Snap струшує проблеми гастрольного уявлення IPO

Snap Inc, власник популярного передавального додатки Snapchat, парирувала скептицизм інвестора в другий день його гастрольного уявлення IPO у вівторок, тримає парі на харизмі генерального директора Евана Спігель, 26 років, кого це представило як «одного разу в засновника покоління».

Оснащення орієнтована на оцінку від 19,5 млрд доларів і 22,3 мільярда доларів з лістингу на Нью-Йоркській фондовій біржі протягом двох тижнів. Він знизив минулого тижня свого початкового цільового показника в 20 млрд.

-$ 25 мільярдів після негативного зворотного зв’язку з інвесторами.

У кімнаті більш ніж 400 інвесторів на 36-му поверсі Нью-Йоркського готелю «мандарин Орієнтал», Шпігель прибрав побоювання уповільнення зростання користувача і підкреслив, оснащення потенціал, щоб змінити «як люди живуть і спілкуються,” за даними джерел, які просили не називати їхніх імен, тому що зустріч була закритою для преси.

Багато інвесторів залишилися непереконаний заявою Shap, що це цінніше, ніж Facebook Inc (FB.O) на основі доходу під час його IPO в 2012. Однак, вони визнали, що Shap побудувала імпульс як найбільше технологічне IPO цього року і улюбленого покоління двотисячних .

«Вони могли б бути в нижній білизні і ніхто б не дбав», – говорить один інвестор, який був присутній на презентації у вівторок.

В Питаннях і відповідях з керуванням, яке підняло всю сесію, не одного відвідувача, якого запитують про першу в своєму роді структурі акції компанії, яка не пропонує інвесторам IPO виборчих прав. Інвестори були обережні, що бути занадто дуже важливим могло б спонукати компанію обмежувати їх розподіл в реченні, сказав інвестор.

Шпігель і співзасновник Боббі Мерфі матимуть право на 10 голосів за кожну акцію, і існуючі інвестори, такі як покровителі венчурного капіталу отримають одне голосування за кожну акцію.

Інвестори, які шукають чіткі відповіді на проблеми з приводу метрик, особливо довго рекламований новий користувальницький зростання компанії, були розчаровані. Новий користувальницький зростання, який уповільнюють в другій половині 2016, і тільки на цьому тижні WhatsApp Facebook, ввів зникаючу фотослужбу обміну повідомленнями, подібну Snapchat. У минулому році Facebook ввів зникаючі відео своїй платформі в Instagram, які нагадують Snapchat.

Шпігель сказав, що зростання компанії «шорсткий», через нові запусків, у яких є різні ступені успіху. У недавньому оновленні її реєстраційного документа IPO компанія також вказала на технічні проблеми, що стоять перед пристроями на базі Android, які перешкоджали новому призначеному для користувача зростання за межами Сполучених Штатів.

Директор зі стратегічних питань Імран Хан попросив, щоб інвестори виміряли скільки користувачів, зайнятих, дивлячись на вартість Shap доходу. Традиційно, інвестори зосереджуються на метриках, таких як щоденні активні користувачі або хвилини, проведені на додаток.

Вартість хватки доходу, перш за все, ведуть тим, скільки компанія повинна заплатити партнерам, таким як Google Alphabet Inc (GOOGL.O) і Amazon.com Inc (AMZN.O), щоб підтримати дані і пропускну здатність. Це на основі того, як часто користувачі співпрацюють з додатком і типами функцій, які вони використовують.

Один інвестор бачив «величезний червоний прапор», коли лідери Shap не відповідали на питання того, де вони бачать компанію за п’ять років.

«Було так багато гордості там, вона відлякала мене … Це відчувало себе подібно останнім технологічним гастрольним уявленням міхура», сказав один з інвесторів, звернувшись до золотого дну IPO буму доткомів у 2000.

Джерело новини: https://www.reuters.com/article/us-snap-ipo-idUSKBN1602UM

Ссылка на основную публикацию