Смарт банери Яндекс Директ: як створити і налаштувати

В Ю Я можна створювати не тільки кампанії з текстово-графічними оголошеннями, але і з динамічним контентом і оплатою за кліки – смарт-банерами. Що це таке, навіщо потрібно, як працює і налаштовується – ось тема мого сьогоднішнього поста.

Про формат

Смарт-банери зараз знаходяться в бета-тестуванні, тому доступні не всім рекламодавцям. Але можна спробувати звернутися до менеджерів Яндекса з проханням включити їх.

Показуються розумні банери тільки в РСЯ і зовнішніх мережах. Вони виглядають як звичайне оголошення «текст плюс картинка», якщо займають частину блоку, або як великий анімований банер з гортання пропозицій.

Створюються смарт-банери автоматично на основі фида – підготовленого особливим чином списку товарів.

Кожен користувач побачить в оголошенні те, що відібрано системою з аналізу його інтересів. Це можуть бути кілька товарних позицій або тільки одна.

Вибір контенту може бути заснований не тільки на те, що шукав користувач. Ще можна зробити аналог динамічного ремаркетингу Google Adwords і показувати в наздоганяючих оголошеннях ті товари, які людина дивилася на рекламований сайті.

Переваги «розумних» банерів:

  • спрощують процес підготовки оголошень завдяки принципу автоматичної генерації. Не потрібно підбирати ключові фрази і писати тексти – все робиться автоматично,
  • інформація буде актуалізуватися при скачуванні файлу, тому не потрібно турбуватися про те, що десь змінилася ціна або товар на складі закінчився,
  • оплата йде тільки за клік, а не покази, як це часто зустрічається в медійній рекламі,
  • індивідуальний підбір товарів допомагає привернути увагу аудиторії і збільшує шанси на клік.

Смарт-банери можуть бути створені для реклами:

  • точок роздрібної торгівлі,
  • готелів,
  • авіаквитків,
  • нерухомості,
  • автомобілів.

Створення смарт-банерів під один товар є поки тільки в продажу автомобілів та роздрібної торгівлі.

Як почати використовувати смарт-банери

Перейдемо до того, як налаштувати смарт-банери. Процес проходить в три етапи:

  1. Готується перелік товарних позицій.
  2. Налаштовуються креативи.
  3. Створюється кампанія.

А тепер підемо по порядку.

підготовка фида

В першу чергу потрібно підготувати фід для смарт-банерів. Вимоги до файлу залежать від галузі бізнесу.

  • Роздрібна торгівля. Використовується формат YML, як для Яндекс.Маркет. Подробиці можна подивитися в довідці.
  • Готелі. Дані завантажуються в CSV, як в «Готелі та оренда житла» в Google AdWords. Тут можна подивитися докладніше і завантажити приклад.
  • Нерухомість. Потрібен файл YRL, як в Яндекс.Нерухомість. Подробиці в довідці.
  • Автомобілі. Створюється файл XML, як для Авто.ру. Детальний опис і зразок є в допомоги.
  • Авіаквитки. Дані завантажуються в CSV-файлі, аналогічно «авіаквитків» в Google AdWords. Завантажити зразок можна тут.

Щоб додати файл, потрібно вибрати відповідний пункт на сторінці з усіма кампаніями.

Потім вказати назву, вибрати відповідний тип бізнесу, додати файл або ввести посилання на нього.

Якщо файл розміщується на сайті, він буде скачиваться раз на добу. При виявленні змін зміниться і реклама. Доступ повинен бути по HTTP, HTTPS або FTP. Можна додати авторизацію і вказати логін і пароль. Якщо в посиланнях використовуються utm-мітки, які можуть якось ускладнити відстеження, їх можна автоматично видалити, поставивши відповідну галочку.

Файл, що завантажується будь-яким чином, повинен бути не більше 512 МБ. Їх може бути до 20 штук. Ви можете додавати в архіві ZIP або GNU ZIP.

Після завантаження буде перевірена коректність. Якщо все зроблено правильно, можна переходити до наступних дій.

конструктор креативів

Розглянемо, як налаштувати смарт-банери в Яндекс.Директі за допомогою такого зручного інструменту, як конструктор. Він дозволяє буквально за пару хвилин отримати красиві оголошення без будь-яких навичок дизайнера.

На сторінці з кампаніями потрібно клікнути по «Креативи для смарт-банерів».

Натискаємо на «Створити креативи» і потрапляємо в конструктор.

Тут потрібно вибрати найбільш підходящу тематику. Від неї залежать доступні формати, розміри банерів, параметри креативів. Після кліка по «Застосувати» здадуться всі доступні макети, серед яких можна вибрати будь-які конкретні або залишити все для найбільшого охоплення.

Підлаштувати під себе можна практично все: додати логотип та правову інформацію, поміняти кольори і фонове зображення, змінити текст кнопки, відредагувати швидкість прокрутки і т. Д. Деякі опції залежать від тематики.

Результат можна оцінити в попередньому перегляді, але абстрактно – власні товари будуть підтягнуті пізніше.

А поки зберігаємо креативи в бібліотеку.

запуск кампанії

Смарт-банери в Яндекс.Директі – це окремий тип кампанії.

Деякі настройки збігаються зі звичайними текстово-графічними кампаніями:

  • дата проведення,
  • часовий таргетинг,
  • регіон показів,
  • прив’язка до Метриці,
  • повідомлення.

А ось стратегії інші і тільки автоматичні.

  • Оптимізація кількості кліків: забезпечує максимум трафіку за тиждень при фіксованій середній ціні кліка.
  • Оптимізація кількості конверсій: працює на те, щоб привести більше цільових відвідувачів при середній вартості конверсії, що не перевищує зазначену. Потрібні налаштовані цілі в Метриці і мінімум одна конверсія.
  • Середня рентабельність інвестицій (ROI): допомагає отримати максимум конверсій при заданій рентабельності. Повинна бути підключена електронна комерція або передача цінності мети. Потрібно мінімум один цільової візит.

Тепер потрібно створити групу.

Вказуємо назву, вибираємо завантажений раніше фид. Щоб потім можна було точніше аналізувати статистику, додаємо параметри до URL.

Переходимо до того, як завантажити смарт-банери. Натискаємо на кнопку «Додати» і вибираємо з бібліотеки створені раніше креативи.

Переходимо до налаштувань.

Фільтри для смарт-банерів в Яндекс.Директі – це умови показу. Їх може бути до 50. Об’єднуються логічним АБО.

При виборі цільової аудиторії можна вказати:

  • відвідувачів, які шукали схожі товари,
  • тих, хто дивився товари на рекламований сайті. Щоб система це розуміла, в Метриці повинна бути налаштована електронна комерція,
  • обидва ці умови.

Відбір товарів, які будуть брати участь в генерації оголошення, залежить від типу бізнесу:

  • Роздрібна торгівля: категорії і підкатегорії, діапазон цін, бренди, факт наявності.
  • Готелі: кількість зірок, ціна, місце.
  • Автомобілі: марка, модель, тип кузова, розташування керма, колір, фарбування, рік випуску, ціна, факт наявності.
  • Нерухомість: буде показано все, що є.
  • Авіаквитки: також без вибору окремих позицій.

Після цього можна зберігати групу, відправляти на модерацію і запускати рекламу.

Ссылка на основную публикацию