Просування в пошукових системах


Просування в пошукових системах

Пошукові системи є найзручнішим і найпоширенішим методом пошуку потрібної інформації в інтернеті. Коли ви входите в пошуковій системі, цей процес надає вам приблизно до 80 відсотків трафіку на сайт. І тому після того, як ви створили і перевірили сайт, спочатку проведіть його реєстрацію в пошукових системах. Найпопулярнішими в Україні вважаються – Яндекс, гугл, мейл. Решта пошуковики практично не працюють. Зарубіжні інтернет-користувачі вибирають для пошуку інформації такі системи, як Yahoo.com, Google.com і Altavista.com. У більшості популярних пошукових систем реєстрацію проводити необхідно самому, не використовуючи програми або сайти, хоч в інтернеті і користується популярністю безліч подібних помічників. Однією з головних проблем пошукових систем вважається те, що вони зберігають величезну кількість документів, а тому практично будь-який запит, система відображає безліч сайтів по конкретній тематиці. На кожній сторінці відображається близько десяти посилань, а там – близько 15 сторінок в середньому, якщо запит досить типовий. Може бути більшу кількість, а може і менше. Все залежить від кількості матеріалів в пошукових системах, які містять дану інформацію. Статистика показує, що більшість людей далі 3-4 сторінок не заходять. Виходячи з даних спостережень, можна зробити висновок про те, що потрібно домогтися того, щоб сайт відображався одним з перших в запитах пошукових систем. Важливість матеріалу вимірюють кількістю і якістю посилань на той сайт, який містить даний документ. Коли ви розміщуєте посилання на інший сайт, ви неначе хочете сказати відвідувачам свого сайту, що даєте рекомендацію на той, інший ресурс. Але посилання адже теж різняться. Просто кількість зовнішніх посилань ще не має ніякого значення, тому що найголовніше – це значення посилань. Посилання з безкоштовних хостингів не грають ніякої ролі в порівнянні з посиланнями, розміщеними на популярних сайтах. З’являється такий параметр як цитованість. Він вимірює, наскільки сторінка авторитетна.

Цей параметр враховується усіма пошуковими системами, правда, тому що у них різняться бази даних, то один ресурс може бути цитованим з точки зору одного пошукача, але з точки зору іншого це буде вже не так. Таким чином, реєструватися необхідно не в одній пошуковій системі, а в декількох для того, щоб, на ваш сайт могли потрапляти користувачі будь-якої системи.

Ссылка на основную публикацию