Придбання прискорюються в міру того, як технологічні гіганти

За даними дослідницької фірми CB Insights, в першому кварталі цього року було придбано 34 стартапу штучного інтелекту, що більш ніж в два рази перевищує обсяг діяльності за аналогічний період минулого року.

Найагресивніші покупці – технологічні гіганти, які прагнуть зміцнити свої позиції в області штучного інтелекту або заповнити втрачені позиції. Alphabet Inc Google придбала 11 стартапів AI з 2012 року, більшу частину будь-якої фірми, за нею йдуть Apple Inc, Facebook Inc і Intel Corp відповідно до CB Insights.

Компанії відмовилися коментувати свої стратегії придбання. Представник Apple підтвердив недавню покупку компанією Lattice Data – стартапа, який спеціалізується на роботі з неструктурованими даними.

У першому кварталі також була реалізована одна з найбільших угод на сьогоднішній день, коли Ford Motor Co (F.N) інвестувала 1 млрд доларів в Argo AI, створений колишніми керівниками груп саморуху в Google і Uber Technologies Inc.

Стартапи шукають можливості для поглибленого вивчення додатків штучного інтелекту в конкретних областях, таких як охорона здоров’я та роздрібна торгівля, відзначають галузеві спостерігачі, а не безпосередньо конкурують з уже створеними компаніями.

«Те, що ви побачите, дуже великі гравці будуть створювати сервіси платформи, і спільноти, що розпочинають свою діяльність, будуть більше мігрувати на прикладні інтелектуальні додатки, – сказав Метт Макілвейн, керуючий директор Madrona Venture Group.

Запуск в області охорони здоров’я вперед, наприклад, використовує штучний інтелект для аналізу даних, які можуть допомогти лікарям.

«Для людей, які дійсно хочуть зосередитися на основних проблемах штучного інтелекту, має сенс бути в великих компаніях», – сказав головний виконавчий директор Forward Adrian Aoun, який раніше працював в Google. «Але для людей, які дійсно хочуть довести нову область, нову область, має сенс бути окремою».

Компанії, що займаються штучним інтелектом, які як і раніше залишаються незалежними розробниками, – постійний потік шанувальників. Метью Цайлер, виконавчий директор Clarifai, що спеціалізується на розпізнаванні образів і відео, сказав, що з моменту заснування компанії в кінці 2013 року його припускали десятки разів.

Презентація Clarifai для клієнтів, таких як компанія Unilever Plc і компанія Trivago з пошуку споживчих товарів, посилюється вузьким фокусом на штучному інтелекті.

«(Google) буквально конкурує практично з кожною компанією на планеті», – сказав Зейлера. «Ти будеш довіряти їм, будучи твоїм партнером для ІІ?»

Технологічні гіганти були заблоковані в ході торгів для вчених, що спеціалізуються на штучному інтелекті. Сказав він, виконавчий директор AliveCor Вік Гундотра, який робить переносний монітор серця за допомогою AI.

«Вони говорять:« Я хочу приїхати сюди і працювати над проектом, який може врятувати життя моєї матері », – сказав Гундотра.

Ссылка на основную публикацию