Сайт компанії завжди приносить прибуток.

Сайт компанії завжди приносить прибуток.

Власної сторінкою в глобальній павутині обзаводиться все більше підприємств, організацій і навіть індивідуальних підприємців. Створення сайту візитки стало таким же звичайним явищем, як виготовлення звичайної паперової візитки. Але на відміну від звичайної візитки, інтернет має більш широким спектром дії. Наприклад, створення сайту візитки дозволяє не тільки дати коротку інформацію про організацію, а й уявити пропоновану продукцію або послуги, відповісти на запитання потенційних клієнтів і т.д. Головне ж достоїнство сайту візитки – постійна присутність в мережі актуальної інформації про фірму, яка є необмеженому колу можливих споживачів.

Створення сайту візитки вимагає мінімальних вкладень як за часом, так і фінансових витрат на це. Наприклад, багато інформаційні портали пропонують безкоштовне розміщення візиток на своїх майданчиках, причому там вже є готові шаблони, які необхідно тільки заповнити своєю інформацією. Таким чином, для створення свого проекту в інтернеті немає необхідності вивчати основи веб-дизайну та програмування. Звичайно, такі сторінки важко назвати унікальними і обсяг інформації на них обмежений, однак, в деяких випадках це найоптимальніший варіант для розміщення інформації в мережі.

Набагато привабливіше виглядає створення сайту візитки за допомогою фахівців в області розробки проектів в мережі. Ці фахівці зможуть розробити унікальне оформлення, при цьому створивши максимально просту навігацію для відвідувачів і зручний інтерфейс для адміністрування. Така візитка буде вигідно відрізняти компанію у всьому різноманітті аналогічних ресурсів.

Однак, створення сайту візитки прийнятний варіант тільки для невеликих компаній, для яких головне це просування своїх товарів і послуг. Для підприємств середнього і великого бізнесу в більшості випадків елементарної візитка не підходить, по функціональності, а також в іміджевому плані.

На великі фірми розраховане створення корпоративного сайту. Він являє собою багатосторінковий ресурс, який містить не тільки інформацію про пропоновані товари або послуги, але докладно розповідає про компанію, про її співробітників, про діяльність не тільки в сфері бізнесу, але і в інших напрямках.

Створення корпоративного сайту є одним з найважливіших інструментів іміджевої політики компанії, що дозволяє сформувати уявлення про компанії не тільки серед клієнтів і партнерів, але і співробітників даної фірми. Відзначимо, що створення корпоративного сайту і розробка повинні проходити в рамках фірмового стилю, так як він не повинен відрізнятися своїм оформленням від загального стилю компанії. Тому розробка корпоративного ресурсу ведеться в комплексі з іншими іміджевими компонентами. При цьому необхідно враховувати, що корпоративний сайт створюється в першу чергу для доведення інформації про компанію та її продукції, а не для реклами, як це часто буває.

Створення корпоративного сайту – доля фахівців, які зможуть органічно поєднати весь обсяг необхідної інформації про компанії, при цьому забезпечивши інтерес для відвідувачів. Аналітики інформаційної сфери відзначають, що корпоративний портал дозволяє залучити близько сорока відсотків нових клієнтів, а також встановити значне число партнерських зв’язків з постачальниками та іншими контрагентами. Таким чином, сайт стає важливим елементом маркетингу компанії. Крім того, він робить досить істотний позитивний вплив на формування корпоративного духу всередині компанії, підвищує лояльність співробітників і т.д. Безумовно, розробка великого корпоративного порталу вимагає серйозних фінансових вкладень. Однак, всі ці інвестиції окупаються в досить короткі терміни, приносячи лише прибуток для організації.

Сайт компанії, незалежно від масштабів бізнесу, в сучасному світі невід’ємний атрибут успішного ведення справ.

Ссылка на основную публикацию