RoundTeam – сервіс автоматичних ретвітів

RoundTeam – сервіс автоматичних ретвітів

Сьогодні пропонуємо вам подивитися на цікавий сервіс RoundTeam, який робить автоматичні ретвіти по безлічі ознак і правил. Фактично, він є універсальним інструментом для інтернет-маркетингу та внутрішніх комунікацій усередині співтовариств по інтересах.Ось основні моделі використання сервісу.1. Створення спільнот на ТвіттеріНа Твіттері відсутні опції створення груп, спільнот, обговорень, стрічок коментарів. RoundTeam доповнює функціонал Твіттера настільки затребуваними зараз можливості повноцінного спілкування. Наприклад, ви вчитеся / працюєте в університеті. Ваш навчальний заклад, можна сказати, закрите співтовариство з великою кількістю щоденних новин. Новини можуть бути про що завгодно – про майбутню вечірці, конкурсі “Міс Університет”, проведенні наукової конференції, зміні розкладу занять і т.д. Ви, як і ваші колеги, користувались Твіттером і хочете отримувати твіти з новинами і мати можливість їх обговорити. Взаємно фолловить всіх і кожного – не найвдаліший вихід з положення, адже тоді ви будете отримувати не тільки інформацію про університет, а й всі інші твіти ваших колег і знайомих. Твіт-стрічка перетвориться в потік непотрібної інформації. Крім того, такий підхід вкрай ускладнює процес залучення нових учасників спільноти – взаємно зафоловив 2000 чоловік в короткі терміни практично неможливо. RoundTeam дуже просто вирішує завдання формування будь-якого співтовариства. У випадку з університетом, необхідно створити окремий Твіттер акаунт для нової спільноти (або взяти вже існуючий). Підключити його до RoundTeam і задати наступні параметри ретвітів: ретвітів все твіти своїх фоловерів з конкретним # хештегом. Ніж унікальне # хештег, тим простіше. Наприклад, # названіе_універсітета або # названіе_факультета і т.п. Останній крок – запросити всіх учасників спільноти зафоловив даний Твіттер акаунт і попросити додавати до своїх твітів про той чи інший університетському подію згаданий вище # хештег. Таким чином, коли будь-хто з фоловерів спільноти затвітіт щось з потрібним # хештегом, RoundTeam зробить автоматичний ретвіт, і це повідомлення побачать всі, незалежно від того, фолловять вони один одного напряму чи ні! Зручність такого методу в тому, що можна отримувати моментальні повідомлення про новий твіті по SMS, відповісти можна знову ж таки за SMS, навіть не маючи доступу в Інтернет.2. агрегатор інформаціїАвтоматичні ретвіти дозволяють акумуліровать інформацію з будь-якого кількості Твіттер акаунтів в одну Твіттер стрічку. Наприклад, ви цікавитеся якимось актуальним світовим подією. Люди по всьому світу твіти про це. Звичайно, можна кожного разу робити пошук в Твіттер за ключовими словами. Але це не завжди зручно і є ризик втратити щось цікаве. RoundTeam пропонує просте рішення, що дозволяє отримувати свіжі твіти в міру їх появи. Як варіант вирішення цього завдання, можна зафоловив своїм акаунтом людей, які цікаво пишуть з приводу даної події (або створити для цієї мети новий акаунт), і в RoundTeam задати налаштування: ретвітів все від тих, кого я фолловлю за даними ключовими словами або # хештег . Тоді ви будете автоматично ретвітів новини про цікаве вам подію в свою твіт стрічку.3. Промоушен особистого або бізнес Твіттер аккаунтаRoundTeam пропонує нестандартне рішення для Твіттер маркетингу. Ретвіт як такої – це можливість поділитися цікавою інформацією зі своїми фоловерів. Але є й інша сторона медалі, ретвіт – це так само спосіб “подякувати” автора за цікаву інформацію і, в той же час, залучити на себе увагу. Наприклад, ви власник невеликої компанії з виробництва косметики. Вам, як мінімум, цікаво, що про вас думають покупці. Ви, звичайно ж, можете запускати щодня пошук в Твіттері за своїм # хештег або @ згадки і читати отриману стрічку. А чому не зробити це автоматично? Задати налаштування в RoundTeam – ретвіти даний # хештег від усього Твіттера в твіт-стрічку компанії. Таким чином, люди, яких ви заретвітілі, отримають зворотний зв’язок з вами, зрозуміють, що ви їх “читаєте” і їх думка вам не байдуже. Ви ж отримаєте можливість обговорювати будь-яку інформацію про вашу компанію та її продукти безпосередньо з покупцем в режимі “нон-стоп” 24/7! Ще один варіант використання RoundTeam в контексті промоції – наповнювати твіт-стрічку компанії релевантної для вашого бізнесу інформацією. Ретвітів від конкретних людей, від фоловерів, або від усього Твіттера за заданими ключовими словами або # хештег. Якщо говорити про приклад з косметичним бізнесом – мо
жна додати в стрічку ретвіти про мейк-ап трендах, техніках і т.д. Такий підхід можна застосувати до будь-якій сфері бізнесу і має два суттєвих плюси: по-перше ваша твіт стрічка цікава (а чим вона цікавіше – тим більш приваблива для нових читачів), по-друге – ті люди, яких ви автоматично заретвітілі, неодмінно звернуть на вас свою увагу і, по досвіду, зафоловив.

Ссылка на основную публикацию