Робочий стіл Windows 10

Вже дуже давно користувачі інших операційних систем використовують зручний функціонал з можливістю працювати в декількох віртуальних робочих столах одночасно. Нарешті і в самої останньої модифікації Віндовс з індексом 10 це функція впроваджена програмістами Компанії Майкрософт, щоб зробити процес експлуатації користувачами нової системи більш комфортним і ефективним.

У Windows 10 використання декількох створених робочих столів дозволяє забезпечити легке і швидке функціонування відразу зі значним числом запущених одночасно процесів. Але і в разі використання лише невеликої кількості працюючих додатків віртуальні робочі столи Windows 10 теж сильно полегшують і прискорюють роботу користувача, т. К. Дозволяють ефективно розмежувати вікна і утиліти, що відносяться до різних видів діяльності власника комп’ютера.

У цій статті доступно викладена інструкція з докладним описом дій при роботі з новим функціоналом «Десятки» в частині управління робочими об’єктами системи.

переваги

Грамотно з урахуванням специфіки роботи користувача налаштований в Windows 10 робочий стіл забезпечує значне підвищення продуктивності людини з оптимальним витрачанням тимчасових витрат на виконання складних завдань, що вимагають комплексного підходу і систематизації.

Сьогодні вже можна з повною впевненістю стверджувати, що основною родзинкою Windows 10 став саме віртуальний робочий стіл. Будь-який користувач, якому хоча б раз в житті пощастило попрацювати в «Мак» або в «Лінукс», точно знає, наскільки це комфортно і полегшує вирішення багатьох завдань.

Як управляти і використовувати?

У російськомовній версії Windows 10 ця нова фішка отримала найменування – «Представлення задач». У разі якщо у користувача варто англомовний Віндовс 10, то слід шукати – «Task View».

Буде необхідно зробити наведене послідовні дії:

  1. З метою початку роботи з функцією необхідно клікнути на значок внизу екрану з зазначеним вище назвою.
  2. При цьому відобразяться всі програми, запущені в ПК;
  3. Крім меню з переліком програм користувач внизу дисплея побачить знак «+», при натисканні по якому можна буде додати нове робоче простір;
  4. Потім, щоб виконувати перемикання між створеними об’єктами потрібно застосовувати значок «Подання завдань»;
  5. Тепер користувачеві доступний запуск значної кількості різних додатків в різних просторах і при подальшій роботі з утилітами вже не доведеться чекати згортання програм, а тільки треба швидко перемкнутися на інший раб. стіл;
  6. Якщо необхідно утиліту перекинути на інший стіл, то треба просто клацнути по міні зображенню програми правою клавішею мишки і розмістити в необхідний робочий простір;

Примітка: при закритті одного з робітників просторів, запущені в ньому програми автоматично розташуються в поруч розташованому столі.

Робота з функціоналом через клавіатуру для швидкого управління

З метою оптимізації та прискорення роботи з новим функціоналом Windows 10 розробники передбачили можливість використання «гарячих» кнопок комп’ютерної клавіатури.

З метою забезпечення швидкого доступу, до столів необхідно утримуючи «Win» клікнути «Tab».

При цьому відобразиться меню управління.

Тут, як вже користувач дізнався з першого розділу цієї інструкції, він може запускати будь-яку кількість віртуальних об’єктів, а також керувати програмами, відкритими в них.

Щоб створити нове робоче простір потрібно відкрити меню вищевказаної комбінацією кнопок і клікнути на «Створити раб. стіл », але те ж саме можна зробити і одночасним натисканням кнопок:« Win »,« Ctrl »і« D ».

Після виконання цієї дії Віндовс відкриє ще один раб. стіл і він буде активний для поточної роботи.

Для швидкого перемикання між створеними об’єктами необхідно використовувати одночасний клік по наступним кнопках: «Win», «Ctrl», «стрілка».

Закриття одного з робочих столів

Для видалення зайвого робочого простору необхідно використовувати такі кнопки на клавіатурі комп’ютера: «Win», «Ctrl» і «F4».

висновок

Спочатку користувачеві важко згадувати вищевказані комбінації дій або кнопок, але, як правило, дуже скоро після кратного застосування їх на практиці до них швидко звикають, і в подальшому здійснюється все повністю автоматично.

Ссылка на основную публикацию