Правильний каталог інтернет-магазину на прикладі Watch.24k.ua


Правильний каталог інтернет-магазину на прикладі Watch.24k.ua

Для сучасного інтернет-магазина кількість товарів уже не має найбільшого значення. Зараз майданчика в основному працюють з дистриб’юторами і завдяки цьому мають величезний асортимент. Через це на перше місце виходить юзабіліті інтернет-магазину. Каталог в цьому плані має ключове значення. Адже він задуманий для того, щоб відвідувач сайту міг швидко підібрати відповідний товар і замовити. Якщо вибір товару займає надто багато часу, то ймовірно відвідувач піде на більш зручний сайт і зробить покупку там.

Нещодавно ми знайшли приклад майже ідеального каталогу товарів. Він реалізований в інтернет-магазині годин Watch.24K.ua. Можна подумати, годинник – це на стільки вузька ніша, що в ній не потрібно нічого винаходити. Виявилося, все зовсім інакше. Наприклад, в асортименті watch.24k.ua понад 20 тисяч моделей. Це сотні марок, безліч стилів і технічних особливостей. Як продумати каталог так, щоб відвідувачі підбирали відповідні товари за лічені кліки? Давайте більш детально розглянемо реалізацію від фахівців Watch.24k.ua.

1)      Блок підбору за характеристиками 

Серед фахівців цей блок ще носить ім’я «фільтри». На watch.24k.ua в ньому знаходиться досить багато різних параметрів, за якими можна підібрати годинник. Ми нарахували 22 критерію. При такій великій кількості параметрів блок фільтрів не вилазить за межі сітки товарів. Це досягнуто завдяки продуманому увазі самих фільтрів. У розгорнутому варіанті показано лише кілька самих основних характеристик. Крім цього більшість фільтрів згорнуті. Варто відзначити також послідовність критеріїв. У великій кількості інтернет-магазинів фільтри розташовані за алфавітом. Це не найкраще рішення. Наприклад, на watch.24k.ua вони розташовані відповідно до затребуваністю. Було б не логічно, якщо вибір статі йшов десь знизу, а на самому початку такі другорядні характеристики як матеріал браслета годин і показник водонепроникності. Окремої похвали заслуговує оформлення деяких фільтрів, наприклад, форми, яка оформлена у вигляді піктограм годин з різною формою корпусу.

2)      Сітка товарів

Одна з основних проблем 90% інтернет-магазинів. У більшості випадків товари відсортовані за одним критерієм, наприклад, дату появи в каталозі. Якщо придивитися на сітку товарів Watch.24k.ua, то складно визначити за яким критерієм вони відсортовані. В рамках однієї сторінки представлені і новинки, і акційні моделі і популярні годинник. Згідно з дослідженнями фахівців така структура представлення товарів позитивно впливає на юзабіліті і ймовірність здійснення покупки.

3)      Корисні доповнення

Крім цих двох пунктів на сторінках каталогу watch.24k.ua ще багато дрібниць, які потрібні сучасному інтернет-магазину. Наприклад, ми виділяємо:

  • Можливість зміни схеми представлення товарів з сітки в вертикальний список.
  • Наявність останніх відгуків до годинника з проглядається розділу. Тобто показуються не просто останні відгуки, а відгуки на моделі, які входять до цього розділу.
  • Наявність опису розділу з безліччю корисної інформації.
  • Наявність корисних посилань. Наприклад, ви зайшли в розділ «спортивно-туристичні годинники» та сайт вам відразу дає можливість перейти до розділів «годинник для бігу», «годинник для плавання», «годинник для риболовлі» і т.д. Причому ці посилання у кожного розділу свої. Дуже продумано і зручно.

Якщо ви плануєте запуск свого інтернет-магазину, то не обов’язково дивитися тільки на гігантів. Відмінні варіанти можна знайти навіть у вузьких нішах. Інтернет-магазин Watch.24k.ua – вдалий приклад. Рекомендуємо вивчити його каталог, знайдете багато корисного.

Ссылка на основную публикацию