Що таке IT-аутсорсинг, що входить в цю послугу, кому вона корисна

Сучасний бізнес все частіше передає обслуговування IT-інфраструктури стороннім компаніям. В рамках аутсорсингу виявляється широкий спектр професійних послуг.

Навіщо потрібен IT-аутсорсинг, кому вигідний такий формат

Для початку визначимося з терміном – ІТ-аутсорсинг передбачає передачу функцій з абонентського обслуговування та підтримки комп’ютерної техніки підприємства, локальних мереж, серверів та іншої інфраструктури спеціалізованої компанії. Аутсорсинг може бути частковим або повним.

В яких випадках вигідний аутсорсинг:

  • необхідність скорочення витрат на зарплату, утримання робочих місць та ін .;
  • забезпечення стабільної роботи всіх складових ІТ-інфраструктури;
  • відсутність власного штату фахівців;
  • високе навантаження на діючий персонал (при наявності великого обсягу комп’ютерів та ін.).

Послугами користуються нові компанії, яким важливо побудувати ефективну локальну мережу і забезпечити її стабільну роботу. До аутсорсингу вдаються великі підприємства, оптимізуючи витрати, а також представники малого бізнесу, які також економлять, залучаючи до роботи сторонні організації.

Детальніше про послугу IT-аутсорсингу читайте на сайті https://ivit.pro/it-uslugi/it-autsorsing/, тут же можна уточнити розцінки на абонентське обслуговування ПК і серверів. Фахівці пропонують різні тарифи.

Що входить в послуги аутсорсингу і в чому його переваги

Потрібно заздалегідь підготуватися до процесу передачі ряду функцій стороннім фахівцям, позначивши перед ними основні цілі майбутніх перетворень. Послуга включає в себе:

  • настройку і технічну підтримку комп’ютерної інфраструктури;
  • консультації, установку нового програмного забезпечення;
  • супровід і оптимізацію телефонії;
  • допомога у виборі обладнання, здійснення закупівель;
  • діагностика комп’ютерного обладнання, підтримка роботи серверів та ін.

Абонентський сервіс може включати в себе роботу з різними видами обладнання: комп’ютерами, локальними мережами, серверами та ін. Підтримка здійснюється з виїздом, або в віддаленому форматі. Умови співпраці обговорюються заздалегідь, між сторонами полягає офіційний договір.

Плюси ІТ-аутсорсингу – це скорочення витрат, звільнення персоналу від виконання непрофільних завдань, можливість концентрувати увагу співробітників на ключових функціях бізнесу тощо. Попит на послуги сторонніх фахівців відповідної кваліфікації зростає, вирішуючи головне завдання – оптимізацію витрат і підтримку стабільної роботи обладнання.

Ссылка на основную публикацию