Поради по просуванню бізнесу або бренду в Instagram

Поради по просуванню бізнесу або бренду в Instagram

Відомий всім і кожному маркетинговий прийом – лайкінг і фолловінг з використанням великої кількості акаунтів – досить давно приївся бізнесменам в соціальних мережах. Він уже практично не викликає інтересу і не дає очікуваних результатів. Крім того, Instagram обмежує кількість підписок в день для боротьби зі спамом. Це змушує підприємців, які бажають організувати просування Інстаграм для популяризації свого продукту, шукати нові способи реклами в соцмережі.

Існує безліч більш-менш ефективних способів збільшення обсягів продажів за допомогою реклами в соціальних мережах. Нижче перераховані популярні в даний момент кошти, характерні саме для даного фото-сервісу.

геотаргетинг

Так називається спосіб видачі контенту користувачеві відповідно його місцезнаходженням. Instagram дає можливість орієнтування реклами на конкретного користувача з конкретного регіону через налаштування параметрів облікового запису.

застосування хештегів

Вживання міток, які використовуються цільовою аудиторією, підвищує ефективність реклами. Наприклад, орієнтована на покупців в Україні, вона повинна мати кириличні популярні хештеги.

Співпраця з широко відомими користувачами соціальної мережі

Цей спосіб, як правило, вимагає чималих коштів, що витрачаються на оплату послуг топ-блогера з розміщення повідомлення. Однак аудиторія за рахунок цього може значно збільшитися, а до бренду зросте довіра, якщо блогер поділиться власним досвідом придбання або використання рекламованого продукту.

Проведення різних акцій і конкурсів

Люди люблять змагатися і отримувати призи. Призом може бути знижка на будь-яку продукцію або сам товар, безкоштовний подарунок або ще щось. Що цінніший приз, тим більше охочих. А чим частіше конкурси, тим інтенсивніше массфолловінг Інстаграм.

Розміщення оригінального і привабливого фотоконтентом

Оскільки сервіс Instagram орієнтований на обмін фото- і відеоматеріалами між користувачами, необхідно встановлювати головний акцент на своєрідності фотографій рекламованих товарів. Це можуть бути зображення виробництва і використання продукції.

Зв’язок акаунтів в різних соціальних мережах

Посилання, перепис і згадки аккаунта в Instagram на афілійованих ресурсах дозволяє покупцеві вибрати прийнятний для нього канал зв’язку з представником бренду.

Активне просування товару в Instagram за допомогою зазначених прийомів дозволяє збільшити обсяг продажів за рахунок залучення безлічі потенційних покупців.

Ссылка на основную публикацию