Режими змішування в Фотошопі

Кожне зображення в фотошопі являє собою сукупність шарів. Параметр Непрозорість (Opacity) визначає кількість (прозорість) шару, а параметр змішування (Mode) яким чином буде проводитися змішування шарів. Режими змішування вибирають з діалогового вікна верств.

  Натиснувши на стрілочку в діалоговому вікні, яка розташовується права від рядка з обраним режимом “нормальний”, ми відкриємо список всіляких режимів змішування. Це і розчинення, заміна темним, множення, затемнення основи, лінійний Затемнювач, темніше, заміна світлим, освітлення, освітлення основи, лінійний освітлювач, світліше і ін. Для того, щоб правильно вибрати відповідне змішування необхідно розуміти і передбачати результат.

 

Для перемикання режимів змішування за допомогою клавіатури, можна натискати Shift + для пересування вниз по списку режимів і Shift –  для руху в зворотному напрямку.

 Характеристика режимів змішування (Розглянемо на прикладі змішування зображення (непрозорість = 82%) з фонової чорно-білої картинкою:

Нормальний (Normal) – простий режим змішування. При непрозорості верхнього шару змішування не відбувається. Якщо верхній шар прозорий припустимо на 15%, то нижній під ним шар буде “просвічувати” на цю величину:

Розчинення (Dissolve) – являє собою губчасту, крапчасту структуру:

Множення (Multiply) – зображення виходить більш темним, кольору насиченими, так як при цьому режимі змішування темні кольори замінюють світліші:

Освітлення (Screen) – протилежний множенню режим:

Накладення (Overlay) – пікселі верхнього шару поміщаються над нижнім тільки в тому випадку, якщо вони більш насичені. Темні області базового шару стають темнішими, а світлі – більш світлими:

М’яке світло (Soft Light) – якщо колір основного шару світлий, то базовий шар освітлюється, якщо ж темний – то затемнюється. Результат змішування в даному прикладі такої ж, як в попередньому шарі.

Жорсткий світло (Hard Light) протилежний режиму смежіванія накладення. Здась за основу беруться пікселі базового шару:

Освітлення (Color Dodge) – темні ділянки верхнього зображення не мають жодного впливу на нижню, в той же час, як світлі обесцвечивают базовий шар.

Затемнення (Color Burn) – використовує темні ділянки верхнього шару для затемнення бази, а світлі не впливають:

Заміна темним (Darken) – якщо піксель верхнього шару темніше, тоді він поміщається в результуюче зображення. Результат зображення в даному прикладі схожий на попередній.

Заміна світлим (Lighten) – заміна світлих пікселів нижнього шару більш світлими верхніми:

Різниця (Difference) – нижнє зображення як би віднімається з верхнього. Виявляється в ефекті негативу. Він збільшується в тому випадку, якщо нижній шар світлий:

Виняток (Exclusion) в тих місцях, де підлягає шар темний, результуючий шар стає сірим. Світлі ж кольору інвертуються. Результат подібний до попереднього режиму змішування в цьому прикладі.

Тон (Hue) тон береться базового шару, при цьому насиченість і яскравість підлягає шару залишаються незмінними. У нашому випадку ми отримаємо чорно-біле зображення.

Світіння (Luminosity) значення яскравості верхнього шару заміщаються значеннями яскравості підлягає:

Ссылка на основную публикацию