Рекламний аккаунт Яндекс.Директ: як створити, які типи бувають

Перша рекламна кампанія починається зі створення аккаунта – особистого кабінету рекламодавця. Тут все просто, веселощі буде потім 🙂

Які бувають акаунти

Раніше в Ю Я було два варіанти інтерфейсу: легкий і професійний. Перший був зроблений, щоб ті, хто сумнівається в своїх силах витратили більше грошей легше освоїлися і не лякалися налаштувань. Другий – той, де реально можна управляти кампанією і бюджетом. Зараз все акаунти Діректа відразу професійні, але вони можуть бути:

  • клієнтськими,
  • агентськими,
  • Без НДС.

Клієнтський аккаунт – це звичайний, який може створити абсолютно будь-яка людина.

Агентський відрізняється можливістю створювати субаккаунти для проектів, передавати управління. Кампанії в ньому швидше модеруються, підтримка своя і оперативніше, але створити його НЕ юрособі не можна, та й йому не так просто.

Створити обліковий запис Яндекс.Директ без ПДВ – може тільки нерезидент РФ. Правда, є методики обходу і налагоджений тіньовий бізнес з продажу всім бажаючим.

Так як найпростіший і всім доступний вид аккаунта – клієнтський, опишу його.

Створення клієнтського облікового запису

Щоб потрапити в особистий кабінет, потрібно авторизуватися в Яндексі, зайти в Директ і створити тестову кампанію хоч з одного оголошення. Оплачувати її не потрібно, можна сміливо видаляти або допрацьовувати.

  1. Реєстрація пошти

Рекомендую створювати під Директ нову пошту. Це допоможе:

  • Чи не пропустити важливих повідомлень – щоб все що відноситься до директив було в одному місці,
  • Чи не навантажувати свій звичайний ящик спамом і неважливими повідомленнями.
  1. Налаштування користувача

Тепер заходимо на https://direct.yandex.ru, натискаємо на кнопку «Розмістити рекламу».

Вибираємо країну. Важливо вказувати правильну інформацію, тому що від цього залежить валюта і способи оплати, а змінити потім буде не можна.

І відразу потрібно вибрати тип першої кампанії.

Тут коротко поясню:

  • Текстово-графічні – це ті самі звичні й універсальні оголошення в пошуку і на партнерських сайтах. Починати краще саме з них.
  • Динамічні – тільки для пошуку. Суть їх у тому, що вони автоматично створюються точно під кожен запит на основі змісту сайту або фида. Це, на перший погляд, здорово, на другий – складно. Для першої кампанії краще не експериментувати.
  • Реклама мобільних додатків – показується тільки на мобільних, мета – установки.

Вибираємо текстово-графічні оголошення і тиснемо «Почати користуватися сервісом».

  1. створення кампанії

Потрапляємо на сторінку, де будуть загальні налаштування кампанії. Так як поки ми нічого не створюємо, а лише хочемо подивитися особистий кабінет, просто вибираємо будь-який регіон показу, так як інакше Директ не відчепиться, і тиснемо «Далі».

  1. перше оголошення

Тут доведеться заповнити заголовок, текст і посилання.

Нижче потрібно вказати ключову фразу.

Натискаємо «Зберегти» і бачимо сторінку кампанії. Ось так все буде виглядати: групи, оголошення, ключові фрази, ставки, продуктивність і т. Д.

Тепер можна клікнути зверху «Мої кампанії» і розглянути аккаунт.

Як виглядає аккаунт Діректа

Ось він. Поки практично порожній, але все ж є що подивитися.

Верхнє меню:

  • «Створити кампанію» проведе по щойно пройденого етапу,
  • «Підбір слів» відправить в Вордстат – сервіс статистики запитів,
  • «Прогноз бюджету» допоможе побачити, скільки в середньому може бути показів і кліків по обраним фразам при середніх бюджетах для позицій, оцінити приблизну вартість кліка.

Загальний рахунок. За замовчуванням він включений і не рекомендую вимикати. Його суть в тому, що гроші будуть йти на все кампанії на акаунті.

Справа є два написи: «Платежі та документи» і «Налаштування користувача». Перша підніме бухгалтерський завісу Діректа – в розділі будуть рахунки, акти, звірка та інші страшні речі.

В «Налаштуваннях користувача» все простіше: там можна змінити інформацію про себе, налаштувати повідомлення і деякі інші зручності.

Повернемося на загальну сторінку. У списку кампаній по кожній можна відразу побачити деякі настройки (яскраві – активні, бліді – немає), статус активності, кількість кліків з моменту запуску і інформацію про обмеження денного бюджету.

Нижче по групах розбиті посилання:

  • Умови підбору аудиторії – потрібні головним чином для ретаргетінга – показу оголошень того, хто вже був на сайті.
  • Фіди – для створення динамічних оголошень.
  • Коммандер – це програма для створення і управління кампаніями. Рекомендую скачати відразу, тому що вона набагато зручніше веб-інтерфейсу і просто незамінна для великих кампаній.
  • XLS / XLSX – дозволяє вивантажувати і завантажувати кампанії в Excel. Для невеликих кампаній може замінювати Коммандер, і це зручно для автоматичної генерації і обробки.
  • API дозволяє створювати свої додатки для управління Директом.
  • Майстер заповнення віртуальних візиток потрібен, щоб змінити, додати до оголошень або видалити контакти і невеликий опис.

Після запуску кампаній з’явиться ще цікава деталь – показник якості аккаунта.

Він приймає значення від 0 до 10, демонструє ефективність реклами. Якщо він нижче 10, система пропонує рекомендації. Показник спірне, так як ефективність повинна мірятися окупністю, але як до нікому орієнтиру можна придивлятися.

Тепер, коли аккаунт створений і побіжно розглянуто, можна переходити до більш цікавим речам. Але про це – наступного разу.

Ссылка на основную публикацию