Що чекає інтернет-торгівлю в 2020 році?


Що чекає інтернет-торгівлю в 2016 році?

З кожним роком число інтернет-магазинів збільшується з величезною швидкістю. Зрозумівши і відчувши на собі переваги онлайн торгівлі, все більше нових гравців входить на цей ринок. Інформація про створення подібних магазинів, розкручування і просування сайтів є однією з найбільш затребуваних в Мережі. Сьогодні кожного власника торгової точки в Інтернеті хвилює питання: який прогноз для російського ринку електронної комерції, які є перспективи і що нас чекає в найближчий рік? Завдяки дослідженням, наданим на загальний огляд компанією InSale, продавцям будівельних матеріалів і конструкцій тентів побоюватися зменшення обсягу замовлень до 2016 року не варто. Крім оздоблювальних матеріалів таких як кахель, шпалери, фарба, штукатурні суміші, у відвідувачів користуються підвищеним попитом висувні маркізи, павільйони для літнього відпочинку, перголи і автомобільні тенти. У ТОП, як і раніше, будуть входити: електроніка, побутова техніка, одяг, взуття, комп’ютерна техніка та автозапчастини.

Прогнози для російського ринку інтернет-торгівлі

З урахуванням ситуації, що макроекономічної ситуації, а також розрахунком складних відсотків фахівцями агентства J’son&Partners Consulting був вирахуваний середньорічний темп приросту російського ринку електронної торгівлі. В результаті розрахунків і прогнозів були представлені наступні дані:

  • до кінця 2015 року очікується спад обсягів у розмірі 5%;
  • ослаблення гривень знизить частку міжнародної торгівлі;
  • розвиток електронної комерції буде йти уповільненими темпами;
  • в 2016 році очікується приріст ринку в розмірі 7%;
  • на два наступні роки, тобто 2017-2018, спрогнозований швидке зростання обсягів продажів – з 5% до 25%.

З ста тисяч представлених торгових об’єктів в Мережі покупки були здійснені менш ніж у 45 тисяч. Максимальний приріст з початку поточного року спостерігався в категоріях: товари для дому та подарунки. Аналіз середньодобової кількості замовлень виявив, що найшвидші темпи зростання за перший квартал, крім що входять в ТОП, були на спортивні товари, навіси, маркізи для літніх майданчиків та обладнання для домашнього використання.

Для власників інтернет-магазинів на поточний рік основним завданням має стати розширення можливостей прийому платежів: збільшуйте кількість способів, валют, а також підвищуйте ступінь зручності і безпеки платежів для ваших клієнтів. Варто трохи потерпіти і в наступному році російський ринок e-commerce принесе вам відчутні дивіденди.

Ссылка на основную публикацию