Пристрої Microsoft Surface не працюють по надійності: звіти

Споживчі потоки для пристроїв Microsoft Corp значно гірше, ніж для ноутбуків і планшетів інших виробників, повідомляє Consumer Reports, додавши, що він видаляє свій «рекомендоване» позначення для продуктів Surface.

За даними дослідження, опублікованого в четвер, в некомерційній публікації було опитано 90 000 власників планшетів і ноутбуків і встановлено, що близько 25 відсотків з них з пристроями Microsoft Surface будуть представлені «c проблемами до кінця другого року володіння».

«Якщо ви дуже стурбовані тим, як довго ваші продукти будуть тривати, вам може бути краще піти з брендом, який має вищу прогнозовану надійність», – сказав Джеррі Бейлінсон, редактор електроніки в публікації з тестування споживчих товарів, в інтерв’ю.

Microsoft заперечує дослідження, заявивши, що ставки повернення та підтримки компанії значно відрізняються від дослідження Consumer Reports.

«Ми не вважаємо, що ці результати точно відображають реальний досвід власників поверхонь або забезпечують підвищення продуктивності і надійності, вчинене з кожним поколінням поверхні», – йдеться в заяві компанії.

Згідно з відповідями опитування Consumer Reports, пристрої Microsoft виявилися замороженими, несподівано закритими або мають проблеми зі своїми сенсорними екранами, сказав Бейлінсон.

В цілому, проблеми надійності зробили Microsoft статистичними викидом в порівнянні з іншими брендами. За словами Бейлінсон, у Apple Inc були самі надійні пристрої.

Microsoft вийшла на ринок обладнання за допомогою першого планшета Surface в 2012 році. З тих пір компанія випустила серію нових планшетів і ноутбуків Surface, в тому числі добре зарекомендувала Surface Pro, яка була запущена в травні.

Пристрої Surface служать особою для компанії і є прикладом того, як виробничі партнери Microsoft можуть створювати обладнання в операційній системі Windows 10. Проте, Surface є невеликою частиною загального доходу Microsoft, а доходи за минулий рік скоротилися протягом останніх двох кварталів.

«Реальність полягає в тому, що Microsoft має дуже мало досвіду в деяких нових категоріях, які вона вводить дуже швидко, що може піддати її ризику проблем з виробництвом», – сказав Ян Доусон, головний аналітик компанії Jackdaw Research.

Consumer Reports провела щорічне дослідження надійності з 1952 року, починаючи з автомобілів. Дослідження також використовується для визначення надійності таких продуктів, як холодильники, газонокосарки, телевізори і багато іншого. В останні роки організація додала ноутбуки і планшети.

Ссылка на основную публикацию