Скасування посилання ранжирування в Яндексі. Що робити?


Скасування посилання ранжирування в Яндексі. Що робити?

Про запуск нового алгоритму ранжирування адміністрація популярного в Україні пошукача Яндекс говорила ще в січні 2014-го року, а чутки про нього з’явилися ще раніше. Однак новий алгоритм «вступив в силу» тільки 12 березня. Сказати, що в СЕО-середовищі цього моменту чекали – значить нічого не сказати. Його боялися, перед ним тремтіли, особливо вразливим він навіть снився в нічних кошмарах. Чому?

Сама назва алгоритму вводило багатьох в ступор. «Ранжування сайтів без урахування посилань». Як таке можливо? Яке може бути просування сайтів без посилань? Що робити далі? Не дивно, що багатьом наближення дня запуску нового алгоритму не давало спокою. Як же вийшло насправді?

Почнемо з того, що горезвісна «скасування посилання ранжирування» в Яндексі – не зовсім скасування. Існує величезна кількість факторів ранжирування за допомогою посилань – щонайменше, 130. Яндекс відключив тільки 50 з них. Багато хто думав, що і цього виявиться достатньо для того, щоб видачі по багатьом комерційним запитам в десятках тематик початок «лихоманити». Однак вплив нового алгоритму виявилося цілком «толерантним».

Найбільш серйозні проблеми випробували сайти, на сторінках яких було розміщено багато непотрібного тексту з погано вписаними в нього ключовими словами, зате – з високими показниками «академічної нудоти». Проблеми були викликані і багатьма іншими факторами – описати їх все в рамках однієї статті не представляється можливим.

Так чи інакше, алгоритм введений і тепер з ним доведеться рахуватися. Що ж робити, щоб зберегти позиції сайту в ситуації, що склалася? І як їх поліпшити? Ось основні поради:

  • Якщо з показником взаємодії з відвідувачами залишає бажати кращого, в першу чергу відмовтеся від Яндекс.Метрики, а потім – починайте поступово виправляти ситуацію
  • Реклама від Яндекс.Директ на сайті – то, що потрібно для того, щоб пошуковик «полюбив» його
  • Оформлення та наповнення просуває сторінки повинно бути «підігнано» під цільового користувача. Сторінка повинна бути інформативною? Відмінно, розміщуйте там текст. Користувач заходить на сторінку з метою пошуку товарів в каталозі? В такому випадку, на ній не повинно бути великого тексту – він буде відволікати увагу користувача
  • «Підстройте» текст під запити. Вони повинні бути акуратно вписані до статті, текст повинен легко читатися. І звичайно, інформація, представлена ​​в тексті, повинна відповідати просуваються запитам.
Ссылка на основную публикацию