Що таке паблік і як створити паблік Вконтакте? – Техніка та інтернет

Сьогодні ми розглянемо, щодо, нове поняття, на яке я постараюся дати повну відповідь. Отже, давайте розберемося, що таке паблік, як створити паблік в вк і навіщо він взагалі потрібен?

Що таке паблік і з чим його їдять

Той, хто вже має власний аккаунт у соціальній мережі Вконтакте, розуміє, як влаштований цей сайт. В вк кожен день реєструється безліч нових сторінок. Деякі з них ще називають фейк. Про це я писав в одному з попередніх випусків. Будь-який користувач, якого ви не заблокували, має можливість зайти до вас на сторінку і подивитися на стіну, фотографії, статус, інформацію про себе. Подібне можете виконати і ви.

Але, як багато хто, напевно, розуміють, вк це не тільки каталог відкритих профілів. Вконтакте використовують для спілкування і отримання інформації на самі різні теми. Щоб надавати цю інформацію, створюють спеціальні групи, паблік. Хтось задасть альтернативний і цілком резонне питання: чому не можна говорити про що-небудь прямо на профільній сторінці, адже стіна користувача не надто сильно відрізняється від стрічки новин в будь-якій групі. Насправді відповідь банальний і не несе в собі глибокий зміст захаращувати стіну хочуть не всі, саме тому розробники дозволили створювати паблік.

Для чого створюють групи?

Створюють групи для взаємодії користувачів за інтересами, для спілкування. Дуже здорово, коли формується суспільство людей зі спільними цінностями.

Не можна не відзначити, що у адміністратора групи є можливість робити співтовариство закритим або приватним. В цілому, в вк кожен має можливість створити секретне суспільство і набирати туди своїх прихильників абсолютно безкоштовно. Саме проблематичне, це, звичайно ж, набрати передплатників. В одній з попередніх статей я говорив, як розкрутити інстаграм, з вконтакте приблизно те ж саме.

Що ж таке паблік?

Термін Паблік це сленг, повна назва «публічна сторінка». Він (тобто паблік) має істотну відмінність від групи. Останній має гнучкі можливості по обмеженню доступу, а ось публічна сторінка призначена для публіки, тобто творець не зможе закрити її або зробити приватним спільнотою.

Головне завдання паблік максимальний набір передплатників. Завдяки їх величезній кількості ви зможете надавати рекламу і заробляти гроші.

Також паблік завжди розташовуються в розділі Цікаві сторінки, додаткова реклама.

Наприклад, веб-майстер створив сайт і публічну сторінку для розміщення постів зі свого ресурсу. Він постить анонси записів і набирає аудиторію. Йому немає сенсу обмежувати доступ, адже, чим більше народу, тим більше трафіку, отже, його проект буде розвиватися активніше.

Справа в сайдбарі є форма підписки на групу вконтакте порталу. Я створював просто групу, так як не замислювався про те, що таке паблік, про різновиди спільнот і т.д. І як зрозумів, що не так важливо, що у вас розвивається, головне, як воно розвивається.

Паблік можна порівняти з самим справжнім сайтом (куплений домен, хостинг) в Інтернеті. Подібність полягає в аудиторії: передплатники не мають бажання спілкуватися один з одним, вони жадають регулярно отримувати цікавий і пізнавальний контент.

Звичайно, під записами в публічній сторінці можна залишати коментарі, також як і на сайті. Однак, якщо адмін має бажання, то він може відключити їх. Дуже легко, в настройках, форма коментування закривається.

Наприклад, в гумористичних популярних паблік коменти не потрібні зовсім, оскільки буде потрібно постійна модерація, а це буде виконати не так просто.

На даний момент люди звикли засиджуватися в соціальних мережах, зокрема в вк. Це викликано розвитком паблік. Користувач підписується на групу, автор спільноти публікує запис і в стрічці новин все відображається. Люди підписуються на сотні таких паблік і в підсумку стрічка завжди заповнена цікавим матеріалом. Як результат, неможливо перегорнути новини до кінця, вони нескінченні. До того ж з часом людина звикає до інтерфейсу (навігація), дизайну, зручному спілкуванню в мережі. На звичайних інтернет-сайтах всього цього немає. Туди ми йдемо тільки за конкретною інформацією.

