Служба Клієнт групової політики перешкоджає входу в систему

Помилка виникає при спробі увійти в профіль користувача Windows після введення логіна і пароля. З’являється вікно з помилкою і приміткою Немає доступу або Неможливо завантажити профіль користувача. Вхід під аккаунтом адміністратора зазвичай здійснюється, проте в треї вискакує системне повідомлення Window не вдається підключитися до служби ProfSvc.

Причин проблеми може бути багато: починаючи від вірусної атаки і закінчуючи разовим системним збоєм служби. ProfSvc служба профілів користувачів, що відповідає за завантаження і вивантаження даних профілів. Якщо вона зупинена або відключена, вхід і вихід з Windows буде неможливий, а системні компоненти і додатки будуть повідомляти про помилки. Проблема актуальна для всіх версій Windows, оскільки служба є стандартним компонентом всіх популярних версій Windows: XP, Vista, 7, 8, 10, Windows Server.

Способи вирішення:

Включення служби профілів користувачів

При вході в систему в акаунт адміністратора (або якщо проблема проявилася, коли користувач залогінився під адміном) в треї (правому нижньому куті екрана) з’являється повідомлення Window не вдається підключитися до служби ProfSvc. Служба не обов’язково зламана: вона могла відключитися, опинитися зупиненої, або користувач сам випадково відключив її через диспетчер задач або панель керування.

Службу ProfSvc можна легко включити назад:

  1. Натиснути Пуск Панель управління.
  2. Перейти в розділ Адміністрування Службові компоненти.
  3. Відкрити Локальні служби Служба профілів користувачів.
  4. Включити службу. Запуск повинен бути виставлений Автоматично.

Якщо служба була вимкнена, або був налаштований ручний запуск (Manual) замість автоматичного (Automatic), то виставлення зазначених налаштувань допоможе вирішити проблему. Перезавантаження системи зазвичай не потрібно, тому можна спробувати відразу змінити акаунт адміністратора на іншого користувача.

Редагування профілю користувача в реєстрі

Більшості користувачів допомагає ручне виправлення значень ключа реєстру проблемного користувача. Це також допомагає при помилку Розташування недоступно. З: \ windows \ system32 \ config \ systemprofile \ desktop посилається на недоступне розташування при такій помилці не тільки ProfSvc, а й взагалі всі служби можуть не працювати належним чином або не запускати. Всі ці помилки хоч і виглядають страшно і ламають роботу комп’ютера, але виправляються за все в кілька кроків.

  1. Відкрити Пуск Виконати, ввести regedit і натиснути Ок для запуску системного реєстру.
  2. Пройти по шляху HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ ProfileList \ і знайти користувача, в якого не вдається увійти.
  3. Якщо у профілю додалося розширення .bak, файл з даними розширенням потрібно видалити: наприклад, HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ ProfileList \ S-1-5-21-xxxxxxx.bak.
  4. Встановити значення у файлі профілю користувача: RefCount = 0, State = 0. Якщо спочатку в значеннях була одиниця замість нулів, то проблема повинна точно вирішиться після перезавантаження.

Залишилося перезавантажити комп’ютер, щоб зміни вступили в силу. Після перезавантаження можна відразу входити в потрібного користувача.

Якщо не допомогло, можна спробувати ще один спосіб. Він має на увазі внесення ще ряду змін в редактор реєстру. Перед цими та будь-якими іншими діями з реєстром бажано робити його резервну копію (у верхньому меню), а також зберегти важливі дані користувачів (якщо точка відновлення не створювалася або створювалася давно).

  1. Створити текстовий файл .reg замість розширення .txt.
  2. Відкрити файл в блокноті, скопіювати текст: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Svchost] ‘GPSvcGroup’ = hex (7): 47,00,50,00,53,00,76, 00,63,00,00,00,00,00 [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Svchost \ GPSvcGroup] ‘AuthenticationCapabilities’ = dword: 00003020 ‘CoInitializeSecurityParam’ = dword: 00000001
  3. Зберегти зміни, вийти з блокнота, запустити файл подвійним кліком миші.
  4. Натиснути Так у всіх виникаючих віконцях для внесення змін.
  5. Перезавантажити комп’ютер для вступу змін в силу.

Відразу після завантаження Windows служба профілів повинна почати працювати коректно. Отже, вхід повинен виконуватися в акаунт будь-якого користувача, без помилок.

Сканування і відновлення системи

Якщо включення служби та редагування реєстру не допомогло, потрібно відкрити командний рядок (cmd) від імені адміністратора і ввести sfc / scannow для діагностики системи. Можливо, система зможе відновити пошкоджені файли або знайти помилки. Для відновлення файлів потрібно завантажувальний диск, інструкція з відновлення системи з контрольної точки знаходиться за посиланням.

Якщо були пошкоджені системні файли, що відносяться до службі профілів, то їх потрібно відновити. Якщо проблема з’явилася після поновлення і супроводжується помилкою Розташування недоступно. З: \ windows \ system32 \ config \ systemprofile \ desktop посилається на недоступне розташування, то відновлення системних файлів потрібно практично гарантовано.

Що ще можна спробувати:

  1. Скопіювати файли і профілі default \ ntuser.dat в папку% userprofile% \ ntuser.dat проблемного комп’ютера нові профілі користувачів можуть почати створюватися нормально.
  2. Якщо через віруси або з іншої причини злетіли настройки профілю і неможливо зайти нікуди, крім адміністратора, потрібно зайти Мій комп’ютер Управління Користувачі Змінити пароль і встановити пароль для потрібного користувача, а потім спробувати увійти.
  3. Можна спробувати скопіювати файли і папки користувача, видалити його через адміністратора, а потім заново створити і перекинути файли назад.

Якщо не допомагає взагалі нічого, слід використовувати інструкцію для аналогічної проблеми з сайту Microsoft із відновлення та усунення неполадок через відкат Windows. Також можна просто відкотитися до контрольної точки відновлення або перевстановити Windows можна використовувати будь-який з методів, в залежності від ситуації. Важливі файли всіх користувачів бажано скопіювати на зовнішній носій, використовуючи обліковий запис адміністратора.

,

Відключення або видалення непотрібних розширень з Google Chrome проводиться в налаштуваннях. Для управління розширеннями досить ввести в адресному рядку chrome: // extensions /. Розширення не обов’язково видаляти з браузера остаточно.

Ссылка на основную публикацию