Скільки можна заробити на групі вконтакте і на чому?

Соціальні мережі давно перестали бути лише ресурсом для спілкування. На сьогоднішній день такі сайти дозволяють добре заробляти величезній кількості користувачів! Взяти, приміром, загальновідому соцмережа ВКонтакте. Якщо ви є її користувачем, то напевно стикалися з спільнотами-гігантами, які налічують навіть не тисячі, а мільйони передплатників. Зрозуміло, власники таких груп мають хороший прибуток зі своїх дітищ. А ви коли-небудь замислювалися, скільки можна заробити на групі ВКонтакте? Звичайно, назвати конкретну суму практично нереально, проте окреслити, в яких приблизно межах вона коливається, цілком можливо. Отже, давайте спробуємо розібратися разом.

тематика

Величезне значення має тематика спільноти. Можливо, ви цього не знали, але найбільше заробляють групи з бізнес-тематикою, де люди можуть почитати про успіх, мотивації і т.д. Ще один прибутковий напрям: жіночий паблік, і тут є, де розгулятися! Приділяти увагу можна таким питанням, як мода, косметичні процедури, спорт, кулінарія, історії знаменитостей, і ще багато чого. А якщо підкріплювати це все красивими картинками і реально корисними порадами, то кількість передплатників буде рости, як на дріжджах.

Хочу звернути вашу увагу, що група вважається успішною, якщо її учасниками є реальні користувачі. Все ж варто розмежовувати справжніх користувачів і тих, чиї сторінки не представляють ніякої цінності для рекламодавця. У першому випадку користувачі самі вступають в співтовариство, читають його, коментують і лайкають, у другому – активності нуль, і учасники ці найчастіше просто куплені.

Скільки можна заробити?

А тепер найцікавіше: скільки ж можна заробити на групі ВКонтакте? Наприклад, паблік, кількість учасників якого налічує понад мільйон учасників, сміливо може запитувати у роботодавця 2500 гривень за рекламу всередині сайту і приблизно 3000 гривень за рекламу на зовнішній ресурс. Відповідно, якщо в співтоваристві розміщується близько 5 постів з рекламою, його дохід становить близько 15000 гривень, а за місяць виходить 450000 гривень.
Крім розміщення рекламних постів існують і інші способи взаємодії паблік з рекламодавцем. Наприклад, в групі можна викладати відео, аудіофайли, фотографії; можна виставити тему рекламодавця, що стоїть дуже дорого; партнерські програми також ніхто не відміняв.

Отже, підсумую: дохід від паблік залежить, перш за все, від того, наскільки цікавою і затребуваною є його тематика. Дуже важливі реальні користувачі, від кількості яких відштовхується адміністратор спільноти і рекламодавець. Зрозуміло, вартість рекламного поста в групі з 10 тис учасників і 3 млн учасників буде істотно відрізнятися. А це означає, що творцеві тієї чи іншої групи завжди є, куди рости і розвиватися.

Ссылка на основную публикацию