Статус «Мало показів» – як обійти в Яндекс Директі

Статус «Мало показів» в «Яндекс.Директі» означає, що група має мале число фактичних або прогнозованих показів, що призводить до припинення її показів. Сьогодні я розповім вам про те, як обійти статус «Мало показів», опишу причини появи даної проблеми.

Дане нововведення було націлене на усунення рекламних кампаній, що містять сотні тисяч і мільйони низькочастотних (або нульових) запитів, так як вони перевантажували сервера «Яндекса». Частково ця проблема була вирішена, при цьому «Яндекс» не поставив хрест на НЧ-стратегіях (чому, ви дізнаєтеся трохи пізніше).

Що призводить до появи статусу «Мало показів»

Даний статус може привласнити тим групам оголошень, частотність яких не перевищує 5-10 показів в місяць. Система дивиться на поточну статистику рекламної кампанії, а якщо кампанія або група оголошень недавно створені і статистика не встигла зібратися, система орієнтується на прогнозовані дані. Говорячи про причини такого маленького числа показів, варто відзначити наступні:

  • мінус-слова – як відомо, вони відсікають більшу частину нецільових показів, тим самим знижуючи охоплення,
  • оператори ключових слів – такі оператори, як «»,!, [], як і мінус-слова відсікають частину запитів, які не відповідають заданим критеріям,
  • таргетинг – чим вже ви налаштуєте параметри орієнтування, тим менший буде охоплення,
  • ретаргетінг – статус «Мало показів» може бути привласнений і рекламним кампаніям з підбором аудиторії, якщо аудиторія занадто мала,
  • ставка – занадто низька ставка може послужити причиною малого числа показів і, як наслідок, присвоєння відповідного статусу,
  • НЧ-запит – безпосередній вплив надає і сама частотність запиту.

Як бачите, більшість із зазначених причин є інструментами більш точного націлювання на певний сегмент користувачів.

Для деяких рекламодавців введення статусу «Мало показів» призвело до зниження ефективності використання «Яндекс.Директа» в цілому, так як їх кампанії працювали саме по стратегії НЧ-запитів.

Як дізнатися, яким оголошенням було присвоєно статус

Статус «Мало показів» буде відображений поруч з кожною групою оголошень.

Крім цього, є два способи дізнатися, де був привласнений статус «Мало показів», не витрачаючи час на пошуки кожної групи:

В даному файлі буде стовпчик «Мало показів», де і будуть зібрані всі оголошення з даними статусом. Прочерк означає, що статусу немає.

У командер на рівні фраз буде стовпчик «Поточна». Якщо в ньому варто 0.00 руб., Отже групі, яка містить дану фразу, був привласнений статус «Мало показів».

Як позбутися статусу «Мало показів»

Далі я розповім про декілька способів, як обійти статус «Мало показів».

Об’єднати декілька ключів в одну групу

«Мало показів» присвоюється не ключовими словами, а групам оголошень. Це означає, що якщо об’єднати кілька НЧ-ключових слів, загальна сума показів яких буде більше 10, то група знову стане активною. При бажанні ви можете навіть додати СЧ або ВЧ-запит.

Таким чином, вам не доведеться відмовлятися від стратегії НЧ-запитів. Вам лише потрібно буде більш ретельно продумати структуру кампанії, щоб оголошення групи відповідало кожному ключевику.

Оптимізувати оголошення для таких груп можна за допомогою динамічних заголовків, які будуть підставляти запит користувача, якщо той не перевищує 33 символу. Для цього в стовпці «Тема» вставте знак # в початок і кінець (як на скріншоті).

Якщо ж запит користувача перевищить 33 символу, то підставить вміст стовпчика «Тема».

Якщо ви поєднуєте в одну групу ключові запити, які повинні вести на різні сторінки, використовуйте {param1} і {param2} в URL.

Переробити крос-мінусацію

Якщо мінус-слова на рівні фраз були додані при крос-мінусаціі, тоді необхідно провести її знову, але вже без груп оголошень з «Малими показами».

Справа в тому, що більш точні фрази зі статусом «Мало показів» (наприклад, «купити квіти півонії сині в СПБ з доставкою») перестають бути показані. При цьому менш точні фрази (наприклад, «купити квіти в СПБ -піони -сині») мають крос-мінусацію. У підсумку на запит користувача «купити квіти півонії сині в СПБ» ви не покажете рекламу, так як в першому випадку показів немає через статус, а в другому випадку – через крос-мінусаціі.

Оновлення крос-мінусаціі (без урахування оголошень з низьким числом показів) дозволяє позбутися від таких ситуацій.

Змінити націлювання

Даний спосіб підходить не всім, так як він має на увазі зміну (узагальнення) деяких параметрів орієнтування. Це призводить до збільшення охоплення та позбавлення від статусу «Мало показів», але при цьому ви збільшуєте ймовірність нецільових візитів. Наприклад, можна збільшити рамки вікового таргетингу або збільшити кількість годин, коли ваша реклама показується в пошуковій видачі.

збільшити ставку

Напевно, один з найбільш неефективних з точки зору економії способів, але все ж він має місце бути. Збільшення максимальної вартості кліка призведе до збільшення числа показів.

Поліпшити якість оголошень

Якщо ви тільки створили рекламну кампанію або групу оголошень, і система присвоїла статус «Мало показів», виходячи з прогнозованих даних, то варто попрацювати над якістю і релевантність рекламних оголошень. Звичайно, цей спосіб спрацює тільки в тому випадку, якщо ви використовуєте запити з нормальною частотністю, і проблема полягає саме в якості ваших оголошень, а не в тому, що ви спочатку взяли НЧ-ключові.

Сьогодні я розповів вам про те, як обійти статус «Мало показів» в «Яндекс.Директі». Тепер ви знаєте, що це за проблема, звідки вона з’являється і як з нею боротися. Вибрати найбільш відповідний для вас варіант і використовуйте його в своїй роботі. Сподіваюся, стаття була вам корисна.

Ссылка на основную публикацию