Послуга діліться гігабайтами недоступна для абонента одержувача: що робити?

Одна з дуже корисних послуг, яку пропонує мобільний оператор Теле2, дозволяє одному абоненту переводити частину доступного йому інтернет-трафіку іншим людям.

На жаль, але деякі люди почали повідомляти, що при спробі використання даної можливості на екрані виникає повідомлення «Послуга діліться гігабайтами недоступна для абонента одержувача».

У цій статті ми розповімо про те, як взагалі працює даний функціонал. А також про способи, що дозволяють вирішити проблему.

Особливості послуги, що дозволяє ділитися гігабайтами інтернет-трафіку

Природно, перше питання – кому взагалі доступна подібна можливість і що потрібно для її активації? Послуга доступна для всіх тарифів, які входять в «Мій Теле2» і «Мій безліміт». Для активації взагалі нічого робити не потрібно – вона підключається автоматично, за умовчанням.

Наступне питання – з ким можна ділитися? Відповідь наступна:

  • Абоненти, підключені до мобільного інтернету;
  • Одержувачі обов’язково повинні перебувати в тому ж регіоні, що і відправник гігабайт.

Ну а тепер про те, як, власне, можна здійснити передачу трафіку. Існує три способи:

 

  • Безпосередньо через особистий кабінет на офіційному інтернет-ресурсі мобільного оператора;
  • Через спеціальне мобільний додаток «Мій Теле2», яке обов’язково потрібно встановити на пристрій;
  • За допомогою USSD-команди. Буде потрібно ввести * 974 *, потім, без пробілу, номер одержувача у форматі «7хххххххххх». Знову поставити зірочку і вже вказати кількість переданих гігабайт. Наприклад – 10 або 20. У кінці обов’язково поставити знак решітки і натиснути на кнопку виклику.

Про що ще слід знати:

  • Передані гігабайти будуть доступні одержувачу протягом семи діб. Після цього вони згорають;
  • Протягом одного дня можна зробити подібний переклад не більше п’яти разів. Пересилається від 1-го до 30-ти Гб. Тридцять гігабайт – місячний ліміт;
  • Отриманий трафік неможливо буде передати ще комусь таким же способом;
  • Спочатку списується подарункові пакети, потім – всі інші.

Щоб виконати продовження даної послуги ще на один місяць, потрібно відправити USSD-команду: * 974 * 7 #. Не забути натиснути на кнопку виклику. Важливо згадати, що продовження платне – коштує п’ятдесят гривень.

Чому виникає блокування цієї послуги?

Здавалося б, все просто і зрозуміло. Але іноді приходить все той же горезвісний повідомлення – послуга діліться гігабайтами недоступна для абонента одержувача. Чому це відбувається? Існує кілька основних причин, про які слід знати:

  • У людини, якій робиться відправка, відсутня активоване пакет з абонентською платою, що передбачає доступ до мобільного інтернету;
  • Потенційний одержувач проживає або перебуває в іншому регіоні, або взагалі за межами нашої країни;
  • Спочатку особа, яка отримала пакет, має його витратити. Тільки після цього з’явиться можливість отримати наступний. Тому варто заздалегідь домовитися, скільки йому необхідно.

У третьому випадку можна вчинити інакше – виконати деактивацію за допомогою USSD-команди * 974 * 6 #.

Як позбутися від виниклої проблеми

Відразу варто відзначити, що шукати рішення повинен не абонент, який намагається відправити трафік, а той, хто його хоче отримати. Є кілька рекомендацій, які можна використовувати в подібній ситуації:

  • Зв’язатися з представником оператора за номером «611». Пояснити суть проблеми і діяти на підставі отриманих рад;
  • Відвідати особистий кабінет на https://msk.tele2.ru/. Знайти на сторінках даного інтернет-ресурсу допомогу від спеціально створеного для подібних цілей онлайн-консультанта. Вказати свій номер і повідомити про проблему. Дочекатися відповіді і діяти на основі отриманої інформації;
  • Перейти в офіційний паблік https://vk.com/tele2. Вгорі, праворуч, можна побачити кнопку «Написати повідомлення». Скористатися нею. Обов’язково вказати номера і одержувача, і відправника. Відповідають оперативно. І у справі.

Звичайно, можна спробувати знайти причину і самостійно. Але це зазвичай вимагає більше часу, ніж звернення до професійних консультантів, які мають всі можливості для аналізу ситуації і видачі дієвих, ефективних рішень.

Відгуки

Відгуки абонентів Теле2 про дану послугу дозволять отримати більше ясності в даному питанні:

  1. Марина. Активно використовую цю можливість. Постійно обмінюємося з подругою. Дуже зручно. Але кілька днів не могла відправити. І вона мені теж. Зв’язалася з представником оператора. Він повідомив, що тимчасово спостерігаються збої за цією пропозицією. Дійсно, через кілька днів все налагодилося самостійно.
  2. Наталя. Спочатку не ознайомилася з усією інформацією. Тому прийшла відмова при спробі переслати трафік своєму синові, який поїхав до Москви у справах. Написала в групу, в ВКонтакте. Мені швидко роз’яснили, що перебувати, на жаль, потрібно в одному регіоні. Тепер буду знати.
  3. Олег. Відправляв якось одного. Все пройшло без проблем. Він мені пише – треба ще. Пересилаю – відмова. Пробую ще раз – те ж саме. Виявляється, він просто не використовував попередній пакет повністю, а вже зажадав новий. Хотів, щоб працював інтернет у нього без обриву. Не вийшло – треба було відразу просити більше.
  4. Петро. Коли з’явилася ця послуга – зрадів. Дійсно, дуже зручно. Я часто буваю в селі, де заплатити за поповнення немає можливості. А так – пишу знайомому, він пересилає, і я завжди на зв’язку.
  5. Семен. Я активний відправник такого трафіку. Постійно просить сестра, знайомі, подружки. Будь ласка, мені не шкода. Тільки не знав спочатку, що в день можна робити не більше п’яти пересилань. Хто не вспів той запізнився.

Виходить, що вирішити більшість проблем, пов’язаних з даною послугою, дуже просто. Досить просто детально ознайомитися з особливостями її використання. Зазвичай це автоматично позбавляє від більшої частини питань. Якщо ж залишаються якісь сумніви – за допомогою завжди можна звернутися до представника компанії-оператора.

Ссылка на основную публикацию