Рекламна кампанія від інтернет-агентства Блондинка допоможе визначити можливості контекстної реклами

Рекламна кампанія від інтернет-агентства Блондинка допоможе визначити можливості контекстної реклами

Стартує унікальна рекламна кампанія від інтернет-агентства «Блондінка.Ру». Фахівці «Блондинки» розробили проект, який допоможе визначити можливості контекстної реклами. Унікальність кампанії полягає в тому, що рекламні інструменти допоможуть учасниці проекту, красивій дівчині-блондинці, знайти супутника життя.

Проект отримав назву «Побачення з блондинкою». Фахівці «Блондинки» склали реальний медіаплан, написали оголошення і запустили першу в Рунеті контекстну кампанію, в центрі якої знаходиться не товар або послуга, а красива дівчина, яка шукає собі хлопця. Героїню проекту звуть Олена, їй 24 роки, вона актриса і перекладач з англійської, любить подорожі, баскетбол і театр і вміє стрибати з парашутом і водити трактор.

Для Олени створена спеціальна інтернет-сторінка, де молоді люди і інші інтернет-користувачі зможуть дізнатися про неї – чим вона захоплюється, про що мріє і, головне – яку людину хоче бачити поруч із собою. Претенденти на руку і серце дівчини зможуть залишати свої зізнання і пропозиції у формі відео-звернення з невеликим розповіддю про себе прямо на сайті, а героїня по закінченню проекту вибере з них того, хто припаде їй до душі.

Експеримент «Блондінкі.Ру» буде супроводжувати конкурс для тих, хто захоче допомогти Олені відправитися на побачення з чоловіком її мрії. Для цього потрібно скласти свій варіант контекстного оголошення на сторінці проекту, і, якщо саме він допоможе Олені знайти коханого, автор оголошення отримає спеціальний приз. Детальну інформацію про конкурс можна знайти на сторінці проекту.

«Блондінка.Ру» (ЗАТ) – агентство інтернет-реклами, входить в 5-ку провідних компаній контекстного ринку України, розробник власних інноваційних сервісів. Створена в 2008 році. Обслуговує понад половини російських і міжнародних компаній зі списку ТОП-250 найбільших рекламодавців Рунету, в тому числі Microsoft, Unilever, Сбербанк, Мегафон, Citroen, Ford і багатьох інших. У команді «Блондінка.Ру» близько 100 співробітників – найбільша в Україні кількість сертифікованих фахівців з Яндекс.Директ і Google AdWords і власний штат розробників з 20 осіб.

У 2012 році «Блондінка.Ру» запустила на ринок систему Aori для малого і середнього бізнесу, а в 2013 – Marilyn, для рекламних агентств і великих клієнтів.

Ссылка на основную публикацию