Розрив шаблонів в Інтернет-торгівлі. Дві великі компанії виводять на ринок свої нові проекти: Q-Box і Placemark

Розрив шаблонів в Інтернет-торгівлі. Дві великі компанії виводять на ринок свої нові проекти: Q-Box і Placemark

Проекти Q-Box і Placemark виводять на ринок України нові інструменти для Інтернет-торгівлі, які дозволять кожному бажаючому відкрити і розвивати Інтернет-магазин без глобальних витрат, завдяки високим технологіям, автоматизації процесів і продуманим механізмам для електронного ринку. 8 квітня 2014 року в 11.00 в Готелі Holiday Inn на Московському пр., 97 в Санкт-Петербурзі відбудеться прес конференція “Комплексне рішення для Інтернет-магазинів”, де спікери компаній розкажуть про інноваційність та необхідності Q-Box і Placemark для розвитку ринку Інтернет- торгівлі та їх соціальної значущості в підтримці малого і середнього бізнесу РФ.

Провідні фахівці компаній «Placemark» і «Q-box» – наочно продемонструють, як співпраця з автоматизованою майданчиком для створення Інтернет-магазинів і 3PL-оператора піднімає Інтернет-магазин на новий професійний рівень, подарує клієнтам задоволення від покупки, а для власника – нові можливості для розвитку.

На прес-конференції в інтерактивному режимі за 10 хвилин буде відкрито Інтернет-магазин і розроблений індивідуальний логістичний 3Pl-проект в подарунок для одного з гостей заходу.

Мета альянсу «Вох in Place» – дати можливість майбутнім власникам Інтернет-магазинів відкинути стереотипні схеми ведення бізнесу, викинути з голови проектування складних стратегій на доставку товарів і створення сайту і почати думати зовсім по-новому, по новим стандартам Інтернет -Маркетинг. Провідні експерти та аналітики високо оцінюють необхідність в даних проектах.

Марат Гарифуллин, начальник Відділу пластикових карт Санкт-Петербурзького філіалу СМП Банку, про проект Box in Place: “Розвиток Інтернет-еквайрингу – невід’ємна частина електронної торгівлі. СМП Банк активно розвиває напрямок прийому платежів за банківськими картками через Інтернет, пропонуючи покупцям Інтернет-магазинів зручний інтерфейс для проведення транзакцій, низькі ставки, безперебійну роботу. на наш погляд, Box in Place формує нові правила на електронному ринку, надаючи учасникам можливість швидко відкрити і розвивати свій Інт рнет-магазин, а також якість наданих ними послуг, глобальність і інноваційність проекту – все це зробило нас партнерами з розвитку Інтернет-торгівлі на території України “.

У списку запрошених: представники ЗМІ та блогери, підприємці, власники Інтернет-магазинів, представники різних сегментів бізнесу, зацікавлених в торгівлі через Інтернет.

«Box in Place» – це нове слово в області B2B. Всі подробиці та цифри компанія представить 8 квітня. Програму заходу можна знайти на сайті www.box-in-place.ru

Експерти про проект:

Андрій Родіонов, знаменитий автор і ідеолог блогу “Іди вперед” про успішний старт і розвиток Інтернет-магазинів, про проект: “Вам потрібно тільки вміти продавати. Про все інше подбає Box in Place”. Андрієм Родіоновим розроблено понад 40 інтернет магазинів, оборот клієнтів і партнерів понад 10 мільйонів гривень на місяць. Понад 4000 осіб скористалися його авторською програмою.

Максим Данілін, бізнес-тренер, засновник Школи реклами і PR в Санкт-Петербурзі: “Сьогодні мало просто мати свій Інтернет-магазин. Клієнтам має бути комфортно здійснювати покупки. Саме тому ми обираємо для свого бізнесу проект Box in Place”.

Акредитація журналістів та гостей до 19:00, 7 квітня 2014 року.

Реєстрація гостей прес-конференції розпочнеться 8 квітня в 10.30 біля входу в конференц-зал.

Адреса заходу: Санкт-Петербург, Московський пр. 97, «Holliday Inn», конференц-зал «Дайнека-2», 2 поверх.

Подати заявку на участь можна на сайті http://box-in-place.ru/, заповнивши форму он-лайн реєстрації.

З усіх питань звертатися:

Світлана Нечепуренко, PR-директор проекту «Q-box»

8 (812) 640-52-52 доб. 333,

s.nechepurenko@q-box.ru

Рената Мустафаєва, Директор з розвитку проекту «Placemark»

8 (812) 702-38-78

Моб.

Ссылка на основную публикацию