте бонусні кошти, то про це можна не турбуватися. Якщо ви все ж переживаєте за свої гроші, то використовуйте в системі віртуальну дебетову карту з невеликою сумою на рахунку і стежте за витратою коштів. А взагалі будьте уважні, коли проводите будь-які фінансові операції в AdWords. Після запуску кампанії залишається тільки відслідковувати статус користувачів, які прийшли по вашому посиланню. Як тільки набереться потрібне число зареєстрованих рефералів, можна відключати кампанію. Зазвичай на це йде не більше одного-двох днів, але буває всяке. Не пропустіть цей момент, а то з рахунку почнуть списуватися зайві гроші.Підрахуємо наш гешефт. Майже 1 Гбайт за стартовий тур і соціальні мережі +250 Мбайт реєстрації в чужому запрошення + 5 Гбайт за бета-тест + 8 Гбайт за рахунок реферальной системи = близько 14 Гбайт додаткового місця до вже наявних двом. Наявність «освітнього» e-mail д
озволить додати ще 8 Гбайт, тобто в сумі аж 22 Гбайт. Що ж, для початку дуже непогано! Частина методів «прокачування» Dropbox були свідомо пропущені. Так що нехай у вас буде побільше вільного місця, а совість чиста.

Ссылка на основную публикацию