Розширити ринки збуту і збільшити продажі допоможе Інтернет


Розширити ринки збуту і збільшити продажі допоможе Інтернет

Сьогодні вітчизняний бізнес стикається з проблемами конкуренції на внутрішньому ринку, низькою купівельною спроможністю, а також з проблемою пошуку нових клієнтів і нових ринків збуту продукції. Це питання можна вирішити або за допомогою великих рекламних бюджетів, або правильним використанням існуючих маркетингових інструментів. Своїм досвідом у просуванні продукції не тільки на національному ринку України, але і в інших країнах світу поділилися представники онлайн-каталогу товарів і послуг All.Biz.В рамках конференції з цифрового маркетингу Digital Marketing Convention (DMC), яка проходила 27-28 вересня в ВЦ «КиївЕкспоПлаза», відбулася презентація компанії All.Biz на тему «Вихід на нові ринки збуту за допомогою онлайн-інструментів», яка зібрала понад 40 професійних маркетологів і менеджерів по рекламі. Під час презентації Ольга Бершадська, фахівець з маркетингу, і Юрій Ніколаєв, фахівець відділу міжнародної реклами, ознайомили гостей заходу з можливостями онлайн-каталогу All.Biz для просування товарів і послуг клієнтів на зовнішні ринкі.Виступающіе представили аналіз аудиторії Інтернету в цифрах і фактах, розповіли про те, як покупці знаходять товари і послуги у Всесвітній Мережі, і докладно зупинилися на характеристиці онлайн-каталогу товарів і послуг All.Biz як інструменту для просування продукції підприємств в Інтернеті. « олічество компаній, які зареєстровані на даний момент на All.Biz, становить вже понад мільйон по всьому світу, з них близько 20% представляють Україну. Всі ці компанії вже вибрали для себе ресурс All.Biz як міжнародну платформу для просування », – прокоментував Юрій Ніколаев.Польза від заходу в наявності, адже сьогодні на ринку Інтернет-маркетингу мало прикладів успішного просування компаній і їх продукції. За час своєї роботи онлайн-каталог товарів і послуг All.Biz зібрав десятки успішних історій компаній, які за короткий термін збільшили продажі, знайшли партнерів за кордоном, зміцнилися на нових ринках. За словами Ольги Бершадської, постійне зростання аудиторії ресурсу All.Biz у всьому світі свідчить про його еффектівності.СПРАВКАAll.Biz – це онлайн-каталог товарів і послуг на 26 мовах. Аудиторія проекту становить понад 265 млн. Відвідувачів на рік. All.Biz об’єднує товарні ринки 67 країн світу, містить структуровану інформацію про більш ніж 15 млн товари і послуги від 1 млн компаній.На сьогоднішній день офіси компанії All.Biz працюють в 20 країнах світу – України, США, Білорусі, Україні, Казахстані, Молдові, Румунії, Польщі, Індії, Аргентині, Бразилії, Туреччині, Єгипті, Болгарії, Китаї, Чилі, Перу, В’єтнамі Азербайджані і Узбекістане.По рейтингу Google Ad Planner, All.Biz входить в «ТОП-500 найбільш відвідуваних сайтів у світі» за кількістю унікальних користувачів.

Ссылка на основную публикацию