Рішення помилки з кодом c101b000 в Windows Phone

Деякі власники смартфонів Nokia Lumia або інших подібних телефонів стикаються з різними проблемами і неполадками при активній експлуатації гаджета. Сьогоднішня стаття присвячена помилку з кодом c101b000, яка виникає при оновленні магазину додатків Marketplace для мобільної операційної системи Windows Phone.

Як правило, помилка трапляється при оновленні магазину додатків Marketplace, після скачування 50% файлів виходить повідомлення: «Не вдалося виконати запит. Будь ласка, спробуйте пізніше. Код помилки C101B000 ». Подібна проблема зазвичай виникає з боку сервісу, тобто вирішити подібну халепу в Windows Phone можна також через звернення в службу підтримки Microsoft з повним описом неполадки. Чи можна виправити помилку c101b000 самостійно? Є один спосіб, про який піде мова нижче.

 

Виправлення неполадки оновлень в Windows Phone

Один з робочих варіантів вирішення помилки програми Refresh Marketplace описується за наступним алгоритмом:

  1. Насамперед необхідно відключити ваш гаджет. Натисніть на кнопку харчування і тримайте її до тих пір, поки на дисплеї на з’явиться інформація про вимикання телефону. Через 30 секунд натисніть на кнопку харчування для перезавантаження смартфона.
  2. Після включення Windows Phone перевірте, чи підключений він до Wi-Fi або мобільному оператору стільникового служби з доступом до інтернету. Далі підключіть пристрій на зарядку і заряджайте його близько 15-20 хвилин, після чого знову запустіть Marketplace і подивіться, чи не пропала чи помилка з кодом c101b000 в Windows Phone. Багатьом цей варіант допоміг, проблема зникла і завантажувати улюблені програми та ігри можна в нормальному режимі.
  3. Якщо попередні два варіанти не допомогли, то зайдіть в магазин додатків в розділ “Ігри” і подивіться, чи присутній на цій іконі напис «Xbox LIVE». Якщо так, то натисніть на неї. Далі виберіть параметр “Додатково” – “Оновити” – “Оновлення”. Після всіх маніпуляцій помилка повинна зникнути.
  4. Останній варіант вирішення проблеми має на увазі, що на вкладці «Ігри» відсутній напис «Xbox LIVE». Для цього встановлюємо смартфон на зарядку (пристрій має бути підключений до інтернету через Wi-Fi або мобільного оператора) і залишаємо його на добу. За цей час має відбутися автоматичне оновлення магазина додатків Marketplace і тим самим помилка c101b000 повинна стати не актуальна.

Якщо не один з представлених способів не допоміг, можна звернутися в службу підтримки за адресою support.microsoft.com і задати питання у відповідному розділі форуму.

Ссылка на основную публикацию