Розширення оголошень в Яндекс Директ

Як відомо, чим більше оголошення займає місця, тим краще його кликабельность. І з цим складно посперечатися. Адже, як показує статистика, рекламні оголошення, доповнені різними розширеннями, мають більш високий CTR. Як ви зрозуміли, саме розширення в «Яндекс.Директі» забезпечують збільшення зовнішніх розмірів реклами. І саме про них я і буду говорити в даній статті.

Що таке розширення

Розширення оголошень в «Ю Я» – це різні доповнення, які сприяють збільшенню зовнішніх габаритів і інформативності рекламного оголошення. Всі оголошення для пошукової видачі складаються з двох видів елементів:

  • обов’язкових – заголовок, текст опису, посилання,
  • необов’язкових – швидкі посилання, уточнення, візитка і т. д.

Саме другі (необов’язкові) елементи і є розширеннями.

З їх допомогою можна виділити своє оголошення на тлі інших, зробивши його більш помітним. За рахунок залучення додаткової уваги забезпечується збільшення кликабельности. А, як ми знаємо, «Яндекс» любить оголошення з хорошим CTR і знижує для них ціну.

Крім того, розширення «Діректа» збільшують якість оголошень, яке, в свою чергу, впливає на його рейтинг. Оголошення з більш високим рейтингом здатне потрапити на ту чи іншу позицію (спецрозміщення або гарантію) за нижчою ставкою, ніж у конкурентів.

Які бувають розширення

«Яндекс» пропонує своїм рекламодавцям кілька способів розширити оголошення:

  • швидкі посилання,
  • відображається посилання,
  • уточнення,
  • віртуальну візитку,
  • дані із зовнішніх джерел.

Кожне з розширень в «Яндекс.Директі» виконує певну функцію і в тій чи іншій мірі впливає на якість і привабливість оголошення.

Давайте розглянемо корисність кожного з них.

Швидкі посилання

Швидкі посилання – це додаткові посилання, що прикріплюються до пошукового оголошенню, які відображаються над основним (головним) URL-адресою. Всього можна прикріпити до 4 швидких посилань. Максимальна довжина кожної – 30 символів з пробілами. При цьому всі 4 посилання в сумі не повинні перевищувати 66 символів (з урахуванням пробілів). Посилання не відображують URL-адресу, який в них прихований. Вони являють собою текст, клікнувши по якому користувач відразу ж потрапить на потрібну сторінку.

Швидкі посилання можна використовувати для додаткового інформування потенційного клієнта. Наприклад, можна написати до 4 переваг товару або вказати кілька доступних моделей. Наприклад, людина задає загальний запит про пилососи. У швидких посиланнях можна вказати до 4 найменувань, натиснувши на які людина потрапить на сторінку конкретної моделі.

Також швидкі посилання дозволяють залучати додаткову увагу, якщо в них міститься ключове слово або фраза, які «Яндекс» виділяє жирним шрифтом.

Видима посилання

Видима посилання – це видимий для користувача адреса сторінки, на яку той потрапить після кліка. Вона розміщується після знака «/» в основному URL-адресу, роблячи його більш читабельним і привабливим. У відображається посиланням можна вказати запит користувача, зробивши оголошення ще більш релевантним. Але сам ключ не буде виділятися жирним шрифтом.

Максимальна довжина – 20 символів (не включаючи основний URL).

Віртуальна візитка

Віртуальна візитка – це невеликий блок з інформацією, яка найчастіше вказується на візитних картках: адреса, станція метро, ​​номер телефону, графік роботи.

Технічно даними розширенням в «Яндекс.Директі» можна знехтувати, але робити цього вкрай не радиться. За словами фахівців «Яндекса», візитка збільшує кликабельность оголошень на цілих 12%. Та й самі рекламодавці не раз в цьому переконувалися і рекомендують заповнювати її по максимуму.

Часом користувачеві вистачає тієї інформації, яка вказана в віртуальній візитці, щоб звернутися до вашої компанії. Іноді навіть бувають випадки, коли люди не клацають по оголошенню, бачачи номер телефону, а відразу дзвонять, тим самим заощаджуючи бюджет рекламодавця.

Віртуальна візитка робить пошукову рекламу більш помітною, виділяючи її на тлі конкурентів, які не використовують дане розширення, а також сприяє підвищенню довіри з боку потенційних клієнтів, показуючи всю контактну інформацію компанії (включаючи адресу).

уточнення

Ще одне розширення оголошень «Яндекс.Директа», що сприяє збільшенню їх кликабельности, – це уточнення. Дане розширення з’явилося недавно і являє собою короткі тексти, які додають інформативності в ваші оголошення. Відображаються вони між описом і візиткою. Уточнення створені для того, щоб рекламодавці змогли додатково описати переваги або особливості їхнього продукту, тим самим знявши це завдання з швидких посилань. Уточнення відображаються у випадковому порядку. Тому рекомендується використовувати короткі і незалежні один від одного тексти, які добре поєднуються разом і при цьому не втрачають сенсу, якщо їх читати окремо. Один і той же текст можна використовувати відразу для декількох оголошень або кампаній.

Сумарна довжина всіх уточнень – 66 символів (з урахуванням пробілів). Довжина кожного не повинна перевищувати 25 символів (з урахуванням пробілів).

Дані з зовнішніх джерел

Поставивши прапорець в настройках рекламної кампанії напроти пункту «Доповнювати оголошення даними із зовнішніх джерел», ви побачите, що розміщення реклами додасться інформація, яка свідчить про якість пропонованого продукту або про належність до офіційним представництвам.

Всього є 4 види розширень цієї категорії:

  1. Рейтинг магазину на «Яндекс.Маркеті».

В даному випадку під вашим оголошенням з’явиться рейтинг в зірках, відповідний рейтингу на «Яндекс.Маркеті».

Для додавання даного розширення ваш магазин повинен бути зареєстрований на «Маркеті» не менше 30 днів, а URL-адресу в оголошенні повинен збігатися.

  1. Офіційний дилер «Авто.ру».

Дане розширення «Яндекс.Директа» додає оголошеннях автомобільної тематики галочку і мітку «Офіційний дилер». Для цього в запиті користувача повинна бути вказана марка автомобіля, а URL-адресу в оголошенні повинен збігатися з доменом офіційного дилера.

  1. Офіційна мікрофінансових організація.

Додає галочку і мітку «Реєстр ЦБ РФ». Для цього сайт повинен бути внесений в «Державний реєстр мікрофінансових організацій ЦБ РФ».

  1. Офіційна страхова компанія.

Аналогічно до попереднього розширення, додає оголошенню галочку з міткою «Реєстр ЦБ РФ».

Всі чотири типи розширення сприяють збільшенню рівня довіри користувачів і, як наслідок, підвищенню кликабельности.

Сьогодні я розповів вам про розширення оголошень «Яндекс.Директа». Це досить корисні інструменти, якими зможе скористатися кожен рекламодавець, навіть не найдосвідченіший. Пам’ятайте, що хороше рекламне оголошення складається з дрібниць, кожна з яких в тій чи іншій мірі впливає на загальну привабливість. Використовуйте все, що дає вам «Яндекс», і будьте на крок попереду своїх конкурентів.

Ссылка на основную публикацию