Сервіс WebEffector розробив просування шляхом управління поведінковими чинниками

Сервіс WebEffector розробив просування шляхом управління поведінковими чинниками

З моменту оголошення Яндексом часткового скасування посилань навесні 2014 року SEO-компанії шукають нові ефективні методи роботи. Сервіс автоматичного просування WebEffector одним з перших представив новий SEO-інструмент – модуль управління поведінковими чинниками, який успішно доповнить і можливо, навіть замінить звичне Посилальне просування.

Щодня сотні тисяч користувачів шукають товари та послуги в пошукових системах, вбиваючи в рядок Яндекс або Google: «купити сережки», «доставка суші» і т.д. Сайти з продажу сережок і онлайн-доставка ресторанів відповідно намагатимуться опинитися якомога вище в результатах пошукової видачі, адже саме верхні 10 сайтів є найбільш привабливими для користувача. Одним з найбільш потужним факторів ранжирування сайтів пошуковими роботами – контрольний. Його суть полягає в обліку посилань, які ведуть із зовнішніх ресурсів на просувний сайт. До березня 2014 року SEO-шники в своїй роботі спиралися саме на посилальне просування.

Навесні 2014 року SEO-світ поділився на періоди «до» і «після» заяви керівника пошукових сервісів Яндекса Олександра Садовського про часткове скасування посилань. Користувачі і замовники захвилювалися, і розробники SEO-продуктів були змушені розширити спектр пропонованих послуг.

WebEffector зумів реалізувати модний SEO-інструмент – управління поведінковим чинником. Однак просування посиланнями не пішло в забуття: посилання залишилися, внутрішня оптимізація – теж, однак, з’явився аспект поведінкових факторів. Заява Садовського змусило фахівців переглянути загальну стратегію просування сайтів. Новий комплексний підхід приділяє увагу всім трьом напрямам в рівній мірі.

Поведінковий фактор розшифрувати дуже просто: якщо користувачам подобається сайт, вони заходять на нього і проводять там час. Пошуковики заохочують подібні сайти і високо піднімають їх у видачі. «Терпіння користувача закінчується вже на 10 сайті, і він не готовий дійти до 50-ї або 150-й позиції, щоб на ній побачити вас з дуже корисним контентом. Ось якби підібратися до ТОП10 трохи ближче … Виходить замкнуте коло. Немає ТОПу – немає поведінкових, немає поведінкових – немає ТОПу », – говорить головний аналітик системи Антон Воробйов.

Сучасний ринок пропонує різні варіанти: роботи з штучними профілями і реальні люди на зарплаті, готові підвищувати привабливість сайту шляхом регулярних переходів на нього. За накрутку роботами Яндекс карає, а ось накрутка справжніми переходами вважається природною. Механіка дій така: користувач вводить в пошуковик шуканий запит, переглядає кілька сайтів з видачі, особливо не затримуючись, і нарешті вибирає просувний ресурс, що означає, що даний сайт надав вичерпну інформацію. Сайт переглядають, залишають коментарі, а значить, він релевантний запитам користувача.

Поява інструменту поліпшення ПФ викликало неоднозначну реакцію. Ті, кому його було вигідно хвалити (прихильники бессилочного просування), хвалили, і навпаки, посилальні біржі продовжують доводити ефективність посилань. На думку Антона Воробйова, все добре в комплексі. Втім, головним все ще залишається умова хорошою оптімізірованності сайту.

Результати останнього дослідження відділу аналітики WebEffector.ru, який займається тестуванням модуля поліпшення поведінкових факторів, говорять про те, що багато факторів було відмінно оптимізовані і просто чекали свого часу, щоб різко поліпшити позиції. Як висновок – необхідно працювати над ключовими факторами, щоб досягти ефективності по високочастотним запитам. Як свідчить розподіл успішних запитів, помірні бюджети і розумний підбір просуваються запитів сприяють успішному впровадженню модуля ПФ. Крім того, він не приносить шкоди, всупереч очікуванням деяких фахівців. З іншими результатами дослідження можна ознайомитися за посиланням.

Ще один просунутий інструмент сервісу WebEffector.ru поєднує в собі ефект посилального просування і силу поведінкових факторів – посилення посилань. Його сенс полягає в організації системою переходів живих користувачів за посиланнями, розміщеними на майданчиках-донорах.

Ссылка на основную публикацию