Що робити якщо певний браузер не відкривається, або не працюють відразу всі оглядачі інтернету на комп’ютері

Сучасне використання ПК вже неможливо уявити без наявності на ньому браузера. Ці програми дозволяють повноцінно працювати в інтернеті, переглядати веб-сторінки, грати у flash-гри і багато іншого. Але якщо браузер, один або все, перестали запускатися – це може стати справжньою проблемою. Найбільш частою і ймовірною причиною такої ситуації стають віруси, тому варто негайно реагувати і застосовувати заходи.

Перелік причин, за якими не працює браузер, і їх усунення

Якщо з усіх браузерів не починається тільки один, то очевидно, що проблема з’явилася в файлах конкретної програми. Варіантів може бути декілька:

  • помилка в файлах самого браузера – можливо деякі бібліотеки або скрипти були пошкоджені (для вирішення буде потрібно перевстановити браузер, краще повністю),
  • неполадка під час вивантаження ядра браузера з оперативної пам’яті (якщо процеси програми не були завершені, заново відкрити оглядач не вийде),
  • конфлікт з антивірусом або його файерволом (трапляється, що веб-навігатор блокується захисником системи, в такому випадку необхідно дати дозвіл або відключити фаєрвол).

Всі ці проблеми можна вирішити досить просто, навіть найскладніше – повна перевстановлення програми, і та не займе більше кількох хвилин.

Завершення запущеного процесу через «Диспетчер завдань»

Найпростіше, що може стати причиною незапуска браузера – це що залишилися процеси в оперативній пам’яті. Windows влаштована таким чином, що більшість процесів неможливо запустити повторно. Тому, якщо ОС вважає, що браузер вже запущений, відкрити нове вікно не вдасться. Існує два основних прийому вивантаження з оперативної пам’яті завдань:

  • радикальний – перезавантаження комп’ютера,
  • правильний – закриття процесів через вбудовану утиліту «Диспетчер завдань».

З першим все просто: перезавантажуємо комп’ютер, при цьому з оперативної пам’яті вивантажуються всі дані, так як ці чіпи не зберігають інформацію. Але занадто часта перезавантаження ПК погано позначається на стані жорсткого диска, тому цей процес краще уникати.

З другим варіантом також немає нічого складного.

  1. Заходимо в меню «Пуск», відкриваємо папку «Службові» і вибираємо елемент «Диспетчер завдань».

    Через меню «Пуск» відкриваємо «Диспетчер завдань»

  2. У додатку відкриваємо вкладку «Подробности». Знаходимо всі процеси, які пов’язані з назвою або значку з шуканим браузером, по черзі виділяємо їх і натискаємо кнопку «Зняти задачу». Коли всі процеси будуть завершені, пробуємо знову запустити оглядач.

    «У диспетчері пристроїв знімаємо всі завдання, що пов’язані з браузером

Однак, якщо в «Диспетчері завдань» не виявилося незакритих процесів, необхідно рухатися далі.

Усунення конфлікту з іншими додатками

Непоодинокими бувають випадки, коли браузер, як мережеву програму, блокує фаєрвол. Стандартної блокує службою для Windows є «Брандмауер Захисника». Для перевірки конфліктності браузера і брандмауера необхідно відключити фільтр мережі і спробувати знову запустити браузер.

  1. У описки системи прописуємо «Брандмауер» і відкриваємо кращу відповідність.

    Для швидкого відкриття брендмауера користуємося пошуком системи

  2. Переходимо в середу «Включення і відключення».

    Кількома посилання «Включення і відключення брандмауера»

  3. Відключаємо обидва типи мереж і натискаємо кнопку OK для збереження внесених змін.

    Відключаємо брандмауер для мереж і зберігаємо зміни

  4. Пробуємо запустити браузер.

Відео: як відключити брандмауер

Перевстановлення браузера з видаленням всіх даних

У разі коли ні завершення процесів, ні відключення блокування не допомогло, необхідно переустановити браузер, так як помилка може бути тільки в його файлах. Процес цей проходить в два етапи: спочатку необхідно видалити програму і всі залишилися тимчасові файли, потім інсталювати оглядач заново.

  1. На клавіатурі натискаємо комбінацію клавіш Win + X, а в випадаючому списку меню вибираємо «Програми та можливості».

    У меню Windows переходимо в аплет «Програми та можливості»

  2. Знаходимо і виділяємо в списку програм турбує браузер, потім натискаємо видалити і підтверджуємо намір деінсталяції.

    Для видалення браузера двічі клацаємо «Видалити» в його графі

  3. Далі просто: користуючись підказками майстра з видалення програми (натискаємо «Далі», погоджуємося з умовами), завершуємо очищення системи від файлів браузера.

    Користуючись підказками програми, видаляємо браузер

Після видалення оглядача необхідно зачистити всі сліди його перебування на комп’ютері і видалити скупчилися дані.

  1. Відкриваємо «Провідник» – будь-яку папку на комп’ютері. В адресний рядок вставляємо значення C: \ Users \% username% \ AppData і натискаємо клавішу Enter.

