Якщо диспетчер друку відключається через кілька секунд після запуску, слід очистити чергу друку видалити всі файли в папці \ Windows \ system32 \ spool \ printers. Якщо це не допомогло і служба продовжує зупинятися або вилітати, потрібно видалити драйвера друку (очистити папку \ System32 \ spool \ drivers) І встановити нові драйвера з офіційного сайту виробника принтера.
До решти способам вирішення варто переходити тільки в тому випадку, якщо очищення папки printers і перевстановлення драйверів не допомогла. Відключення служби друку може бути викликано різними причинами: починаючи від вірусної активності і закінчуючи несумісністю старих драйверів з новою Windows (проблема може з’являтися після поновлення Windows 10), але найбільш частими з них є застарілі драйвера або перевантажена папка spool.
Зміст:
Примусова очищення черги друку
Найпростішим способом позбутися від проблеми є очищення папки % SystemRoot% \ System32 \ spool \ PRINTERS. У цій папці зберігаються документи, відправлені в черзі на друк. Переповнення папки spool призводить до збою планувальника друку (spoolsv.exe) і викликає виліт або зупинку служби.
Проблема актуальна для корпоративних комп’ютерів, де на друк може відправлятися безліч документів одночасно. Від версії Windows помилка не залежить: проблема з’являється як на серверних Windows Server 2008/2012 (і інших), так і на будь-яких збірках Windows 7 і 10 (а також 8 / 8.1, XP, Vista проблема є скрізь).
Для примусового очищення черги друку потрібно:
- Відкрити папку c: \ windows \ System32 \ spool \ printers на комп’ютері, до якого підключений принтер по USB.
- Видалити всі файли в папці саме ці документи із завдання на друк повісили службу.
- Перезапустити службу. За замовчуванням автозапуск служби повинен бути виставлений на Автоматично, тому досить повторно відправити документ на друк.
- Якщо ж ні, потрібно зайти в «Пуск» – «Панель управління» – «Адміністрування» – «Службові компоненти» – «Локальні служби», знайти в списку Диспетчер друку та перезапустити службу.
- Документ повинен нормально роздрукувати.
Повторна відправка одного і того ж документа на друк може заново відключити службу диспетчера друку. Особливо часто це виникає при спробі роздрукувати документ в форматі PDF на старому принтері з застарілими драйверами. Варіанти в цьому випадку лише два: або спробувати позбутися від зависань і вильотів за допомогою перевстановлення драйверів, або змінити принтер на модель новіше.
Видалення і переустановка драйверів принтера
Диспетчер друку може відключатися на будь-якої версії Windows при спробі відправити до друку PDF-документ. Перезапуск служби диспетчера друку або очищення черги не допоможе, оскільки принтер просто не сприймає такий документ і не знає, як його обробляти.
Варіанти вирішення проблеми два:
- Зберегти файл в іншому форматі, відмінному від PDF. Заново запустити службу і відправити документ на друк всі повинно роздрукувати без проблем.
- Оновити драйвера. Видалити старі драйвера: зупинити службу диспетчера друку, видалити весь вміст з папки \ System32 \ spool \ drivers. Встановити нові драйвера: їх можна взяти або на диску, що йде в комплекті з принтером, або скачати з сайту виробника пристрою (HP, Canon, Xerox).
Якщо роздрукувати документ потрібно швидко, слід зберегти його в іншому форматі. Це може бути .jpeg і .png, якщо в документі багато графіки, або будь-який з текстових форматів (txt, doc, docx, rtf) для документів з текстом.
Для перекладу тексту в інший формат можна скористатися встановленими графічними або текстовими редакторами. Альтернативний варіант скористатися одним з безлічі онлайн-сервісів, що пропонують змінити формат документа без зміни його змісту. Це дозволить не втратити можливість користуватися принтером під час пошуку способу вирішення проблеми.
Для чистоти експерименту можна видалити всі драйвера і принтери, які відомі Windows. Після цього по черзі додавати пристрої та встановлювати драйвера, щоб з’ясувати, на якому саме моменті / драйвері відбувається помилка. Після видалення або додавання принтера потрібно перезавантажити комп’ютер, щоб зміни вступили в силу.
Альтернативні методи вирішення проблеми
Якщо попередні способи не допомогли шанс на подальше успішне вирішення проблеми не великий. У мережі можна зустріти безліч порад з очищення комп’ютера або перевірці системи на віруси мовляв, ці причини можуть викликати проблеми з вильотом диспетчера друку. В реальності такий шанс мінімальний.
Також не слід відразу пробувати заново Windows або відкочувати систему до точки відновлення. Проблема дійсно часто з’являється на принтерах HP і Canon після ряду оновлень Windows 7 і 10. Відкат поновлення за допомогою точки відновлення зможе тимчасово вирішити проблему, але вона заново з’явиться після поновлення ПК.
Можна зайти в властивості принтера, прибрати галку з пункту двохнаправлений обмін і / або Розширені можливості друку.
Також може допомогти установка принтера через Локальний порт, для цього потрібно вибрати:
- Встановити принтер ->
- Додати локальний принтер ->
- Створити новий порт -> Local Port -> Далі ->
- Ім’я порту: ввести \\ ім’я-сервера (або IP) \ ім’я принтера -> натиснути ОК ->
- Далі потрібно вибрати і слідувати інструкціям на екрані.
Після завершення всіх дій принтер повинен працювати коректно. Іноді потрібно перезавантажити комп’ютер, щоб служба перестала вилітати. В іншому випадку, якщо диспетчер друку продовжує зупинятися, причину слід шукати в конфлікті або несумісності драйверів і Windows.
Криві драйвера, несумісні з конкретною версій Windows на конкретному пристрої, виправити не вийде. Навіть в тому випадку, якщо раніше все працювало нормально, а потім почала з’являтися проблема після будь-якого з оновлень. І навпаки, якщо Windows давно не оновлювався (особливо стосується 7 і XP), слід оновити систему, оскільки проблема могла бути вже вирішена.
Вдалося вирішити проблему з диспетчером друку? Напишіть про це в коментарях, щоб допомогти іншим людям.
,
Відключення або видалення непотрібних розширень з Google Chrome проводиться в налаштуваннях. Для управління розширеннями досить ввести в адресному рядку chrome: // extensions /. Розширення не обов’язково видаляти з браузера остаточно.