Творці публічних сторінок Вконтакте, безумовно, користуються всім цим і заробляють бабосікі, ведуть бізнес, так би мовити. Власник підслухати, наприклад, отримує близько 1000 000 гривень на місяць. Чисельність передплатників більш 3000 0000, на даний момент 3700 000.

Є два типи паблік:

  1. Офіційна публічна сторінка компанії, бренду. У паблік розміщується багато цікавих анонсів статей, іншої корисної інформації. Але також сюди пропихується і реклама, яка, так чи інакше, дозволяє щось розкручувати, свою продукцію, наприклад. Передплатники підгодовані, довіряють, тому спокійно з’їдають багато, що їм дають.
  2. Інший тип публічних сторінок. Творцем є фрілансер, який займається своєю справою і просто веде паблік в соціальній мережі, розвивається і іноді продає рекламу. Зрозуміло, власник регулярно додає певний контент (цікавий чи ні це вже інша справа) і набирає побільше передплатників.

Як створити паблік в ВК?

Створити паблік Вконтакте не складе великих труднощів. Для цього перейдіть в розділ «Групи» в бічному меню.

Потім натисніть на «Створити спільноту».

Після цього з’явиться вікно створення нового співтовариства:

Тепер від вас вимагається прописати назву (придумайте оригінальне ім’я) і поставити галочку навпроти пункту «Публічна сторінка». Далі виберіть тематику. Але спершу визначитеся з тим, що ви створюєте: співтовариство по інтересам, блог або сторінку компанії, магазину, персони. Залишилося клікнути на кнопку «Створити спільноту».

Переходимо на наступний щабель створення публічної сторінки в вк. необхідно вибрати тип сторінки:

якщо ви за допомогою паблік збираєтеся розкручувати сайт, то відзначайте другий пункт,

необхідно зробити співтовариство для популяризації компанії в мережі, відзначайте перший пункт, принцип сподіваюся зрозумілий.

Не забуваємо погодитися з правилами і натискаємо Створити сторінку. Все, сторінка створена! Тепер прийшов час оформити наш паблік. Для початку вкажіть основну інформацію: пропишіть опис, зображення завантажте (це особа, дуже важливо підібрати правильне оформлення), придумайте адресу сторінки.  

Вкажіть за бажанням додаткові відомості: веб-сайт, якщо такий є, дата заснування паблік і т.д.

Інші налаштування можна зробити, перейшовши в інші розділи правого меню.

Думаю, більше вам нічого знати не слід, щодо, створення публічних сторінок в соціальній мережі Вконтакте.

Головне не забувайте, що максимальний упор ви повинні зробити на контент, рекламу і оформлення, якщо, звичайно, є бажання швидко розвиватися.

Як створити паблік в інших соціальних мережах?

Як майданчик для створення паблік використовують не тільки Вк, хоча він найзручніший. Користується популярністю соц. мережу Фейсбук. На скріншоті йде процес створення групи.

Є можливість створювати не просто групи, а сторінки. Це вже по нашій темі.

Інтерфейс Фейсбуку, безумовно, схожий з Вк, але все-таки Марк Цукерберг вибудував все трохи складніше.

Створити щось на зразок паблік можна і в Інстаграме. Використовується сторінка, як і в попередніх випадках, для заробітку, розвитку бренду В одному з ранніх випусків я розповідав, як розкрутити інстаграм. І там же відзначав, що в Інстаграме все нові акаунти однотипні, там немає підрозділу на групи, паблік або особисті сторінки.

В однокласниках теж можна створити групу, процес всюди типовий, з яким повинен впоратися кожен, хто має намір просуватися в мережах і заробляти там гроші.

висновок

Сподіваюся тепер ви понімате, що таке паблік і яким чином вони створюються. НЕ забуваємо підписуватися на групу Вконтакте, посилання в сайдбарі.

Ссылка на основную публикацию