Smart Hub на Samsung: настройка і рекомендації щодо усунення неполадок в роботі

Останні роки багато розмов ходить навколо Smart Hub на телевізорах від Samsung, але мало хто розуміє, що собою являє цей сервіс. Навіть зараз в мережі одні вважають це фірмовою оболонкою Samsung, інші – невеликий функцією або ще чим завгодно. Важливо правильно розуміти, що собою являє Смарт Хаб, тільки тоді вдасться використовувати всі його функції.

Щоб розставити все по своїх місцях, ми провели ретельний аналіз програми та готові не тільки роз’яснити його особливості, але і допомогти виправити основні помилки.

Smart Hub – що це?

Samsung Smart Hub – це якась платформа, в якій зібрані вбудовані програми для Smart TV і сюди ж можуть встановлюватися додаткові програми. Практично в будь-якому телевізорі з даною платформою, сюди встановлені браузер і утиліта для завантаження програм з офіційного магазину.

Вперше сервіс з’явився в лінійці телевізорів D5500, а значить у всіх новіших варіантах він вбудований. Спочатку платформа поставлялася тільки з фірмовим магазином Samsung. Більш просунуті моделі з Смарт Хаб Самсунг вміщають набагато більше додатків.

Що включає дана платформа для Смарт ТВ:

  • Інтернет браузер;
  • Social TV;
  • Skype;
  • Офіційний магазин Samsung Apps;
  • YouTube;
  • Ivi;
  • Megogo;
  • Facebook;
  • Ігри та багато іншого.

Платформа вміє легко розширюватися за рахунок додаткових додатків. З заводськими налаштуваннями тут може не бути і половини корисних програм. Це не страшно, адже за допомогою пульта і пошуку в магазині не важко налаштувати Smart Hub.

Основні думки: Смарт Хаб – це не якесь окреме додаток, а платформа, на якій розміщуються інші програми. Друга ключова думка – сервіс потрібно налаштовувати під себе самостійно.

Інструкція по налаштуванню Smart TV з Smart Hub

Користувачеві знадобиться допомога з налаштування Смарт ТВ. Щоб напевно не заплутатися в цьому процесі, ми склали детальну інструкцію.

Покрокове керівництво:

  1. Підключаємо Smart TV до інтернету. Це можна зробити за допомогою кабелю Ethernet, Wi-Fi або модему. Найзручніший спосіб підключення – Wi-Fi. Тільки важливо перевірити, щоб збереглася висока якість зв’язку та швидкість була не нижче 20 Мб / с.
  2. Включаємо екран телевізора і в головному меню натискаємо на пульті «Smart». Повинно відкритися меню від Смарт Хаб. Корисно! Якщо немає пульта від телевізора, можна використовувати смартфон з додатком TV Remote Control або аналогічним.

  1. Створюємо профіль для Смарт ТВ. Для цього натискаємо на кнопку «А», вибираємо пункт «Вхід» і натискаємо на елемент «Створити обліковий запис». По ходу підтверджуємо перегляд угоди про обслуговування.

  1. Входимо в тільки що створену обліковий запис. Також саме натискаємо на пульті «А», вводимо логін, пароль і натискаємо на «Вхід».

  1. Синхронізуємо з ТЕNЕТ-TV. В Смарт Хаб тиснемо на пульті клавішу «D» (або «Tools») і в розділі «Налаштування» натискаємо на «Розробка».

  1. Переходимо в «Налаштування IP-адреси» і встановлюємо IP від ​​Smart Hub – 195.138.78.68.
  2. Реєструємо телевізор в формі, що з’явилася в основному меню Смарт Хаб, якщо в цьому з’явиться необхідність.

Важливо! Якщо елемент TENET-TV не відображається, двічі натискаємо кнопку «Smart» на пульті.

На цьому все, зараз можемо переходити в магазин від Samsung і завантажувати будь-які додатки для перегляду відео, пошуку інформації в мережі та ігор. Як бачимо, немає нічого складного. Правда, бувають і винятки, коли завантажені додатки відмовляють запускатися, але і в цьому випадку у нас є рішення.

Що робити, якщо Smart Hub не працює?

Не завжди програми в Смарт Хаб працюють без проблем. Часом вікно не відображається зовсім або після натискання кнопки Smart з’являється чорний екран. Якщо зіткнулися з даними проблемами, інструкція знизу для вас.

