Що робити з невідомим пристроєм в диспетчері пристроїв Windows 7

«Сімка» в більшості випадків самостійно справляється з установкою відповідного програмного забезпечення для обладнання, але завжди бувають винятки. Нерідко навіть у бувалих користувачів виникають проблеми з некоректною роботою комплектуючих і підключених пристроїв комп’ютера.

Тоді власнику ПК доводиться вручну виправляти ситуацію, наприклад, шукати і встановлювати драйвера. Одним з найбільш часто зустрічаються питань є: «Що робити, якщо в диспетчері Windows 7 виявлено невідомий пристрій?», – далі розглянемо покроково всі варіанти вирішення такої проблеми.

Як ідентифікувати проблемне обладнання?

У разі коли складнощі виникли відразу після деяких змін, внесених самим користувачем в систему, наприклад, були підключені нові пристрої або апаратні складові ПК, то з’ясування моделі не складе значної праці.

Вже просто методом поетапного відключення від ПК недавно підключеної периферії можна дуже скоро дізнатися конкретного винуватця і завантажити для нього відповідні драйвера з офіційного ресурсу виробника.

Однак що робити, якщо цей найпростіший спосіб не спрацював? Тоді доведеться скористатися «Диспетчером пристроїв» в Windows 7.

Методи запуску утиліти

Щоб відкрити цю службу, необхідно виконати наступні дії:

  1. У вікні «Панель управління» увійти в закладку «Обладнання і звук»;
  2. Далі в підрозділі «Пристрої та принтери» і знаходиться шукана служба (рекомендується її запускати з розширеними повноваженнями).

Другий метод:

  1. Викликати контекстне меню від «Мій комп’ютер»;
  2. Потім клікнути «Управління»;
  3. Далі в розділі «Службові програми» відшукати потрібний диспетчер і відкрити його.

Додатковий спосіб:

  1. Клікнути «Пуск» і перейти в «Виконати» (або можна просто одночасно натиснути «Win» і «R»);
  2. Далі надрукувати «devmgmt.msc»;
  3. Клікнути «Ok»;
  4. Готово. Диспетчер буде відкритий.

Примітка: пошук проблемного пристрою не зажадає від користувача будь-яких зусиль і витрат часу, так як розділ з невизначеним обладнанням буде вже розгорнуто, а саме комплектує, як правило, завжди відзначено спеціальним значком жовтого кольору.

Методики усунення проблеми

Спочатку потрібно скористатися самими елементарними способами.

Автоматичний пошук драйверів

В першу чергу слід упевнитися в активності автоматичного режиму виявлення та інсталяції відповідного ПО для пристроїв комп’ютера.

З цією метою, треба зробити лише кілька наступних кроків:

  1. Увійти в «Панель управління»;
  2. Далі відкрити вкладку «Обладнання і звук»;
  3. Потім перейти в «Перегляд пристроїв і принтерів»;
  4. Після цього в розділі «Параметри встановлення пристроїв» упевнитися, що активований пункт: «Так, робити це автоматично». Якщо в цій графі відмітка активації відсутня, то обов’язково поставити її;
  5. Відкрити «Властивості»;
  6. Клікнути «Оновити драйвер»;
  7. Готово.

При відсутності позитивного результату перейти до виконання нижчеописаних інструкцій:

  1. Перезапустити ПК;
  2. Викликати контекстне меню від чистого поля у вікні диспетчера і клікнути «Оновити конфігурацію»;
  3. Провести інсталяцію можливих оновлень Windows 7;
  4. Здійснити повний аналіз системи антивірусом на предмет наявності в ній шкідливих утиліт;
  5. Скористатися можливостями сторонніх додатків для оновлення та установки драйверів, наприклад, Driver Booster.

Ще дуже часто в ситуації, що склалася допомагає такий корисний вбудований інструмент Windows 7 – «Майстер налаштування нових пристроїв». Щоб скористатися ним, потрібно зробити лише кілька кроків:

  1. Запустити «Панель управління»;
  2. Далі увійти в «Обладнання і звук»;
  3. Потім клікнути «Додавання пристроїв»;
  4. Дочекатися завершення процесу пошуку.

Іноді всі ці дії закінчуються безрезультатно. Тоді слід приступити до ручного пошуку та інсталяції потрібного ПО. Описана нижче інструкція дозволить це зробити легко і швидко.

Вирішуємо проблему вручну

Якщо знати модель пристрою, то знайти до нього драйвера дуже просто. Для цього достатньо лише відвідати офіційний ресурс виробника і встановити звідти відповідне ПО. Але якщо модель невідома, то спочатку слід з’ясувати ідентифікатор проблемного обладнання, яке вказується в його властивостях, що відкриваються через диспетчер пристроїв.

Можна просто вписати в пошуковий рядок браузера номера поруч з VEN і DEV, після чого глобальна мережа покаже найменування цього обладнання.

Алгоритм складається з наступних етапів:

  1. У диспетчері Windows 7 клацнути ПКМ по проблемному обладнання;
  2. Потім клікнути «Властивості»;
  3. Далі перейти в закладку «Відомості»;
  4. У переліку «Властивість» клацнути по «ID» або «Код екземпляра»;
  5. З’явиться шукана комбінація знаків.

Ссылка на основную публикацию