Програма для таксі – ваш шанс полегшити собі роботу

Організувати пасажирські перевезення досить просто, куди складніше враховувати різні чинники у вигляді розташування водіїв, погодних умов і т.д. Допомогти з цим може, повністю автоматизує процес збору та роздачі заявок. Встановивши її, ви зможете забути про такі неприємності на зразок незадоволених клієнтів через затримку автомобіля і відсутності машин на певних точках.

Як працює програма для таксі?

Таке ПО включає окремі додатки для водіїв, пасажирів і для диспетчерів. У пасажирську версію програми можна вбудувати елементи стилю компанії, такі як логотипи, фірмове вітання. Також там зберігаються накопичені клієнтом бонусні бали. У версії для водіїв працівники компанії зможуть дізнатися, який у них порядковий номер у черзі, де знаходяться найближчі термінали, і хто готовий обмінятися замовленнями. Додаток інтегровано з усіма платіжними терміналами, тому водій зможе поповнити свій рахунок з будь-якої точки міста.

Спеціалізована програма для таксі вирішує такі питання:

  • прийом заявок;
  • розподіл замовлень між водіями;
  • стабілізацію зв’язку з диспетчерською;
  • оперативну комунікацію з центром в разі надзвичайної ситуації;
  • популяризацію бренду транспортної компанії.

Як бачите, одна маленька система володіє широким функціоналом і поєднує собі функції тайм-менеджера і керівника.

Як підключитися до програми для таксі?

Щоб стати користувачем програми для таксі, потрібно найняти програмістів або знайти сертифікованої для всіх транспортних компаній софт. У другому випадку, якщо ви не впевнені в тому, що вам підійде функціонал додатка, то скористайтеся демонстраційним періодом. Він безкоштовний, але додаток поставляється з повноцінним функціоналом. Однак, обмеження все ж є. У базу можна занести обмежене число водіїв і диспетчерів. Зазвичай така програма працює на хмарному сервері, так що доступ до неї можна отримати з будь-якої частини світу.

Плюсом ПО також є наявність додатка для клієнтів і водіїв. Вся підтримка здійснюється через VoIP-зв’язок. Водій зможе в будь-яку хвилину зв’язатися з диспетчером, так і навпаки. До того ж значно знижуються витрати на дзвінки і смс клієнтам. Якщо ж вам сподобається програма, то ви підписуєте договір про співпрацю з розробниками. Вони налаштують обладнання, протестують службу і будуть надавати цілодобову підтримку вашому підприємству.

Ссылка на основную публикацию