перевстановлення додатка

Якщо не працює SmartHub з окремою програмою, насамперед перевстановлюємо її:

  1. Переходимо і виділяємо додаток «Apps» кнопкою по центру пульта.

  1. Вибираємо неробочий додаток.
  2. Затискаємо центральну кнопку пульта і в меню вибираємо «Повторна установка».

  1. Чекаємо завершення процедури, і пробуємо запустити проблемний сервіс.

Важливо! Інструкція актуальна тільки для телевізорів на OS Tizen від 2015 року випуску.

У половини користувачів цей спосіб допомагає. Якщо ви не потрапили в щасливу половину, пробуємо інші рішення.

Зміна точки доступу Wi-Fi

Часом окремий додаток перестає працювати через блокування провайдером деяких IP-адрес. Під час звернення до них, нічого не відбувається або результат роботи – помилка. Щоб упевнитися, що проблема не в провайдера, підключаємося до іншого роутера з іншим провайдером. Найпростіший спосіб – роздати інтернет через мобільний телефон.

Скидання налаштувань

Ця процедура призводить до видалення всіх встановлених вручну додатків. На виході користувач отримує телевізор зі стандартним набором додатків, що встановлюються на заводі. Всі настройки, дані роботи і причини, що провокують помилки, пропадають після скидання.

Важливо! Потрібно перевірити, що телевізор сертифікований в країні. Для України про це вказує зображення EAC і код моделі повинен закінчуватися на XRU. Якщо скинути Smart Hub на несертифікованих телевізорі, він може блокуватися.

Інструкція:

  1. Переходимо в розділ «Налаштування».

  1. Відкриваємо вкладку «Підтримка».

  1. Тиснемо на пункт «Самодиагностика».

  1. Вибираємо опцію «Скидання Smart Hub».

  1. Вводимо PIN-код від телевізора. Якщо його не змінювали – 0000.

  1. Очікуємо завершення процедури і виходимо з меню.
  2. На початковому екрані вибираємо «Apps» і натискаємо в повідомленні «Ок». Тиснемо на елементи «Приймаю все» і «Ок».

  1. Входимо в обліковий запис і викачуємо бажані програми.

Зазвичай після скидання всі програми працюють справно. Якщо це не так, продовжуємо шукати спосіб виправлення.

заміна DNS

Якщо з провайдером все нормально, а проблема збереглася, наступна ймовірна причина – проблема з DNS-сервером.

Міняємо DNS:

  1. Відкриваємо меню «Налаштування» і вибираємо розділ «Загальні».
  2. Шукаємо вкладку «Мережа» і на ній натискаємо «Стан мережі».

  1. Перевіряємо наявність доступу до мережі.
  2. Тиснемо на пункт «Налаштування IP».

  1. Вибираємо «Налаштування DNS» і вводимо їх вручну. Чи можемо використовувати загальнодоступний сервер Google – 8.8.8.8.

  1. Знову перевіряємо, що є доступ до інтернету.

Час перевірити чи працює додаток в Smart Hub чи ні.

оновлення прошивки

Має сенс перевірити наявність більш нової прошивки, в якій несправність з додатком вже усунена.

Алгоритм дій:

  1. Йдемо в «Налаштування» телевізора.
  2. Вибираємо пункт «Підтримка».

  1. Тиснемо на «Оновлення ПЗ».

  1. Вибираємо варіант “Оновити зараз».

  1. Якщо вдалося знайти нову прошивку, підтверджуємо її установку кнопкою «Так».

  1. Чекаємо завершення процедури.

Якщо телевізору не вдалося знайти прошивку, краще пропустити даний пункт. Чи можемо спробувати встановити прошивку від сторонніх розробників, але це ризиковано.

додаткові рекомендації

На крайній випадок є ще кілька порад:

  • Пишемо в підтримку розробника програми. Можливо, вони поправлять проблему найближчим часом. Контактні дані зазвичай вказуються на сторінці Samsung Apps, їх можемо відкрити натисканням на три крапки. Шукаємо дані в розділі «Інформація про розробника»;

  • Використовуємо аналогічний додаток. Більшість додатків мають аналоги, його можемо знайти в тому ж офіційному магазині Samsung.

Тепер ми знаємо не тільки, що собою являє Smart Hub на телевізорах Samsung, але і як налаштувати сервіс. До того ж ми розібралися з усіма можливими способами відновлення роботи додатків, в разі їх збоїв.

Ссылка на основную публикацию