    Через швидку команду провідника переходимо в директорію зберігання тимчасових даних

  2. У відкрилася директорії відкриваємо папку Local.

    Спочатку відкриваємо папку Local

  3. Виділяємо папку з назвою браузера і видаляємо її комбінацією клавіш Shift + Del.

    Виділяємо і видаляємо папку Деінсталювати браузера

  4. Повторюємо процедуру для директорій LocalLow і Roaming.

Що робити, якщо не працюють всі браузери

У разі коли «збунтувалися» відразу всі браузери, а не якийсь один, слід бити на сполох, тому що з упевненістю можна сказати, що ваш комп’ютер став жертвою вірусної атаки. У ситуацію необхідно втручатися негайно, щоб шкідливе ПО не зашкодило інші системи комп’ютера.

Перевірка комп’ютера на наявність вірусів

Перш за все, необхідно усунути загрозу і тільки після цього усувати наслідки. В іншому випадку, проблеми повернутися вже з наступним запуском операційної системи, а може і раніше. Тому, при виникненні дивній ситуації з будь-якою програмою необхідно запустити глибоке сканування в файлах Windows. Причому краще використовувати не одну антивірусну програму, а дві або навіть три. Деякі віруси вміють маскуватися від певних захисників, однак комплексний пошук сильно звужує можливість шкідливого ПО уникнути виявлення.

Можна користуватися набором з декількох утиліт:

  • Антивірус Kaspersky Free,
  • Avast Free Antivirus,
  • AVG AntiVirus,
  • Bitdefender Antivirus.

Кожен краще тримати на окремому флешці, щоб віруси не могли дістатися і будь-яким чином впливати на файли. Процес сканування проходить наступним чином: по черзі підключається носій до комп’ютера і запускається перевірка. Це займає час, проте гарантує практично стовідсотковий результат для виявлення і усунення всіх загроз.

При пошуку вірусів необхідно перевіряти комп’ютер глибоким скануванням і декількома програмами

Редагування параметра AppInit_DLLs в реєстрі

Реєстр операційної системи – це спеціальний список з ієрархічно встановлених налаштувань. Це середовище нерідко стає мішенню вірусів, так як змінені значення параметрів не можуть бути виправлені антивірусними утилітами. А для ручної правки у недосвідчених користувачів занадто мало знань: можна тільки погіршити ситуацію. Вносити правки до реєстру необхідно акуратно і лише тоді, коли впевнений в результаті.

Серед параметрів існує один, з назвою AppInit_DLLs. Ця установка частково відповідає за роботу браузерів, тому нерідко стає жертвою зловмисників. В ідеальному стані атрибут повинен мати пусте значення, проте, якщо в ньому прописаний шлях до файлу, швидше за все саме цей файл і заподіює шкоду комп’ютеру.

  1. Відкриваємо «Пуск», папку «Засоби адміністрування» і в ній клацаємо по елементу «Редактор реєстру».

    Через меню «Пуск» відкриваємо «Редактор реєстру»

  2. У дереві директорій зліва відкриваємо папку HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Windows. У ній двічі натискаємо по параметру AppInit_DLLs, щоб відкрити його властивості.
  3. Запам’ятовуємо, а краще записуємо шлях до вказаного файлу в поле «Значення», потім очищаємо це поле і натискаємо OK.

    У значенні параметра AppInit_DLLs може зберігатися шлях до файлу вірусу

  4. Після прийняття зміни, стовпчик «Значення» навпроти параметра повинен виявитися порожнім. Якщо цього не відбулося, перезавантажуємо ПК і повторюємо процедуру.

    Ми залишаємо значення параметра AppInit_DLLs порожнім і зберігаємо зміна

  5. Останнім пунктом усунення неполадки буде видалення файлу, шлях до якого був прописаний в параметрі AppInit_DLLs. Потім знову перезавантажуємо ПК.

Відновлення системних файлів

Також не зайвим буде відновлення системних файлів. Можливо вони пошкодилися через вірусних дій або ж просто помилки диска зробили деякі дані нечитабельними. Для цього завдання буде потрібно системна утиліта SFC, вона запускається з командного рядка і виправляє всі огріхи файлів Windows.

  1. У меню «Пуск» відкриваємо папку «Службові», клацаємо правою кнопкою по пункту «Командний рядок» і запускаємо її від імені адміністратора.

    Через меню «Пуск» запускаємо командний рядок від імені адміністратора

  2. В консоль копіюємо команду sfc / scannow і запускаємо її у виконання клавішею Enter.

    Запускаємо команду команду sfc / scannow в консоль і очікуємо завершення процесу перевірки

  3. Очікуємо завершення процесу і перезавантажуємо ПК.

Відео: як відновити системні файли

Виправити помилку з Незапуск одного або всіх браузерів не складно. Будь-які можливі причини можна викорінити, навіть самі запущені випадки з ураженням комп’ютера вірусами лікується малою кров’ю.

Ссылка на основную публикацию