Рішення Постійно відключається служба Диспетчер друку

Якщо диспетчер друку відключається через кілька секунд після запуску, слід очистити чергу друку видалити всі файли в папці \ Windows \ system32 \ spool \ printers. Якщо це не допомогло і служба продовжує зупинятися або вилітати, потрібно видалити драйвера друку (очистити папку \ System32 \ spool \ drivers) І встановити нові драйвера з офіційного сайту виробника принтера.

До решти способам вирішення варто переходити тільки в тому випадку, якщо очищення папки printers і перевстановлення драйверів не допомогла. Відключення служби друку може бути викликано різними причинами: починаючи від вірусної активності і закінчуючи несумісністю старих драйверів з новою Windows (проблема може з’являтися після поновлення Windows 10), але найбільш частими з них є застарілі драйвера або перевантажена папка spool.

Зміст:

Примусова очищення черги друку

Найпростішим способом позбутися від проблеми є очищення папки % SystemRoot% \ System32 \ spool \ PRINTERS. У цій папці зберігаються документи, відправлені в черзі на друк. Переповнення папки spool призводить до збою планувальника друку (spoolsv.exe) і викликає виліт або зупинку служби.

Проблема актуальна для корпоративних комп’ютерів, де на друк може відправлятися безліч документів одночасно. Від версії Windows помилка не залежить: проблема з’являється як на серверних Windows Server 2008/2012 (і інших), так і на будь-яких збірках Windows 7 і 10 (а також 8 / 8.1, XP, Vista проблема є скрізь).

Для примусового очищення черги друку потрібно:

  1. Відкрити папку c: \ windows \ System32 \ spool \ printers на комп’ютері, до якого підключений принтер по USB.
  2. Видалити всі файли в папці саме ці документи із завдання на друк повісили службу.
  3. Перезапустити службу. За замовчуванням автозапуск служби повинен бути виставлений на Автоматично, тому досить повторно відправити документ на друк.
  4. Якщо ж ні, потрібно зайти в «Пуск» – «Панель управління» – «Адміністрування» – «Службові компоненти» – «Локальні служби», знайти в списку Диспетчер друку та перезапустити службу.
  5. Документ повинен нормально роздрукувати.

Повторна відправка одного і того ж документа на друк може заново відключити службу диспетчера друку. Особливо часто це виникає при спробі роздрукувати документ в форматі PDF на старому принтері з застарілими драйверами. Варіанти в цьому випадку лише два: або спробувати позбутися від зависань і вильотів за допомогою перевстановлення драйверів, або змінити принтер на модель новіше.

Видалення і переустановка драйверів принтера

Диспетчер друку може відключатися на будь-якої версії Windows при спробі відправити до друку PDF-документ. Перезапуск служби диспетчера друку або очищення черги не допоможе, оскільки принтер просто не сприймає такий документ і не знає, як його обробляти.

Варіанти вирішення проблеми два:

  1. Зберегти файл в іншому форматі, відмінному від PDF. Заново запустити службу і відправити документ на друк всі повинно роздрукувати без проблем.
  2. Оновити драйвера. Видалити старі драйвера: зупинити службу диспетчера друку, видалити весь вміст з папки \ System32 \ spool \ drivers. Встановити нові драйвера: їх можна взяти або на диску, що йде в комплекті з принтером, або скачати з сайту виробника пристрою (HP, Canon, Xerox).

Якщо роздрукувати документ потрібно швидко, слід зберегти його в іншому форматі. Це може бути .jpeg і .png, якщо в документі багато графіки, або будь-який з текстових форматів (txt, doc, docx, rtf) для документів з текстом.

Для перекладу тексту в інший формат можна скористатися встановленими графічними або текстовими редакторами. Альтернативний варіант скористатися одним з безлічі онлайн-сервісів, що пропонують змінити формат документа без зміни його змісту. Це дозволить не втратити можливість користуватися принтером під час пошуку способу вирішення проблеми.

Для чистоти експерименту можна видалити всі драйвера і принтери, які відомі Windows. Після цього по черзі додавати пристрої та встановлювати драйвера, щоб з’ясувати, на якому саме моменті / драйвері відбувається помилка. Після видалення або додавання принтера потрібно перезавантажити комп’ютер, щоб зміни вступили в силу.

Альтернативні методи вирішення проблеми

Якщо попередні способи не допомогли шанс на подальше успішне вирішення проблеми не великий. У мережі можна зустріти безліч порад з очищення комп’ютера або перевірці системи на віруси мовляв, ці причини можуть викликати проблеми з вильотом диспетчера друку. В реальності такий шанс мінімальний.

Також не слід відразу пробувати заново Windows або відкочувати систему до точки відновлення. Проблема дійсно часто з’являється на принтерах HP і Canon після ряду оновлень Windows 7 і 10. Відкат поновлення за допомогою точки відновлення зможе тимчасово вирішити проблему, але вона заново з’явиться після поновлення ПК.

Можна зайти в властивості принтера, прибрати галку з пункту двохнаправлений обмін і / або Розширені можливості друку.

Також може допомогти установка принтера через Локальний порт, для цього потрібно вибрати:

  1. Встановити принтер ->
  2. Додати локальний принтер ->
  3. Створити новий порт -> Local Port -> Далі ->
  4. Ім’я порту: ввести \\ ім’я-сервера (або IP) \ ім’я принтера -> натиснути ОК ->
  5. Далі потрібно вибрати і слідувати інструкціям на екрані.

Після завершення всіх дій принтер повинен працювати коректно. Іноді потрібно перезавантажити комп’ютер, щоб служба перестала вилітати. В іншому випадку, якщо диспетчер друку продовжує зупинятися, причину слід шукати в конфлікті або несумісності драйверів і Windows.

Криві драйвера, несумісні з конкретною версій Windows на конкретному пристрої, виправити не вийде. Навіть в тому випадку, якщо раніше все працювало нормально, а потім почала з’являтися проблема після будь-якого з оновлень. І навпаки, якщо Windows давно не оновлювався (особливо стосується 7 і XP), слід оновити систему, оскільки проблема могла бути вже вирішена.

Вдалося вирішити проблему з диспетчером друку? Напишіть про це в коментарях, щоб допомогти іншим людям.

,

Відключення або видалення непотрібних розширень з Google Chrome проводиться в налаштуваннях. Для управління розширеннями досить ввести в адресному рядку chrome: // extensions /. Розширення не обов’язково видаляти з браузера остаточно.

Ссылка на основную публикацию